HS: Hallitus valmistelee poikkeuslain käyttöönottoa.
Kommentit (65)
Marin vähentää näppärästi omia töitään, kun laittoi Kiurun omalle paikalleen koronatyöryhmän puheenjohtajaksi.
Kehoitti syksyllä ihmisiä elämään vapaasti, heilui altistuneena yökerhossa ja haukkui kansalaisia boomereiksi.
Ja nytkö sitten poikkeuslaki käyttöön? Hoitohenkilökunta pakkotyöhön.
Ah kun tuntemani erikoislaiska lääkäri joutuissuoraan lennolta koronasairaalaan! Paennu vastuuta pian 2 v.
Ja kehtaa selitykseksi sanoa, että No hän tappaa tehohoitopotilaat kun ei ossaa! Meilläkin pyydetään sairaalaan kouluttamattomiakin, käsipareja tarvitaan!
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei tee mitään?
Minä teen mutta te ette kuuntele
Huonosti on koulutettu sitten väkeä ja hengityskoneita vaivaiset alle 100 kpl Suomen maassa eikä osaamista ....huh !!! Siis maassa asuu 7-9 miljoonaa ihmistä ainakin yhteensä vähintään täällä työssä käyvät opiskelijat vaihtarit laittomat jne päälle niin 50-100 kpl hengityskoneita niinkö. Hengitys suojia ei ollut edes työpaikoissa saati varastossa KUKA TÄÄLLÄ OIKEIN VARASTAA TEKEE JÄRJETTÖMIÄ PÄÄTÖKSIÄ ja pimeitä bisneksiä.Miten tässä maassa voi asua rikollisia ääliöitä niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan ei tee mitään?
Minä teen mutta te ette kuuntele
Mitä minun pitäisi tehdä? En pelkää isojen pellejen tempauksia vaan kysyn, mitä haluat minun tekevän!
Vierailija kirjoitti:
Ah kun tuntemani erikoislaiska lääkäri joutuissuoraan lennolta koronasairaalaan! Paennu vastuuta pian 2 v.
Ja kehtaa selitykseksi sanoa, että No hän tappaa tehohoitopotilaat kun ei ossaa! Meilläkin pyydetään sairaalaan kouluttamattomiakin, käsipareja tarvitaan!
Mitä ne kouluttamattomat tekee? Itse voisin tehdä näin lomautettuna jotain hyödyllistä.
Onneksi jäin työttömäksi lähihoitajan paskatyöstä. En ole työnhakijana. 😅
Avustusruuat pitää ottaa 1€ kassi ja yhteisö ruokailu koska monet heittää niitä kadun varteen linnut syö rotat leviää ja pakkauksista tulee roskaa.Koiravero jäteverona.Mutta meidän yhteiskunta tarvii sen euron siitä roskaamisesta ja siitä ettei he osallistu ruokaveron maksuun kuten ne jotka ostaa kaupasta maksaa veron ruuasta.Yhteisö ruokailusta on myös kuluja kuten tilat sähkö vesi.Sovitaan näin päivän ruoka apu eurolla.Hygienian takia tarvitaan hiukan ammattimaista ruuan käsittelyä.Käsien pesu ei paljon onnistu näissä.Miljoonia ihmisiä muutama hengityskone ei koulutusta.Pelkästään koiravero jo auttaa poistamaan köyhyyttä ja jätteen käsittely maksuja.Sudet ei kuulu kerrostaloon lemmikkinä ne pitää lopettaa.
Tästä ei kyllä hiiskuttu sanaakaan siinä vaiheessa kun olin kouluttautumassa terveydenhuollon alalle. Ihan kiva, olen ollut täysin tauottomassa jatkuvassa ylityöputkessa ja jaksanut ainoastaan sillä ajatuksella että helmikuussa tulee 2 vkoa vuosilomaa. Ja nyt en tietenkään saa pitää sitäkään. Terv. Uupunut terveydenhuollon palkkaorja
Vierailija kirjoitti:
Valmiuslain avulla JOKAIKINEN Valviran laillistama hoitaja, lääkäri jne. Voidaan MÄÄRÄTÄ pakkotyöhön julkiselle. Työsuhteella ei ole merkitystä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmiuslain avulla JOKAIKINEN Valviran laillistama hoitaja, lääkäri jne. Voidaan MÄÄRÄTÄ pakkotyöhön julkiselle. Työsuhteella ei ole merkitystä!
Olisi ihan kiva jos tämä orjan erityisasema näkyisi a palkassa b arvostuksessa jotenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ei kyllä hiiskuttu sanaakaan siinä vaiheessa kun olin kouluttautumassa terveydenhuollon alalle. Ihan kiva, olen ollut täysin tauottomassa jatkuvassa ylityöputkessa ja jaksanut ainoastaan sillä ajatuksella että helmikuussa tulee 2 vkoa vuosilomaa. Ja nyt en tietenkään saa pitää sitäkään. Terv. Uupunut terveydenhuollon palkkaorja
Milloin olet valmistunut? Valmiuslaki on ollut olemassa jo 11 vuotta. Mutta jo sitä ennen (valmistuin sairaanhoitajaksi 1986) ainakin meille sairaanhoito-opistossa kerrottiin, mitä meidät voidaan määrätä tekemään, jos Suomeen julistetaan poikkeustila. Siihen maailman aikaan tosin ajateltiin, että poikkeustilan julistaminen edellyttäisi sotilaallista kriisitilannetta eikä esimerkiksi pandemiaa. Mutta kyllä mulla on ollut koko ajan tiedossa, että kun sen tutkintotodistukseni aikoinaan sain, niin mut voidaan määrätä ihan mihin tahansa hoitamaan ihan mitä tahansa. Jopa siinä tapauksessa, että en ole enää vuosiin ollut alalla.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Sauli ärähtänyt?
Todennäköisesti, kun nämä hallituksen pellet eivät osaa muuta kuin kinastella. Mahtaa Sauliakin ärsyttää, kun pitää jatkuvasti puuttua tyttösten riitoihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin olet valmistunut? Valmiuslaki on ollut olemassa jo 11 vuotta. Mutta jo sitä ennen (valmistuin sairaanhoitajaksi 1986) ainakin meille sairaanhoito-opistossa kerrottiin, mitä meidät voidaan määrätä tekemään, jos Suomeen julistetaan poikkeustila. Siihen maailman aikaan tosin ajateltiin, että poikkeustilan julistaminen edellyttäisi sotilaallista kriisitilannetta eikä esimerkiksi pandemiaa. Mutta kyllä mulla on ollut koko ajan tiedossa, että kun sen tutkintotodistukseni aikoinaan sain, niin mut voidaan määrätä ihan mihin tahansa hoitamaan ihan mitä tahansa. Jopa siinä tapauksessa, että en ole enää vuosiin ollut alalla.
No oletpas sinä etevä.
-eri
Ja just oli juttua, miten ei alalla riitä hakijoita edes täyttämään kaikkia opiskelupaikkoja... No ei tarvii kyllä miettiä, että mistäköhän johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon sinulle. Sinulla on sitten ollut laadukkaammat opettajat kuin minulla.
10 vuotta tiedossa ollut hoitajapulahoidetaan näin. Tätä HUS on halunnut. Seuraus on joukkopako alalta👍