Olisin odottanut enemmän Susanna Laineen kanssa. Seurustelee jonkun Petri Nygårdin kanssa
Halvalla meni. En olisi uskonut.
https://www.seiska.fi/Kotimaa/Todellinen-yllatyspari-Susanna-Laineen-ja…
Kommentit (707)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petri on siviilissä tosi fiksu ja asiallinen tyyppi. Artistipersoona on aivan eri asia, vähän kuin klovnin naamio. Sen kanssa voi heittäytyä ja olla aivan erilainen ja ottaa naamion pois töistä lähtiessä. Musiikkiskenessä on varmasti paljon porukkaa, joiden tuotanto heijastelee suoraan heitä ihmisenä, mutta Petri Nygård ei kuulu tähän jengiin.
Mistä ihmeestä tällainen yhtäkkiä on päätetty, että hän ei millään tavalla ole ihan itse se oman hahmon takana. Tämä ei ole mikään käsikirjoitettu näytelmä, vaan hänen ihan oma hahmo/ persoona, jolla ei ole mitään muuta tarkoitusta kuin tehdä musiikkia ja esiintyä. Ja kyllähän tuokin kertoo jotain, että "voi heittäytyä". Niin, meillä kaikilla ei ole mitään tarvetta tai halua heittäytyä mihinkään alapääjuttuihin. Sehän tästä ihmisestä nimenomaan kertookin, että heittäytyminen on nimenomaan tällaista. En tajua, miten alapääjutut tai juuri tämä ihminen olisivat juuri sellaisia, että hahmo on täysin irrallinen siitä omasta itsestä ja niistä alapääjutuista ei muka itsekään yhtään tykätä, mutta pakko on vaan niitä tehdä, että pääsee heittäytymään.
Kommentoin asiaa siksi, että olen kyseisen artistin tavannut ja yllätyin, kuinka erilainen hän oli artistipersoonaansa verrattuna. Fiksu ja sympaattinen kaveri.
Tässä taidetaan nyt puhua kahdesta eri asiasta. Toiset ilmeisesti kuvittelevat tai ovat kuvitelleet, että hän ei osaa puhua mistään muusta kuin p*lluista. Minä en puhu nyt siitä. Minä tarkoitan sitä, että ihmisellä pitää olla tietynlainen "mielenlaatu", että pystyy ja jaksaa tuollaisia asioita vuodesta toiseen julkisesti tehdä ja pitää sitä jopa hauskana. Kyllä ihan jokainen varmasti pystyy puhumaan ihmisten kanssa ihan asiallisesti, naurettavaahan se olisi muuta kuvitella. Mutta se ei silti poista sitä faktaa, että tämän ihmisen mielestä on hauskaa laulaa p*lluista turuilla ja toreilla.
Onhan monen mielestä tylsä tehdastyö tai kaupan kassalla istuminenkin niin "hauskaa", että jaksavat tehdä sitä vuosikymmeniä. P'llusta puhuminen voi olla jopa hauskempi tapa tienata elantonsa.
Tämän täytyy olla jonkun katkeran ja kateellisen kilttimiehen aloittama ketju.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä video!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nygård on älykäs kaveri, joka nauraa matkalla pankista. Tehnyt itselleen tuottavan brändin tästä esiintymisestä ja musiikista. Ei hän ole oikeasti se, mitä työkseen esittää.
Ettekö tätä tajunneet 😃Ihan alusta asti ollut mulle ainakin selvää. Ihan samalla tavalla toimi Kikka. Ei ollut mikään hutsukka, vaan huolehtiva perheenäiti. Häntä taidetaan vasta nyt arvostaa oikeasti, aikoinaan naurettiin.
Outoa, että jotkut ei tätä ymmärrä millään.
Et oo sitten Kikan siviilielämästä mitään kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Ai tää onkin tällänen nainen.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Jopa Seiskan jutusta saa selvästi käsityksen, että räppäri Petri Nygård on ihan eri jätkä kuin arjen Petri Nygård. Älkää nyt sekoittako hänen räppärirooliaan tavalliseen arkirooliin.
Arjessa se on sitä paitsi Petri Laurila. :) Ja ihan samaa mieltä kanssasi, tuo rääväsuu "Petri Nygård" on vain alter ego.
Vierailija kirjoitti:
Petri Nygård on vastenmielinen juntti riimittelyittensä perusteella, mutta ulkoisesti mielestäni paremmin säilynyt noista kahdesta. Laineellahan on valtavan ryppyinen kasvojen iho vain nelikymppiseksi naiseksi.
Jos sinunkin on aivan välttämätöntä, siis et pysty olemaan muuten, haukkua anonyyminä palstalla, niin arvostele mieluummin vaikka tekemisistä kuin ulkonäöstä. Kun yleensä esim. rypyille ja ihomuutoksille ei itse geeneistä johtuen voi mitään, ellei sitten jätä itseään hoitamatta ja elä epäterveellisesti. Tuskin näin Susannan kohdalla. Ja sitten sitä omaa pärstää esiin tietty aina näiden asiattomien kommenttien kohdalla, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nygård on älykäs kaveri, joka nauraa matkalla pankista. Tehnyt itselleen tuottavan brändin tästä esiintymisestä ja musiikista. Ei hän ole oikeasti se, mitä työkseen esittää.
Ettekö tätä tajunneet 😃Ihan alusta asti ollut mulle ainakin selvää. Ihan samalla tavalla toimi Kikka. Ei ollut mikään hutsukka, vaan huolehtiva perheenäiti. Häntä taidetaan vasta nyt arvostaa oikeasti, aikoinaan naurettiin.
Outoa, että jotkut ei tätä ymmärrä millään.
Et oo sitten Kikan siviilielämästä mitään kuullut?
Olen. Mutta sillä oli esiintyjän rooli julkisuudessa päällä, kuten Petrilläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä se kellekkään kuuluu kenen kans Susanna hengailee.
Tää yhteikunta on sairas.
Niin on, todellakin! Erään valmentajankin elämää vahditaan kuin korppikotkat saalista.
Jopa exien koiranulkoiluttaminen saa aikaan silmittömän raivon. Unohdetaan, että näissä mennään henkilökohtaisuuksiin ja ihan selvää kunnianloukkauskamaa ovat useat kommentit monissa solvaus- ja suoranaisissa vihaketjuissa. Miten voi mennäkin näin ihon alle itselle yhdentekevien seurustelut, erot ja yhteenmenot...
Älä edes yritä rinnastaa Susannaa ja Martinaa.
Eka on symppis (olen tavannut molemmat irl), ja oikeasti missi ja saanut koulutusta työhönsä ihan oikeissa kouluissa.
Vierailija kirjoitti:
Tämän täytyy olla jonkun katkeran ja kateellisen kilttimiehen aloittama ketju.
Joo, jää kakkospesät käymättä, ihan jokainen kesä.
Vierailija kirjoitti:
28 sivua kommentteja kahdessa päivässä tällaisesta?
Hankkikaa elämä
Ja sinä olet yksi monista.
Kiva jos heillä on kivaa yhdessä. Ja toivottavasti perustavat perheen, jos siltä tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on, todellakin! Erään valmentajankin elämää vahditaan kuin korppikotkat saalista.
Jopa exien koiranulkoiluttaminen saa aikaan silmittömän raivon. Unohdetaan, että näissä mennään henkilökohtaisuuksiin ja ihan selvää kunnianloukkauskamaa ovat useat kommentit monissa solvaus- ja suoranaisissa vihaketjuissa. Miten voi mennäkin näin ihon alle itselle yhdentekevien seurustelut, erot ja yhteenmenot...
Eka on symppis (olen tavannut molemmat irl), ja oikeasti missi ja saanut koulutusta työhönsä ihan oikeissa kouluissa.
No oletpa tyhmä. Enhän noita kahta edes verrannut, vaan sitä miten kusipäiset ihmiset toimivat julkisuuden henkilöitä kohtaan. Voit taas hengittää, en puolustellut Martinaa mitenkään, sinä ainoastaan nyt ylireagoit vihassasi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nyt on uho päällä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa Seiskan jutusta saa selvästi käsityksen, että räppäri Petri Nygård on ihan eri jätkä kuin arjen Petri Nygård. Älkää nyt sekoittako hänen räppärirooliaan tavalliseen arkirooliin.
Arjessa se on sitä paitsi Petri Laurila. :) Ja ihan samaa mieltä kanssasi, tuo rääväsuu "Petri Nygård" on vain alter ego.
Minkälainen ihminen tuottaa tuollaista jätettä musiikkina? Tuollanen melusaaste mädättää nuorisoa ja siitä pitäisi tuomita keskelle kaupunkia jalkapuihin. Kun olen nähnyt tuon naisen telkkarissa niin on tullut sellainen kuva että hänellä olisi makua ja sivistystä. Tässähän sen näkee ettei pidä arvioida ihmisiä ulkonäön perusteella. Molemmat jalkapuihin!
Turha julkkis seurustelee toisen turhan julkkiksen kanssa.
En ymmärrä ongelmaa
Petriä saa palstalla mollata vapaasti. Petri on vapaata riistaa, johtuuko siitä, ettei Petri ole vihervasemmistolainen?