Voiko stringit aiheuttaa hiivatulehdusta?
Minulla on ollut jatkuvasti hiivatulehduksia. Vähensin sokerin käyttöä ja olen käyttänyt hiivalääkkeitä. Aina vain tulee uudelleen. Nyt olen pari päivää pitänyt bokserimallisia pikkuhousuja ja tuntuu kuin olisi helpottanut. Mietinkin voiko stringit aiheuttaa hiivatulehduksia?
Kommentit (14)
Minulle ei ole ikinä tullut, vaikka käytän stringejä päivittäin, paitsi öisin ja kuukautisten aikaan. Antibiootista ja kuukautissiteistä/pikkuhousunsuojista on kyllä tullut.
Eiih en halua lopettaa stringien käyttöä :( mukavimmat aluspöksyt, ei pikkareiden käytöstä tuu mitään! T. hiivaongelmainen :(
Muovi on huonosta, samoin hankaus. Keinokuitustringit vois kuvitella siis olla huonoin mahdollinen yhdistelmä.
Pesetkö miten usein alapääsi?
Voi. Viime viikolla näin asiasta otsikon. Stringit ja keinokuituiset pikkarit voivat aiheuttaa tulehdusta.
Tyttärelläni oli jatkuvasti alapäävaivaa kun käytti stringejä. Suosittelin ettei käytä ja niinpä ongelmat katosivat ja stringit lensivät roskikseen.
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:31"]Minulla on ollut jatkuvasti hiivatulehduksia. Vähensin sokerin käyttöä ja olen käyttänyt hiivalääkkeitä. Aina vain tulee uudelleen. Nyt olen pari päivää pitänyt bokserimallisia pikkuhousuja ja tuntuu kuin olisi helpottanut. Mietinkin voiko stringit aiheuttaa hiivatulehduksia?
[/quote]
No hyiii,ne pitäis ainaki pestä vähint 60ssä
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:31"]Minulla on ollut jatkuvasti hiivatulehduksia. Vähensin sokerin käyttöä ja olen käyttänyt hiivalääkkeitä. Aina vain tulee uudelleen. Nyt olen pari päivää pitänyt bokserimallisia pikkuhousuja ja tuntuu kuin olisi helpottanut. Mietinkin voiko stringit aiheuttaa hiivatulehduksia?
[/quote]
[/quote]
Tottakai olen pessyt. En ole samoja käyttänyt kahta päivää. :D Vaihdan muutenkin kaksi kertaa päivässä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:31"]Minulla on ollut jatkuvasti hiivatulehduksia. Vähensin sokerin käyttöä ja olen käyttänyt hiivalääkkeitä. Aina vain tulee uudelleen. Nyt olen pari päivää pitänyt bokserimallisia pikkuhousuja ja tuntuu kuin olisi helpottanut. Mietinkin voiko stringit aiheuttaa hiivatulehduksia?
[/quote]
[/quote]
Tottakai olen pessyt. En ole samoja käyttänyt kahta päivää. :D Vaihdan muutenkin kaksi kertaa päivässä.
Ap
[/quote]
Vaihdatko myös käyttämäsi päällyshousut tai hameen ? Stringithän eivät suojaa niin, etteikö ulostebakteereja olisi myös päällysvaatteissa.
Itse lukiossa kärsin just hiivakierteestä varmaankin stringien takia. Mummopikkarit on rumia mut mieluummin mä nää valitsen kuin sen helvetillisen kutinan!
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:11"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 12:07"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:16"][quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:31"]Minulla on ollut jatkuvasti hiivatulehduksia. Vähensin sokerin käyttöä ja olen käyttänyt hiivalääkkeitä. Aina vain tulee uudelleen. Nyt olen pari päivää pitänyt bokserimallisia pikkuhousuja ja tuntuu kuin olisi helpottanut. Mietinkin voiko stringit aiheuttaa hiivatulehduksia?
[/quote]
[/quote]
Ap
[/quote]
Vaihdatko myös käyttämäsi päällyshousut tai hameen ? Stringithän eivät suojaa niin, etteikö ulostebakteereja olisi myös päällysvaatteissa.
[/quote]
Farkkuja en vaihda niin usein mutta kotona käytän leggingsejä. Eli siis farkkuja aina koulussa. 2-3 kertaa samoja ennenkuin pesen. Välissä saatan käyttää muitakin housuja ja salilla salihousuja. Mut salihousuja en pese joka käytön jälkeen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 10:38"]Tyttärelläni oli jatkuvasti alapäävaivaa kun käytti stringejä. Suosittelin ettei käytä ja niinpä ongelmat katosivat ja stringit lensivät roskikseen.
[/quote]
Minkälaista vaivaa oli? Kuulostaa enemmän liian pieniltä alkkareilta joista tulee hiertymiä.