Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko kahdessa kuukaudessa saada lantiota ja vyötäröä kapeammaksi?

Vierailija
08.05.2015 |

Ja miten?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:43"]Ruokavalio kuntoon ja body pump ainakin mulla toimii. Kävelylenkit ja juoksulenkit ei samalla tavalla kavenna.
[/quote]
Kiitos! Makaan tässä sohvalla ja mietin lähteäkö pumppiin vai lenkille. Liikuntaan jää koukkuun, kun sitä harrastaa säännöllisesti. Nyt on ollut pitkä kiireinen kausi ja tosi vaikea lähteä liikkeelle.
ap

Vierailija
22/24 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä hieman matematiikkaa: sentti vyötäröltä/lantiosta vastaa keskimäärin yhtä kiloa. Yhden vaatekoon muutos tarkoittaa keskimäärin viittä senttiä / viittä kiloa. Yhden kilon pudotus edellyttää keskimäärin 7 000 kcal vajetta. Jos haluat saada lantiostasi pois tuon neljä senttiä, se tarkoittaisi keskimäärin 28 000 kcal vajetta. Se jaettuna 60 päivälle tekee noin 470 kcal päiväkohtaisen vajeen. Ei siis mitenkään mahdoton tavoite - siihen pääsee lisäämällä vähän liikuntaa ja karsimalla ruokavaliosta pahimmat hötöt pois.

Mutta yllä mainitut luvut ovat siis vain keskiarvoja, eikä keho aina toimi matemaattisen tarkasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:36"]

Tutustu callaneticsiin ja jätä sokeri pois, mun vyötäröstä lähti 6cm ja lantiosta 4cm ekan kolmen viikon aikana näillä muutoksilla vaikka olinkin normaalipainoinen ja harrastin säännöllisesti liikuntaa jo valmiiksi.

[/quote]

Tämä on kyllä niin tosi. Callanetics on vanha ohjelma, johon kuitenkin varmaan vielä löytää kirjoja (käytettynä?), ja joka tehoaa aivan uskomattoman hyvin!

Vierailija
24/24 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Mulla näytti talvella siltä, että kesävaatteet ei mahdu päälle kun lähdemme ensi viikolla etelään. Jätin pääsiäisenä ruokavaliosta pois sokerin ja vehnän KOKONAAN, nyt mahtuu. :) Tiesin, että mun pitäisi painaa 2-3 kiloa vähemmän, mutta vaaka näyttää edelleen samoja lukemia, mutta olen silti kaventunut. Liikuntaa harrastan muutenkin enkä älyttömästi ole herkkuja syönyt ja olen ihan normaalipainoinen (172cm/64kg), joten laihduttaminen ei ole mulle helppoa, mutta tuo keino tepsi nyt. Kun kieltäytyy herkuista kokonaan, tulee vältettyä tosi monta pullaa, piirakkaa, suklaata, karkkia, jäätelöä jne.