Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3,5kk ikäinen vauvani itkee kun näkee minut meikit naamassa

Vierailija
08.05.2015 |

Olin pitkään synnytyksen jälkeen heikossa hapessa ja kun siitä toivuin niin jouduin kunnon flunssakierteeseen eli en ole juurikaan poistunut vauvan syntymän jälkeen kotoa. Nyt kuitenkin olen ihan terve ja on ihanaa lähteä vähän ulos ja pakata vauva vaunuihin. Tyttö vaan alkaa itkemään hysteerisesti kun näkee minut meikit naamassa, tätä on nyt jatkunut noin viikon. Rauhoittuu kyllä sitten kun kuulee ääneni. Mietin vain saakohan tuo nyt jotkut traumat? Ilman meikkiä en halua ulos mennä ja aika kurjaa on sisälläkin vain olla.

Tai sitten vauva yrittää vaan vinkata etten osaa meikata.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D ihana <3

Vierailija
2/26 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toista! :D tai oikeastaan ihan kumpaakin. Tuskin vauvalle mitään traumoja jää! Naisella on oikeus hieman ehostaa itseään ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D:D:D

Vierailija
4/26 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei saa traumoja :D onko esikoinen? :) kyllä se siitä. Tai no kaikestahan nykyään saa traumat mutta :D

Vierailija
5/26 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli vähän sama, mä vielä meikin lisäks käytin piilareita eli rillit oli poissa joka oli myös vauvalle vierasta alkuun... Tuskin mitään traumoja tuli. Meikkaa useammin, vaikket menis uloskaan :)

Vierailija
6/26 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama, paitsi alko itkeen kun pistin pelkkää huulipunaa. Sellasta hysteeristä itkua. Ihan iloinen ja terve se ainakin nyt on, eikä itkekään enään. Tytär on nyt 1,5 vuotias :D

Vierailija
7/26 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon sä sitä pakkelia laitat, kun noin paljon ulkonäkö muuttuu?

Vierailija
8/26 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee kyllä ohi! Meidän esikoinen itki hysteerisesti kun näki mummunsa pyyhe päässä. Sillain turbaanilla. En muista kauanko jatkui mutta ohi tosiaan meni eikä kyllä ainakaan näin 4 vuotiaana vaikuta traumatisoituneelta :D

Vierailija
9/26 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan lapsuudesta että mun pikkuveli (silloin noin 1v) itki hysteerisesti kun äiti leikkas hiukset pitkistä poikatukaksi. Itse asiassa tuo on mun ekoja muistikuvia, kun yritän lohduttaa itkevää pikkuveljeä selittämällä, että sama äiti se on silti...

Vierailija
10/26 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. Näytät vauvan silmään vieraalta = oudolta.

Vierailija
11/26 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa et osaa meikata? No ei, vitsi!
Sama koettu täälläkin.

Vierailija
12/26 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen sotamaalaus täytyy olla jos alkaa itkemään.

Vierailija
13/26 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:55"]

Aikamoinen sotamaalaus täytyy olla jos alkaa itkemään.

[/quote]

Vastauksestasi huomaa, että joko sulla

a)ei ole (koskaan ollut) vauvaa

b)et meikkaa ikinä

c)meikkaat joka päivä samoin

Veikkaan a:ta

Vierailija
14/26 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että, iski ihan haikeus, muistan ton saman, kun eka kertaa lähdin "ulos" ja mun tyty (nyt jo koulussa) oli vauva, ei tosin itkeny, mutta SE ILME, kun hain hänet päikkäreiltä vaunuista ja nostin ylös, tyttö ei tosin itkenyt mutta tuijotti minua tiiviisti, käänteli päätään hartaasti puolelta toiselle ja tavoitteli kädellä kasvojani.. Ihan kuin ois halunnu kokeilla että onko tää nyt oikeesti äiti, ääni on sama mutta naamassa on nyt jotain outoa :DD

Vierailija
15/26 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko gootti?

Vierailija
16/26 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en yhtään ihmettele, jos sun meikkaustyyli on samanlainen kun meidän naapurin rouvan, itsekkin peljästyin sitä pellen naamaa kun ekan kerran näin, nyt oon jo tottunu, 10v on tässä asuttu.

Vierailija
17/26 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vauva purskahti käkätysnauruun kun laitoin aurinkolasit päähän. Luulin että olisi voinut säikähtää, mutta ei :D Meikistäkään ei ole välittänyt, mutta oon kuullut näitä samoja kavereilta. Eli eiköhän ihan normaalia ole :)

Vierailija
18/26 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:47"]

Olin pitkään synnytyksen jälkeen heikossa hapessa ja kun siitä toivuin niin jouduin kunnon flunssakierteeseen eli en ole juurikaan poistunut vauvan syntymän jälkeen kotoa. Nyt kuitenkin olen ihan terve ja on ihanaa lähteä vähän ulos ja pakata vauva vaunuihin. Tyttö vaan alkaa itkemään hysteerisesti kun näkee minut meikit naamassa, tätä on nyt jatkunut noin viikon. Rauhoittuu kyllä sitten kun kuulee ääneni. Mietin vain saakohan tuo nyt jotkut traumat? Ilman meikkiä en halua ulos mennä ja aika kurjaa on sisälläkin vain olla. Tai sitten vauva yrittää vaan vinkata etten osaa meikata.

[/quote]

Olet sitten ainaki vauvan mielestä ihan eri näköinen meikattuna,ei ehkä tunnista sinua meikissä? IAinakin jos on hyvin vaalea,ja meikkaa voimakkaasti,näyttää melkein eri ihmiseltä ilman meikkiä ja meikin kanssa. Ei kai nyt sentään traumoja jää,varmaan lapsi tottuu ajan kanssa erinäköiseen äitiin.

Vierailija
19/26 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:06"]Oletko gootti?
[/quote]

Ehkä vauva on gootti ja haluaisi nähdä rajummat meikit äidillään?

Vierailija
20/26 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootsä siinä puhelinmyyjät sarjassa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan