Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huono omatunto bileiden tapahtumien vuoksi. Kertoako miehelle?

Vierailija
08.05.2015 |

Ärsyttävä tilanne. Olin juhlimassa suurehkolla porukalla jossa naisia ja miehiä, tuttuja ja tuntemattomia.
.
Porukkaan kuului myös siskoni ja menin juhlapaikassa hänen kanssaan saunomaan. Yhtäkkiä tämän siskoni miespuoleinen kaveri jota en ollut edes ennen tavannut huikkasi saunan ovelta, että saako tulla saunomaan. Siskoni vastasi, että tottakai. Ei edes kysynyt minun mielipidettä asiaan.
.
Poistuin saunasta välittömästi mutta kyllä tuo mies näki minut alasti. Nyt on huono omatunto vaikkei ollut minun vika enkä tiedä pitäisikö asiasta kertoa mun miehelle.
Mitä olette mieltä?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:10"]Sä koit sen ongelmaksi ja se vaivaa nyt. Jos sun mies ei oo mikään sairaalloisen mustasukkanen eikä oo pelkoa, että tulee pataan tai se sut jättää kyselemättä ni kerro asiasta. Kerrot että susta se tuntu jotenkin pahalta tms. Missään tapauksessahan sä et oo syyllistyny mihinkään, eikä tartte olla huono omatunto.

Meillä on tapana saunoa sekasaunoissa iltaa istuessa niin kaikki pysyy mukana jutuissa. Joskus joku "uusi" on ihan kauhuissaan ja oon kuullu myöa tän "mun keho on vaan mun miestä varten"-selityksen. Minusta se nyt on kuitenki jokaisen oma.

Mutta siis, parisuhteessa pitäs voida puhua kaikesta.
[/quote]
Mun alastomuus on vain mun miestä varten. En ole ap. Ihmiset suhtautuvat seksuaalisuuteen eri tavoilla, eikä kenelläkään muulla pitäisi olla siihen mitään sanottavaa. Ei erilaisia arvoja tai suhtautumista alastomuuteen saisi pitää alistumisena tai huonona itsetuntona.

Vierailija
22/38 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ap koki tuon intimiteettinsä loukkauksena. Minä ainakin kokisin loukkaavana että joku näkee minut alasti jonka en halua näkevän, ja olen minäkin sekasaunoissa saunonut ihan riittävästi. Se vaan on ollut oma valintani.

Ilman muuta jos joku asia vaivaa ja tunnet olosi loukatuksi niin kumppanin kanssa kannattaa puhua. Mutta jos tuo oikein kovasti vaivaa niin ehkä siinä on taustalla jotain muuta miksi noin vähäinen asia olisi niin kovin loukkaavaa, jotain vanhoja traumoja. Että loukkaannuitko tästä asiasta vai toiko se jotain vanhoja loukkauksia myös mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provopisteet 4/5! Hyvä ap!

+Otsikko hyvin valittu, tuo klikkauksia!

+Tarina uskottavissa ja selkeä.

-Mutta stoori liian laimea, ei tätä saa pitkään pidettyä yllä.

Sinänsä loistelias draaman rakennus, joka päättyy hupaisaan lässähdykseen siinä vaiheessa tarinaa, kun ap hilpaisee saunasta. Käsi ylös, kuinka moni odotti tässä vaiheessa tarinan vasta pääsevän vauhtiin?

Vierailija
24/38 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan voinut ymmärtää tuota että "mun alastomuus on vain mun miestä varten". Siis ymmärrän ettei sitä alastonta kroppaansa tarvi muille erityisesti esitellä tai tyrkyttää, mutta ei se kroppa nyt mitään kumppanin omaisuutta ole! Itse ajattelen niin että intiimi kanssakäyminen on varattu vain kumppanille, eikä esim sekasauna täytä näitä kriteerejä. Itselleni tosin olisi liian intiimiä saunoa jonkun muun miehen kanssa kahdestaan. Ehkä se sitten on suhtautumisesta kiinni... kiinnostaa vain kuuluuko näiden alistuvien kohdalla kaikki muukin kuin alastomuus kumppanille, eli saako kumppani esim määrätä minkälaiset hiukset pitää olla, saako meikata jne. Koska kai muustakin ulkonäöstä nauttiminen on sitten varattu vain kumppanille

Vierailija
25/38 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:28"]Provopisteet 4/5! Hyvä ap!

+Otsikko hyvin valittu, tuo klikkauksia!

+Tarina uskottavissa ja selkeä.

-Mutta stoori liian laimea, ei tätä saa pitkään pidettyä yllä.

Sinänsä loistelias draaman rakennus, joka päättyy hupaisaan lässähdykseen siinä vaiheessa tarinaa, kun ap hilpaisee saunasta. Käsi ylös, kuinka moni odotti tässä vaiheessa tarinan vasta pääsevän vauhtiin?
[/quote]
Ap tässä terve. Kiitos tästä analyysistä joka kyllä meni metsään ja kovaa. Tarina siis on tosi ja ehkä se uskottavuus johtuisi juuri siitä. Loppu lässähti koska "lässäytin" sen oikeassa elämässä. En halunnut tilanteen jatkuvan yhtään sen pidemmälle.
Olkoon laimea tai ei. Sain vastauksia monelta kantilta ja tarpeeksi ajattelun aihetta. Ei tarvitse jatkaa keskustelua enempää.

Vierailija
26/38 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap muslimi? En voi käsittää miksi sinulla olisi huono omatunto tapahtuneesta, sillä en näe että olisit tehnyt mitään väärää. Jos asia sinua jostain syystä vaivaa, voit toki puhua siitä miehesi kanssa. Mutta ei tuollaisessa asiassa mitään tunnustettavaa ole, ihan tavallista elämäähän tuo on.

Vierailija
27/38 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro tai turhia sure. Ei ollut sun vika ja poistuit vielä. Täällä on muuten ihmeen paljon näitä tyyppejä, jotka kuvittelevat, ettei maailmassa tapahdu koskaan mitään muuta kun provojen kirjoittelua.

Vierailija
28/38 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että saatoi tuntua epämukavalta. Mutta itsehän et syyllistynyt mihinkään. Siksi kuulostaa oudolta, että sinulla on huono omatunto. Tai ainakin viestistäsi saa sen kuvan, että koet tarvetta tunnustaa tekosi, vaikka se teko siis puuttuu. Jos muuten vaan haluat kertoa miehellesi, niin kerro ihmeessä.

Vierailija
29/38 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö sä ollut juuri se, joka imi kaikkien mulkkuja ja sitten pantiin sua ringissä kaikkiin reikiin. Videot on muuten tallessa.

Vierailija
30/38 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miten olisit voinu toimia toisin? Et olis menny ollenkaan saunaan? Olisit alkanu välittömästi huutaa, ettei yhtään miestä tänne?

Vierailija
31/38 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DD Miksi ihmeessä tuollaisesta pitäisi kertoa? Itse ainakin jättäisin kertomatta, koska en olisi tehnyt mitään väärää, joten miksi turhaan pahoittaa miehen mieltä.

Vierailija
32/38 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:51"]Ymmärrän, että saatoi tuntua epämukavalta. Mutta itsehän et syyllistynyt mihinkään. Siksi kuulostaa oudolta, että sinulla on huono omatunto. Tai ainakin viestistäsi saa sen kuvan, että koet tarvetta tunnustaa tekosi, vaikka se teko siis puuttuu. Jos muuten vaan haluat kertoa miehellesi, niin kerro ihmeessä.
[/quote] Muista nyt kuitenkin: sinä et tehnyt mitään väärää!

Vierailija
33/38 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:54"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:53"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:51"]Ikä? [/quote] Minä olen 26 ja mieheni 30. Miksi tämä olisi jotenkin ratkaisevaa?

[/quote]

No kuulostaa siltä kuin olisitte jotain 17v. 
[/quote]
Ei edes 17-vuotiaat ole noin lapsellisia t:18v.

Vierailija
34/38 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei ollut mitään pahaa. Eikä mustasukkaisuuden aihetta. Ei kannata kertoa miehelle. Puhu vaikka jollekin kaverillesi, jos asia vaivaa.

Itse olen todella tarkka, etten loukkaa miestäni, mutta tuossa tilanteessa ei mielestäni ole mitään, mistä puoliso voisi loukkaantua.

Vierailija
35/38 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 12:29"]En ole koskaan voinut ymmärtää tuota että "mun alastomuus on vain mun miestä varten". Siis ymmärrän ettei sitä alastonta kroppaansa tarvi muille erityisesti esitellä tai tyrkyttää, mutta ei se kroppa nyt mitään kumppanin omaisuutta ole! Itse ajattelen niin että intiimi kanssakäyminen on varattu vain kumppanille, eikä esim sekasauna täytä näitä kriteerejä. Itselleni tosin olisi liian intiimiä saunoa jonkun muun miehen kanssa kahdestaan. Ehkä se sitten on suhtautumisesta kiinni... kiinnostaa vain kuuluuko näiden alistuvien kohdalla kaikki muukin kuin alastomuus kumppanille, eli saako kumppani esim määrätä minkälaiset hiukset pitää olla, saako meikata jne. Koska kai muustakin ulkonäöstä nauttiminen on sitten varattu vain kumppanille
[/quote]
Jos sinä et pysty ymmärtämään jonkun toisen kokemusta, se ei tarkoita että kokemus olisi väärä. Joku pitää alastomuutta intiimimpänä asiana kuin toinen. Minulle olisi hyvin epämiellyttävää jos joku mies näkisi minut alasti vastoin tahtoani enkä menisi vapaaehtoisestikaan esim. sekasaunaan.
Sinä et tätä tunnetta ymmärrä, mutta se ei tarkoita että kaikkien tulisi ajatella asiasta samoin.

Vierailija
36/38 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan vielä että on aika pitkälle viety johtopäätös että kyseessä olisi alistumisesta riippuva asia. Se on sinun oma tulkintasi ja ainakin minun kohdallani täysin väärä. Kyseessä on oman kehon itsemääräämisoikeus ja sellainen nykyisin niin harvinainen asia kuin häveliäisyys sen hyvässä merkityksessä.

Vierailija
37/38 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule panemaan, saat lisää....

Vierailija
38/38 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:57"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:53"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:52"]Niin mistä sinun pitäisi kertoa?
[/quote]
Että täysin tuntematon mies näki minut alasti vastoin omaa tahtoani.
[/quote]

Oho. Tähtäsin alapeukkuun mutta tuli yläpeukku. Kasva aikuiseksi.
[/quote]
Siis mulla käy hyvin usein samoin! Täytys varmaan olla isompi puhelin mun hehtaaripeukulle :D

En siis tarkoittanut että sullakin olisi hehtaaripeukku!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi