Miehen ex on lihava, jee!
Ok, myönnän että on alhaista iloita tästä, mutta nautin kun näin miehen exän leveine perseineen eilen. Roikkuvat farkut ja läskin naisen habitus. Ihan oikein sille idiootille, joka vielä pitkään seurustelumme alettua jaksoi yrittää erottaa meitä lähettelemällä minua mustamaalaavia viestejä yms. Uteliaille tiedoksi, ettei kuviossa ole lapsia ja mies ja ex:kin olivat eronneet miltei puolta vuotta ennen kohtaamistamme miehen kanssa. Inhottava perstakiainen, nyt onneksi vielä lihava sellainen.
Kommentit (27)
Jos exä olisi aivan kauhea ja ikävä ihminen, vaikea mun olisi ymmärtää, että miksi mieheni on sellaisen naisen kanssa ollut.
Heh, exänii nyxät ovat kaikki olleet minun näköisiäni, ja minä olin se ensimmäinen.
Miehen nyksä (MINÄ!) on läski!! Jee!!
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:27"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:25"]Täällä huutelee yksi lihava ex. Itku silmässä kyylään exän facebookia, ilmeisesti nykyään naimisissa jonkun mallin kanssa. Nainen näyttää edelleen sata kertaa upeammalta kuin minä koskaan, vaikka niillä on kaksi pientä lasta. Täysin eri näköinen kuin minä, luonteesta en tiedä, mutta aivan varmasti tuo on joku Äiti Teresa. Hankalia asioita nämä.. [/quote] Lakkaa kyyläämästä! Katse eteenpäin nainen hyvä. Sieltä menneisyydestä et saa kuin pahan mielen.
[/quote]No kai tuo ylempi nyt oli vitsi?!
Kyllä naisilla on tyhjä elämä tän keskustelun perusteella taas. Ihankun se teihin vaikuttaisi millaisia miestenne tai eksien naiset on olleet tai tulevat olemaan ULKONÄÖLLISESTI.
Parisuhde on paljon muutakin kuin pintaa.
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:27"]
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:25"]Täällä huutelee yksi lihava ex. Itku silmässä kyylään exän facebookia, ilmeisesti nykyään naimisissa jonkun mallin kanssa. Nainen näyttää edelleen sata kertaa upeammalta kuin minä koskaan, vaikka niillä on kaksi pientä lasta. Täysin eri näköinen kuin minä, luonteesta en tiedä, mutta aivan varmasti tuo on joku Äiti Teresa. Hankalia asioita nämä.. [/quote] Lakkaa kyyläämästä! Katse eteenpäin nainen hyvä. Sieltä menneisyydestä et saa kuin pahan mielen.
[/quote]No kai tuo ylempi nyt oli vitsi?!
[/quote]
ei tainnut olla :/
Mä en ymmärrä, mitä sen exän ulkonäöllä on ollut, jos kerran miehenne on hänen kanssaan kuitenkin seurustellut? Ainakin miehenne on siis tykännyt. Todennäköisesti hänellä on sitten vielä kiinnostava persoonallisuuskin.