Äitienpäivä lähestyy..veikataan provo-otsikoita :)
Kommentit (35)
Katastrofi aspekti: Kakku, lahjat tai jopa mies varastettu.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:01"]
Petyin mieheeni, kun ei muistanut mua millään tapaa. Meillä ei ole lapsia, mutta voisi hyvin olla tai on ehkä tulevaisuudessa!
[/quote]
Tästä oli tänään jo ketju, jossa mies valitti vaimokkeen haluavan äippälahjan koska saattaa olla joskus äiti.
Ahahahahahahah. :D Pitääkin sanoo poikaystävälle, että hommaa mulle äitienpäivälahjan, koska meillä on suunnitteilla alkaa yrittää lasta parin vuoden päästä. xD
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:01"]
Petyin mieheeni, kun ei muistanut mua millään tapaa. Meillä ei ole lapsia, mutta voisi hyvin olla tai on ehkä tulevaisuudessa!
[/quote]
Tästä oli tänään jo ketju, jossa mies valitti vaimokkeen haluavan äippälahjan koska saattaa olla joskus äiti.
[/quote]
Niin oli, ja vaikka juurikin tuon miehen vaimo voisi hyvin tulla sunnuntaina kirjoittamaan noin tänne.
Siis nämä on kaikki hyviä ja hyvin todennäköisiä trolleja sunnuntaina!! :D
Kun näitä lukee niin tulee hyvin selväksi että suurin osa aloituksista on keksittyjä.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:25"]
"Petyin lapsen askarteluihin :( huomauttaako päiväkodin tädeille?"
[/quote]
Hahaha, tää tapahtui oikeasti: http://www.feissarimokat.com/2015/05/aitienpaivapettymys/
Hei, osahan on jo ollut täällä. Huomenna varmaan kaikki loputkin..
Mies lupasi kokata äitienpäivälounaan, pöydässä on nakkeja ja ranskalaisia ja kurkunpätkä salaattina
Lapsen antama kortti oli ruma, miksei päiväkodin askarteluissa ole mitään tasoa?
Anoppi heitti ostamani ruusun pihalle ja sanoi sitä kännipäissään rumaksi.
Mies unohti päivän ja lähti kavereiden kanssa kalastamaan Thaimaaseen.
Keksin juuri mainion, mutta taidan jättää sen huomiseksi ;)
Tuota sektio ei ole synnytys aihetta en olisi osannut veikata näin äitienpäiväksi, mutta sehän on tietenkin aivan ilmeinen! Mitä muita? Kohta vois olla noiden kakku- ja lahjavalitusten aika.
"Apua mieheni on wt, toi valmiskakun itseleivotun sijaan sänkyyn!"
"Lapsen piirtämä kortti oli rivo, mikä päiväkodin tätejä vaivaa??"
"Äitienpäivä pilalla, perhe herätti jo seitsemältä."
Hullun palstavelan aloittama "Miksi viettää äitienpäivää koska torakatkin lisääntyvät?"
Tein aloitusen naapurin ikkunanpesusta, siitä tuli tosi huono, hetkessä tuli monta alapeukkua. Hitsi!
[quote author="Vierailija" time="10.05.2015 klo 09:02"]Tein aloitusen naapurin ikkunanpesusta, siitä tuli tosi huono, hetkessä tuli monta alapeukkua. Hitsi!
[/quote]
jaxuhali!!