16v "pariskunta" kysykää!
Poikaystävä just nukahti (kasvava mies tarttee paljon unta :D), ja nyt en tiedä mitä tekis. Joten kyselkäähän jotain! Kysykää ihan mitä vaan, vastaan kaikkiin Kysymyksiin. Ja joo ei ole provo.
Kommentit (84)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:57"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:56"]Ei oo kysyttävää mutta onnea teille tulevaisuuteen :) Me alettiin miehen kanssa seurustelemaan 16v ja 17v ja ollaan oltu reilu neljä vuotta yhdessä ja esikoista yritetään kovasti!
[/quote]
Kiitos ja samoin :)
[/quote]
Tämä siis Ap :D
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:57"]Minkä pituiset ne poikaystäväsi hiukset sitten on? Vai onko sinulla lyhyet hiukset?
[/quote]
Poikaystävän hiukset on mustat ja yltää melkein puoleen selkään asti :) mulla on noin. 10 cm lyhyemmät. -Ap
Kaikkea hyvää teille jatkossa, puhukaa paljon ja olkaa avoimia, sillä on iso merkitys suhteen onnistumisessa. Itsekin aloin 17-vuotiaana seurustella mieheni kanssa ja nyt 6v myöhemmin ollaan naimisissa ja pienen tytön vanhempia. Nykyään vaan trendi on harrastaa irtosuhteita nelikymppiseksi asti kun yleinen uskomus on, ettei ennen sitä voi onnistua missään vakavammassa. Se on ihan höpönhöpöä :)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:43"]Ajatteletko että hän on se oikea ja elämäsi mies? Ja jos niin miksi? [/quote] Eihän sitä koskaan tiedä :D Eletään molemmat tässä hetkessä eikä stressata tulevaisuudesta :) Samassa bändissä ollaan, että vaikka erottaisiin niin kavereina pysyttäisiin. Bändi nimittäin on molemmille todella tärkeä.-Ap [/quote] minun lapseni setä ja vaimonsa ovat olleet yhdessä 16-vuotiaista, samoin entinen työkaverini ja eksän mummo ja pappa. Aina jokunen onnistuukin. Onnea ja ihania hetkiä.
[/quote]
Minun äitini ja isäni ja monet heidä ikätovereistaan ovat olleet yhdessä tosi nuoresta saakka. Tosin silloin ei ollut muita vaihtoehtoja. Taisivat olla raskaana jo 17-v. Mutta selviytyivät elinikäisessä parisuhteessa. Rakkauttakin oli. Samoin kävi äitini äidille. Tänään juuri puhuttiin asiasta äitini kanssa. Pari kuukautta ennen esikoisen syntymää mentiin naimisiin. Tosi nuorina.
Mutta oneksi olen saanut mahdollisuuden tehdä toisin.
T. 30 v avioitunut ja lapset sen jälkeen
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:03"]Kaikkea hyvää teille jatkossa, puhukaa paljon ja olkaa avoimia, sillä on iso merkitys suhteen onnistumisessa. Itsekin aloin 17-vuotiaana seurustella mieheni kanssa ja nyt 6v myöhemmin ollaan naimisissa ja pienen tytön vanhempia. Nykyään vaan trendi on harrastaa irtosuhteita nelikymppiseksi asti kun yleinen uskomus on, ettei ennen sitä voi onnistua missään vakavammassa. Se on ihan höpönhöpöä :)
[/quote]
Niimpä, nykyään on paljon parisuhteita joita ei edes oteta kovin tosissaan..:o omituista. Itse en edes olisi suhteessa jota ei oteta tosissaan..-Ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:03"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:50"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:43"]Ajatteletko että hän on se oikea ja elämäsi mies? Ja jos niin miksi? [/quote] Eihän sitä koskaan tiedä :D Eletään molemmat tässä hetkessä eikä stressata tulevaisuudesta :) Samassa bändissä ollaan, että vaikka erottaisiin niin kavereina pysyttäisiin. Bändi nimittäin on molemmille todella tärkeä.-Ap [/quote] minun lapseni setä ja vaimonsa ovat olleet yhdessä 16-vuotiaista, samoin entinen työkaverini ja eksän mummo ja pappa. Aina jokunen onnistuukin. Onnea ja ihania hetkiä.
[/quote]
Minun äitini ja isäni ja monet heidä ikätovereistaan ovat olleet yhdessä tosi nuoresta saakka. Tosin silloin ei ollut muita vaihtoehtoja. Taisivat olla raskaana jo 17-v. Mutta selviytyivät elinikäisessä parisuhteessa. Rakkauttakin oli. Samoin kävi äitini äidille. Tänään juuri puhuttiin asiasta äitini kanssa. Pari kuukautta ennen esikoisen syntymää mentiin naimisiin. Tosi nuorina.
Mutta oneksi olen saanut mahdollisuuden tehdä toisin.
T. 30 v avioitunut ja lapset sen jälkeen
[/quote]
Niin ei kannata olla suhteessa jossa on "pakon edestä" mutta me ollaan oltu yhdessä ihan omasta rakkaudesta :D -Ap
Oottepa söpön kuuloinen pari!
Onkos teillä jotain muuta yhteistä juttua, kuin bändi? :)
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:05"]aha http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2446922-16v-pariskunta-kysykaa/
[/quote]
Eikö saa laittaa 2:teen eri paikkaan? Mikä siinä on kamalaa?? -Ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:07"]Oottepa söpön kuuloinen pari!
Onkos teillä jotain muuta yhteistä juttua, kuin bändi? :)
[/quote]
No opiskellaan samassa paikassa ja molemmat harjoitellaan tatuoimista. Tatuoimisen ohella tulee piirreltyä ja maalattua yhdessä :D -Ap
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:08"]Ei pentuja pennuille
[/quote]
Ei olla hommaamassa pentuja..luultavasti koskaan :D koska perhe elämä ja muusikon elämä ei vaan toimi yhdessä..-Ap
Mitä musiikkigenreä bändinne soittaa?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:11"]Mitä musiikkigenreä bändinne soittaa?
[/quote]
Soitetaan Hardrockia/Glam-metallia :) Tosin ei tykätä luokitella sitä mihinkään tiettyyn genreen, koska soitetaan vähän kaiken sekoitusta :D -Ap
Opiskeletteko siis molemmat ammattikoulussa? Mitä alaa opiskelette?
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:15"]Opiskeletteko siis molemmat ammattikoulussa? Mitä alaa opiskelette?
[/quote]
Opiskellaan molemmat kuva-artesaaneiksi :) Musiikin lisäksi muu taide ja varsinkin tatuoiminen on meidän juttu, joten ajateltiin että tämä olisi paras ala :) -Ap
Minkälaisia vaatteita käytätte? Tuli vaan mieleen kun sanoit, että poikaystävälläsi on pitkät hiukset.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 19:56"]Ei oo kysyttävää mutta onnea teille tulevaisuuteen :) Me alettiin miehen kanssa seurustelemaan 16v ja 17v ja ollaan oltu reilu neljä vuotta yhdessä ja esikoista yritetään kovasti!
[/quote]
Kiitos ja samoin :)