Mikä teistä tekee ruman?
Musta tekee ruman huono ja arpinen iho ja nenä on liian iso/ruman mallinen. Myös kulmakarvojen malli on huono.
Kommentit (46)
Mulla on huono itsetunto. Meen ihan kuosiin ja joudun usein kiusalliseen hiljaisuuteen.. Sitten kun yritän olla rohkea niin menee yliampumiseksi ja mielestäni tämä tekee musta ruman tai epäviehättävän..
Pieni leuka, rumat hampaat, liian vaalea iho, aknearvet, ohuet hiukset, vaaleat kulmat ja ripset, ei-minkään-väriset silmät, pienet silmät, hieman punakka iho, olemattomat poskipäät, pyöreä naama, kaksari, silmät on syvällä päässä ja vieläpä huono näkö! :D
Repikää tästä!
No en pidä itseäni rumana, mutta kasvojani "rumentaa" joskus huono iho (yleensä iho ihan hyvässä kunnossa, mutta ei aina), oudon väriset silmät ja outo hymy.
Huono iho (paha akne, punoittava naama) ja vartalon malli (leveät hartiat, paksut raajat, ei tissejä). Pikkuvikoina lisäksi vinot hampaat ja runsas karvoitus.
Luonne. Muuten olen ihan helvetin hyvännäköinen.
Tiina Jylhä täällä, korjaamme sinut kuntoon täällä virossa. Ota kukkaro mukaan ja varaa aika leikkauspöydälle.
Mun läskit. Olisin aivan vitun kaunis laihana :) ehkä nekin häviää tässä pikkuhiljaa.. Mutta ruma olen sisäisesti.. Haukun joskus ihmisiä niiden selän takana ja ajattelen pahaa.
Olen lihava ja lyhyt, ruminta minussa on löysä vatsanahka. Mulla on liian iso nenä, liian korkea otsa, liian pienet silmät ja liian ohuet huulet.
Hiukset on ohuet ja niissä on ei minkään värinen juurikasvu jota en jaksa värjätä.
Kaikista rumin olen silti sisältä päin. Ilkeä hermoraunio ämmä.
Ohuet hiukset. Kalpea, arpinen, punoittava, kuiva iho kasvoissa, sekä viikset. Ei kulmia, ei ripsiä. Ohuet huulet, keltaiset hampaat. Muutenkin kauttaaltaan kuiva iho. Selluliittiä.
Ruma nenä ja myös leuka on kuin noidalla. Leveät leukaperät, neliskanttinen naama. Huonohko ryhti. Ja karheat hiukset.
Isot sieraimet, , otsarypyt jotka tulivat jo nuorena, pienet tissit yhdistettynä leveän selkään, ohut piikkisuora tukka, 3 puuttuvaa hammasta
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:43"]Loisteputki -valo :(
[/quote]
sovituskopit! Paholaisen keksintö sanon Mie. .
Keskivaikea skolioosi, onnettomuudesta tullut arpi naamassa, rasvainen iho. Skolioosi pysyy jotenkin kurissa runsaan liikunnan avulla. Onneksi olen mies, tunnustan että naisena näiden ominaisuuksien kanssa olisi vielä vaikeampaa.
Onko teillä joku skitsofeerinen tarve löytää itsestänne vikoja ?
Minusta teille sopisi paremmin joku terapia, taikka psykologilla käynti.
Iso leveä nenä, pienet silmät, roikkuvat luomet, bmi 30, paksut posket, pieni oudon mallinen leuka, vaaleat olemattomat kulmakarvat ja ripset