Raiskauksesta raskaana ja pidän lapseni
Tuli raiskauksesta raskaaksi. En mene tässä yksityiskohtiin. Aion synnyttää rakkaan lapseni, ja kasvattaa hänet omanani. Moni on yrittänyt saada minua tekemään abortin, koska olen kuulemma "niin nuori" ja rikoksen uhri. Synnytän lapseni tahallanikin, mutta ne jotka haluavat minun tappavan rakkaan jälkeläiseni, eivät tule saamaan kutsua hänen ristiäisiinsä, syntymäpäivilleen, eivätkä kummeiksi. Tulemme olemaan onnellinen perhe, ja lapseni saa maailman parhaan kasvatuksen. Tiedän että moni abortin tehnyt on minulle salaa kateellinen, ja katkera omasta abortistaan, kun näytän kaikille miten menestyjät hoitavat elämäänsä. He tukehtuvat raivoonsa, ja me lapseni kanssa nauramme!
Kommentit (11)
Ok jos haluat pitää lapsen, mutta älä jaa tuollaista asennetta hänelle. Huomaatte pian olevanne yksin...
Asenteesi ei ehkä ole paras mahdollinen, vaikutat jopa agressiiviselta mielipiteinesi. Hattua kuitenkin nostan siitä, että pidät lasta omana itsenään, etkä abortoi häntä isänsä tekojen vuoksi.
Siitä vaan, synnytä jos haluat, mutta älä tuomitse abortin tehneitä. Kaikki eivät ole kuten sinä.
Muista nyt vaatia sen isyyden tunnustamista ja elarien maksamista.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:19"]Muista nyt vaatia sen isyyden tunnustamista ja elarien maksamista.
[/quote]
Ei kannata, sitten raiskaaja saisi myös tapaamisoikeudet.
Lapsesi tulee olemassaolollaan muistuttamaan tuosta tapahtumasta joka ikinen päivä, pidäkin sitten tunteesi kurissa äläkä laita lasta kärsimään.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:24"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 17:19"]Muista nyt vaatia sen isyyden tunnustamista ja elarien maksamista. [/quote] Ei kannata, sitten raiskaaja saisi myös tapaamisoikeudet.
[/quote]Miksi ei saisi tavata? Onhan hän lapsen isä.
Ei mikään penaalin terävin kynä..