YH (äiti) = arvotonta pohjasakkaa
Tältä palstalta olen oppinut että yksinhuoltaja äiti on automaattisesti itseään jakava lortto ( ja isä sankari), niin miten estää seuraavat tilanteet ettei muuttuisi lortoksi?
1. mies rupeaa käyttämään huumeita/liikaa brenkkua?
- jäädään lasten kanssa katsomaan sitä ja ottamaan mallia?
2. mies nussii sivussa jotain muuta vaikka kotona olisi seksielämä kunnossa ja nainen yhtä hyvännäköinen kuin ennenkin?
- Saako äiti tässä tilanteessa myös hommata sivusuhteen?
3. Entä jos miehelle käy jotain ja jää yh-äidiksi?
- pitääkö äidin tehdä itsemurha säilyttääkseen kunniakkaan tittelinsä
Kommentit (11)
Hahahah olet oikeassa varmasti ja täysin. ns asian ytimessä juuri näin tapahtuu mitä sinä sille teet alapeukuta nyt kun et muuta voi hahahahhahahahah. Hauskaa tämä keskutelu kun ottaa muut samalla tavalla huomioon ja vastaa kaikuna, olen ollutkin liian kiltti nyt sille on tullut stoppi. hahhahahhahaha
Mun mielestä vaan true elämämkoululaiset ( =rikolliset,narkit ) on alinta kastia tässä yhteiskunnassa. Olet ap arvokas jos et kuulu tuohon edellämainittuun kategoriaan!
No. Minä jäin yh-äidiksi, koska mies ilmoitti viikko vauvan syntymän jälkeen, että haluaa eron eikä kestä lapsiperhe-elämää. Eikä kyseessä mikään nuori kolli. Paljastui sitten, että miehellä ollut toinen nainen jo lähes heti raskauden alettua. Enkä todellakaan koe itseäni miksikään huonoksi ihmiseksi vaan olen ylpeä saadessani olla äiti.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:02"]No. Minä jäin yh-äidiksi, koska mies ilmoitti viikko vauvan syntymän jälkeen, että haluaa eron eikä kestä lapsiperhe-elämää. Eikä kyseessä mikään nuori kolli. Paljastui sitten, että miehellä ollut toinen nainen jo lähes heti raskauden alettua. Enkä todellakaan koe itseäni miksikään huonoksi ihmiseksi vaan olen ylpeä saadessani olla äiti.
[/quote]
Lisättäköön että tuon naisen lapset jo lähes aikuisia ja on sen ikäinen ettei voi enää lapsia saada.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:00"]Mun mielestä vaan true elämämkoululaiset ( =rikolliset,narkit ) on alinta kastia tässä yhteiskunnassa. Olet ap arvokas jos et kuulu tuohon edellämainittuun kategoriaan!
[/quote]
samaa mieltä! Itseasiassa kunnioitan yksinhuoltajia, sillä se on varmasti rankkaa hommaa! yksinhuoltajuus ei tee huonoksi vanhemmaksi tai arvottomammaksi ihmiseksi, vaan ihan jotkut muut asiat!
Kyllä se olisi teistäkin monelta itku päässyt, jos äiti olisi aikoinaan lyönyt hanskat tiskiin ja jättänyt teidät hoitamatta.
Summarum, sellainen äiti joka ryyppää, käyttää huumeita, nostaa eläimet tai kyrvän saannin lasten edelle, on pohjasakkaa.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 13:08"]
Summarum, sellainen äiti joka ryyppää, käyttää huumeita, nostaa eläimet tai kyrvän saannin lasten edelle, on pohjasakkaa.
[/quote]
Koskee myös parisuhteessa olevia.
Kunnioitan yksinhuoltajia, mutta väkivaltaisessa suhteessa tai alkoholin suurkuluttajan kanssa kitkuttelevia, yksinhuoltajuutta pelkääviä perheenäitejä en.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:58"]
Niiltä saa hyvin pillua.
[/quote]
Veitsestä sä saat.
Niiltä saa hyvin pillua.