Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokra-asunnon loppusiivous voi käydä kalliiksi

Vierailija
08.05.2015 |

http://www.talouselama.fi/uutiset/muistithan+pesta+saannollisesti+uunin+ja+lattiakaivon++hs+vuokraasunnon+loppusiivous+voi+kayda+kalliiksi/a2305309

Ei ole käynyt minulle. En ole ikinä kunnolla siivonnut, eikä laskua ole tullut perästä. Voi johtua siitä että olen aina asunut vain kunnan vuokra-asunnossa. En ole ikinä siivonnut uunin tai jääkaapin takaosaa, en ole ikinä pessyt ikkunoita, kattoa, seiniä. Teen vain perussiivouksen. Tämä minun kämppä on vain ankea kunnan luukku joten hällä väliä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kämpän edellinen asukas ei ollut siivonnut varmaan kertaakaan 16 vuoden aikana, mitä oli asunut siinä. Pöntössäkin valehtelematta kahden sentin kerros kusta ja paskaa. Viikko meni siivouksiin ja kaksi viikkoa remontoimiseen.

Vierailija
22/25 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:19"]Meidän kunnan kämpissä on todella kovat vaatimukset loppusiivouksessa. Edes hiekanmurusta ei saa jäädä mihinkään nurkkaan, ikkunoiden välissä ei saa olla pölyä, uunit on oltava putipuhtaita jne.   [/quote] Ei ole osunut omalle kohdalle. Tosin sossu on aina takuuvuokrani maksanut, joten en tiedä vaikka kunta olisi ne rahat siivoukseen ottanut. Ap

[/quote]

Sossun takuuvuokrasta ei makseta siivouksia, se on pelkän vuokran vakuutena. Siksi en vuokraa asuntoa sellaiselle, jolla on sossun vakuudet, koska silloin siivouskulut pitää periä vuokralaiselta itseltään ja ne on persaukisia tuossa tapauksessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tullut siihen tulokseen, että en aio enää siivota yhtään vuokrakämppää pois muuttaessa. Sain Espoon asunnoilta laskun kolmion loppusiivouksesta 120 e, jonka mielelläni maksoi. Toki olin vienyt roskat pois ja lakaisin nurkat en muuta. Itse ei tarvinnut pestä edes ikkunoita.Helpompi ja mukavampi näin. 

Vierailija
24/25 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 15:05"]

Itse olen tullut siihen tulokseen, että en aio enää siivota yhtään vuokrakämppää pois muuttaessa. Sain Espoon asunnoilta laskun kolmion loppusiivouksesta 120 e, jonka mielelläni maksoi. Toki olin vienyt roskat pois ja lakaisin nurkat en muuta. Itse ei tarvinnut pestä edes ikkunoita.Helpompi ja mukavampi näin. 

[/quote]

Niin ja sain loput takuuvuokrasta takasin 10 vuoden asumisen jälkeen.

t. 24

Vierailija
25/25 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:26"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:19"]Meidän kunnan kämpissä on todella kovat vaatimukset loppusiivouksessa. Edes hiekanmurusta ei saa jäädä mihinkään nurkkaan, ikkunoiden välissä ei saa olla pölyä, uunit on oltava putipuhtaita jne.   [/quote] Ei ole osunut omalle kohdalle. Tosin sossu on aina takuuvuokrani maksanut, joten en tiedä vaikka kunta olisi ne rahat siivoukseen ottanut. Ap

[/quote]

Sossun takuuvuokrasta ei makseta siivouksia, se on pelkän vuokran vakuutena. Siksi en vuokraa asuntoa sellaiselle, jolla on sossun vakuudet, koska silloin siivouskulut pitää periä vuokralaiselta itseltään ja ne on persaukisia tuossa tapauksessa.
[/quote]

Tuskinpa sossun asiakkaat on tulossakaan sinun ylihintaiseen luukkuun. Itse asun alle tunnin bussimatkan päässä Helsingistä ja neliöitä vähän päälle kolmekymmentä. Vuokra 482,50€
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan