en saa mieheltä äitienpäivä lahjaa :'(
Joka vuosi sana syy: mies ei keksi minulle mitään! Ja minä toivoisin nimenomaan yllätyslahja. . Mutta mies ei kuulemma osaa ostaa mitään ! Luen paljon, mutta mies ei silti tiedä mikä kirja olisi hyvä. Pidän suklaasta. Pidän Kalevala korun koruista.
MIKÄ SIINÄ VOI OLLA NIIN HEMMETTI HANKALAA? ! Olemme olleet yhdessä kuitenkin jo 10 v. .
vaikka arvostanki lasten askartelmö lahjoja, silti yllätyslahja äitienpäivän aamuna keittiön pöydällä on se josta haaveilen.
Eikä tarvitsisi olla edes mitään kallista, esim. Hyvä pokkari ja levy tummaa suklaata kelpaisivat mainiosti!
Kommentit (36)
Saako miehesi isänpäivälahjan sinulta ?
Olisi kamalaa olla aloittajan kaltaisen lapsivaimon kanssa yhdessä. Prinsessaa jalustalle joka käänteessä, muuten mies on sika ja naistenvihaaja mulkero.
Meidän liitossa jaetaan rakkautta toisille eikä lahjoja. Lapsille me ostetaan lahjoja.
21 vuotta yhdessä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:57"]
Kyllä mies voisi muistaa vaimoaan äitienpäivänä, koska onhan hän hänen lastensa äiti. Sillä tavalla näyttäisi kuinka hyvä äiti on yhteisille lapsilleen ollu. Sehän on kuitenkin äitienpäivä eikä minun äitipäivä
[/quote]
Kaikki äidit eivät ole hyvä äitejä. Äitimyytti elää ja voi hyvin palstalla.
[/quote] no jos nyt sattuisi olemaan hyvä äiti. Joillekin vaan joutuu erikseen vääntämään kaikki
Lopeta ap ostamasta miehelle lahjoja. Sanp ettet vain keksinyt mitään. Ehkä sitten huomaa kun ei itse saa yhtikäs mitään.
Tilasin itse itselleni kaksi pokkaria Amazonilta ja olen tyytyväinen kun saan mitä toivon.
Olen mielummin juhlittu äiti 364 päivää vuodessa kuin marttyyri sen yhden toukokuisen sunnuntain.
itse yritin ostaa vaimolle pahoja mutta aina meni pieleen. ostin kirjan joka löytyi jo. ostin vääriä karkkeja. ostin saakelin kalliin Kalevan korun joka oli sitten väärä ( Naisen ääni tai joku sellainen, on kuulemma mummokoru ja olisi pitänyt olla joku Talonsydän tms..)
joten lopetin. kortin ostan kaupasta ja annan käyttörahaa, menkööt vaikka yksin kahville. äitienpäivänä en osta mitään, 2 poikaamme saavat hoitaa lahjapuolen koulussa
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:48"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:47"]No tämähän on joka vuotinen kiistelynaihe täällä AVllä. Jotkut idarit kun eivät ymmärrä, että voisivat miehiltään saada äitienpäivälahjat. :D
[/quote]
Haluan että mieheni huomaa minua muutoin kuin vain äitinä :)
[/quote]
Siihen kai äitienpäivä on huonoin mahdollinen valinta, eikö?
LAHJOJA, EI PAHOJA :D hemmetti :D
nro29
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:03"]
Lopeta ap ostamasta miehelle lahjoja. Sanp ettet vain keksinyt mitään. Ehkä sitten huomaa kun ei itse saa yhtikäs mitään.
[/quote]
Ihan se mikrobrownie kerran vuodessa? Ei menetä mies mitään ; )
saa kyllä ihminen olla hemmoteltu pilalle kun aikuisiässä vaatii lahjoja. ei niitä lahjoja ole kenenkään pakko ostaa, joulunakaan! MÄ HALUUN MÄ HALUUN BYÄÄÄ
hirvee vollotus kun ei osteta mitään. täällä netissä valitat kuinka miehesi on paska eikä muka osaa ostaa lahjoja. no eroo siitä miehestäs sitte jos et kestä olla ilman suklaata. annas kun arvaan, hommasit lapsia vaan sen takia että tulis yksi lahjapäivä lisää? SULLE!!! oot ahne ja hemmoteltu! hyi!
Joka vuosi ihmiset nillittää että "jos sä et oo sun miehes äiti niin ei sen tarvi ostaa sulle lahjaa"!
Haloo ihmiset, millainen parisuhde teillä on? Eikö se idea ole myös siinä että puoliso muistaa sitä toista äitien/isäinpäivänä koska ajattelee hänen olevan maailman paras äiti/isä niille yhteisille lapsille ? Vaikka toinen välillä epäonnistuis niin tarviiko sitä äitenpäivänä muistuttaa että hähää, enpäs ostanu lahjaa kun unohdit silloin sen villen kerhokyydin ja liisan varasukat päiväkotiin?
Miten jotku kolme ja kaks vuotiaat lapset voivat itse huolehtia äitienpäivä/isäinpäivä muistamisesta? Lyötte setelin kouraan ja vietti marketin ovelle että nonnih, menkääpäs hankkimaan se lahja, minä en voi osallistua siihen kun ei ole minun äiti/isä?
Meillä muistetaan mielellään kaikkina merkkipäivinä, ne on aina pieniä juhlahetkiä arjen keskellä.
Kummallisen rajoittunutta porukkaa sitä onkin.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:21"]
saa kyllä ihminen olla hemmoteltu pilalle kun aikuisiässä vaatii lahjoja. ei niitä lahjoja ole kenenkään pakko ostaa, joulunakaan! MÄ HALUUN MÄ HALUUN BYÄÄÄ
hirvee vollotus kun ei osteta mitään. täällä netissä valitat kuinka miehesi on paska eikä muka osaa ostaa lahjoja. no eroo siitä miehestäs sitte jos et kestä olla ilman suklaata. annas kun arvaan, hommasit lapsia vaan sen takia että tulis yksi lahjapäivä lisää? SULLE!!! oot ahne ja hemmoteltu! hyi!
[/quote]
HAHHAHAHHAH, siis meinaatko että joku nainen kärsis raskauden ja synnytyksen ja pikkulapsi elämän ihan vain siksi että saisi äitienpäivänä lahjoja? Tuo olettamus kertoo kyllä sinusta aika paljon.. miten tuollainen ajatus voi edes normaalin ihmisen päähän tulla?
Totta, kirja olisi sinulle oiva lahja. Nimittäin suomen kielioppi.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 18:43"]Totta, kirja olisi sinulle oiva lahja. Nimittäin suomen kielioppi.
[/quote]
Jos tämä oli minulle niin minkä minä voin sille että lukihäiriö ja se vaikuttaa myös kirjoituksia vaikks älyssä ei ole vikaa?
AP
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:57"]
Kyllä mies voisi muistaa vaimoaan äitienpäivänä, koska onhan hän hänen lastensa äiti. Sillä tavalla näyttäisi kuinka hyvä äiti on yhteisille lapsilleen ollu. Sehän on kuitenkin äitienpäivä eikä minun äitipäivä
[/quote]
Kaikki äidit eivät ole hyvä äitejä. Äitimyytti elää ja voi hyvin palstalla.