Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raiskauksesta raskaana ja pidän lapseni

Vierailija
08.05.2015 |

Tuli raiskauksesta raskaaksi. En mene tässä yksityiskohtiin. Aion synnyttää rakkaan lapseni, ja kasvattaa hänet omanani. Moni on yrittänyt saada minua tekemään abortin, koska olen kuulemma "niin nuori" ja  rikoksen uhri. Synnytän lapseni tahallanikin, mutta ne jotka haluavat minun tappavan rakkaan jälkeläiseni, eivät tule saamaan kutsua hänen ristiäisiinsä, syntymäpäivilleen, eivätkä kummeiksi. Tulemme olemaan onnellinen perhe, ja lapseni saa maailman parhaan kasvatuksen. Tiedän että moni abortin tehnyt on minulle salaa kateellinen, ja katkera omasta abortistaan, kun näytän kaikille miten menestyjät hoitavat elämäänsä. He tukehtuvat raivoonsa, ja me lapseni kanssa nauramme!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään penaalin terävin kynä..

Vierailija
2/11 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on siihen oikeus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok jos haluat pitää lapsen, mutta älä jaa tuollaista asennetta hänelle. Huomaatte pian olevanne yksin...

Vierailija
4/11 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenteesi ei ehkä ole paras mahdollinen, vaikutat jopa agressiiviselta mielipiteinesi. Hattua kuitenkin nostan siitä, että pidät lasta omana itsenään, etkä abortoi häntä isänsä tekojen vuoksi.

5/11 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan, synnytä jos haluat, mutta älä tuomitse abortin tehneitä. Kaikki eivät ole kuten sinä.

Vierailija
6/11 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista nyt vaatia sen isyyden tunnustamista ja elarien maksamista.

Vierailija
7/11 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

PROVO

Vierailija
8/11 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap

Vierailija
9/11 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:19"]Muista nyt vaatia sen isyyden tunnustamista ja elarien maksamista.
[/quote]

Ei kannata, sitten raiskaaja saisi myös tapaamisoikeudet.

Vierailija
10/11 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi tulee olemassaolollaan muistuttamaan tuosta tapahtumasta joka ikinen päivä, pidäkin sitten tunteesi kurissa äläkä laita lasta kärsimään.

Vierailija
11/11 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:24"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:19"]Muista nyt vaatia sen isyyden tunnustamista ja elarien maksamista. [/quote] Ei kannata, sitten raiskaaja saisi myös tapaamisoikeudet.

[/quote]Miksi ei saisi tavata? Onhan hän lapsen isä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän