Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö harrastamaan seksiä jos suhteessa on kaikki muuten pielessä?

Vierailija
13.01.2022 |

Tää on varmaan kysytty miljoona kertaa mutta kysyn kuitenkin.
Ollaan oltu vain 3v yhdessä ja viime keväästä asti mies on alkanut asua eri kerroksessa ja muutenkin vetäytynyt suhteesta miltei kokonaan.
Ruuatkin tuntuu olevan molemmilla omat kaapissa. (hänen puolestaan)
Nukutaan kuitenkin yhdessä ja seksiä on ollut silloin tällöin koko ajan harventuen.
Nyt mulla on kuitenkin mitta täys. En vaan enää kertakaikkiaan pysty.
Olen sanonut että koska suhteessa ei ole enää mitään muuta kuin seksi en pysty enkä halua sitä.
Pystyttekö te muut harrastamaan seksiä jos mies vaan pitää teitä kämppiksenä ja muuhun ei ole kiinnostusta?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä vaikeuksia löytää himoja.

Vierailija
2/31 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten tunteet ovat kuulemma mahdottomia ja ties mitä urputusta olen kuullut. Nää vielä lisääkin haluja. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina. Yleensä seksi on ainoa asia mikä suhteessa toimii. 

Vierailija
4/31 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku riita ei haittaa. Mutta sitten kun mitta on tullut täyteen, niin ei seksikään kiinnosta. Ei yhtään. Ajatus tuntuu vastenmieliseltä jopa.

Vierailija
5/31 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin.....miksi edes olette vielä yhdessä? Ja miksi pitäisi seksiä tuollaisessa "parisuhteessa" edes harrastaa?

Vierailija
6/31 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan riippuu siitä miten viriili on noin niinkuin muuten, jos haluaa paljon seksiä niin kai siihen kelpaa vähän huonompikin kumppani (tämä on varmaan miehillä yleisempi tilanne). Itseä ei kyllä tuommoinen kiukuttelija saisi enää syttymään, muuten kuin korkeintaan oviksen aikaan kun halut on isommat muutenkin, mutta ei välttämättä kyllä silloinkaan koska toisen huono käytös vie halut aika äkkiä, vaikka hetkeä aiemmin olisikin tehnyt mieli.

Vierailija
7/31 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku riita ei haittaa. Mutta sitten kun mitta on tullut täyteen, niin ei seksikään kiinnosta. Ei yhtään. Ajatus tuntuu vastenmieliseltä jopa.

Juuri näin! Olen koittanut puhua ja seistä päälläni mutta miehestä ei irtoa mitään.

Tiedän että ero on miltei varma.

En vaan tajua miten mies voi olettaa minun haluavan jos en kelpaa edes seuraksi sohvalle tai yhtään mihinkään muualekaan.

En todellakaan ala kenenkään tyhjenmyspisteeksi. Ap

Vierailija
8/31 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä ei olisi mitään vaikeuksia harrastaa lähes kenen kanssa tahansa, kunhan ulkonäkö on sen verran kohdallaan, että pystyy koskemaan.

Vierailija
9/31 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ei olisi mitään vaikeuksia harrastaa lähes kenen kanssa tahansa, kunhan ulkonäkö on sen verran kohdallaan, että pystyy koskemaan.

Juuri tämän tiedän ja tästä syystä viimeisetkin halut katoaa. Ap

Vierailija
10/31 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämän tiedän ja tästä syystä viimeisetkin halut katoaa. Ap

Sitten kannattaa jatkossa seurustella naisten kanssa. 

Tai ei kenenkään kanssa. En nyt kaipaa mitään siirappista romantiikkaa etc. Mutta jos koko päivän olen tuntenut että olen toisen inhon kohteena käytöksestä päätellen on aika vaikeaa heittäytyä. Pitää vaihtaa toisaalle nukkumaan niin ei tarvitse enää keskustella asiasta.

Ap

Vierailija
11/31 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin! Olen koittanut puhua ja seistä päälläni mutta miehestä ei irtoa mitään.

Tiedän että ero on miltei varma.

En vaan tajua miten mies voi olettaa minun haluavan jos en kelpaa edes seuraksi sohvalle tai yhtään mihinkään muualekaan.

En todellakaan ala kenenkään tyhjenmyspisteeksi. Ap

Onpa kammottava mies. Ei suostu keskustelemaan ja sitten luulee että seksi tuntuisi kivalta.

Vierailija
12/31 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kammottava mies. Ei suostu keskustelemaan ja sitten luulee että seksi tuntuisi kivalta.[/quote]

Näin se menee. Miehen mielestä seksillä ja parisuhteella ei ole mitään tekemistä keskenään. Ap

Vierailija
13/31 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on se voima, joka mahdollistaa seksin? Miten sä voit olla toiselle niin julma, että

harrastat seksiä ihmisen kanssa, joka on sulle enimmäkseen vastenmielinen. Tuskin sitä voi peitelläkään ja miltä se siitä toisesta sitten tuntuu? Kauhean traumatisoida.

Tätä käyttäytymistä en mitenkään ole ikinä tajunnut.

Vierailija
14/31 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta muualla kyllä

Rouva

Vierailija
15/31 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä on se voima, joka mahdollistaa seksin? Miten sä voit olla toiselle niin julma, että

harrastat seksiä ihmisen kanssa, joka on sulle enimmäkseen vastenmielinen. Tuskin sitä voi peitelläkään ja miltä se siitä toisesta sitten tuntuu? Kauhean traumatisoida.

Tätä käyttäytymistä en mitenkään ole ikinä tajunnut.

Naisena kun mieheni tuntuu nyt oikeasti vastenmieliseltä puheineen ja puhumattomuuksineen on todella vaikea edes ajatella seksiä hänen kanssaan. Mies ei ole millään lailla ulkoisesti vastenmielinen vaan kaikkea muuta mutta ajatus siitä että on vaan tyhjennyspiste tekee olon tosi ahdistuneeksi.

Ap

Vierailija
16/31 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rihanna, love the way you lie 🙄

Vierailija
17/31 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta seksi voi olla myös se tekijä, joka tuo kumppanit taas yhteyteen. Mutta ei varmaan siinä vaiheessa enää, jos noin erillään ollaan kuin ap kuvaa. Mutta jonkun riidan tai huonomman vaiheen jälkeen harrastettu seksi voi taas sytyttää kipinää uudelleen.

Vierailija
18/31 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rihanna, love the way you lie 🙄

Naisten olemus tiivistettynä

Vierailija
19/31 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta seksi voi olla myös se tekijä, joka tuo kumppanit taas yhteyteen. Mutta ei varmaan siinä vaiheessa enää, jos noin erillään ollaan kuin ap kuvaa. Mutta jonkun riidan tai huonomman vaiheen jälkeen harrastettu seksi voi taas sytyttää kipinää uudelleen.

Varmasti näin ja mies jotenkin ajattelee että tämä on suhteen yhdessä pitävä voima.

Ei pysty tajuamaan että naisena mielestäni jotain muutakin pitäis olla kuin seksiä.

Pelkkä seksi ei ole = parisuhde.

Ap

Vierailija
20/31 |
13.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä täytyy sanoa, että kyllähän sitä tulee harrastettua vaikka tekisi mieli olla harrastamatta. Mutta ei se seksi tunnu kovin hyvältä jos on huono mieli. Jää jotenkin tyhjä olo. Minulle ainakin seksi on todella paljon muutakin kuin saavutettu orgasmi, melkein enemmän nautin siitä matkasta kuin saavutetusta huipusta.

Olen monesti päättänyt, että en enään harrastaisi rouvan kanssa seksiä kun tulee tunne, että ”antaa” vain velvollisuudesta. Sitten kuitenkin halut kasvaa niin kovaksi, että tyydyn siihen sääliseksiin.

Samoin hänen huutaminen lapsille ja jatkuvasti pahalla tuulella oleminen vie seksihaluja suunnattomasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän