Mistä karkeista saisi tehtyä Pikku Myyn?
Kakkua pitäisi koristella, ja kun minä en vain pidä sokerimassakakuista, niin ajattelin tylsänä äitinä tehdä ihan vain kermakakun, ja sitten karkeilla askarrella siihen Piiku Myy koska se nyt sattuu olemaan pienen tytön lempihahmo.
Malacon nauhat olis täydellisiä, punaisista mekko, niistä kinuskimakuisista hiukset ja mustista kengät, kädet (toki muukin laku käy niihin) mutta myydäänkö niitä Malaco-naruja esim Prismassa vai saako niitä nykyään vain laivalta?
Ja jos niitä e löydy, niin osaatteko antaa vinkkejä mitä kannattaa etsiä karkkihyllystä jotta saisi Myyn tehtyä?
Kiitos =)
Kommentit (7)
Punainen snöre hiuksiksi. Ja on Prismassa, mun mielestä ässässäkin on jopa. Niistä paksuista XXL panda lakuista vai mitä lie (lakupötköpatukka) vois saada helpommin kädet ja jalat, ohuemmasta lakupötköstä leikkaat silmät ja napit.
Tee kinuskikermasta naama/iho niin ei ole pelkkää karkkia, ja miksei mekkokin kun värjäät pastaväreillä punaiseksi kermavaahtoa. Tai sitten mekko jostain punaisista karkeista (vadelmaveneet/suukot....)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:07"]
Tee kinuskikermasta naama/iho niin ei ole pelkkää karkkia, ja miksei mekkokin kun värjäät pastaväreillä punaiseksi kermavaahtoa. Tai sitten mekko jostain punaisista karkeista (vadelmaveneet/suukot....)
[/quote] Mä en vain jaksa niitä pastavärejä jne.... Olen niin vanhanaikainen että käytän miluummin karkkeja ja/tai hedelmiä.
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:07"]
[/quote] Mutta kiitos kuitenkin vinkeistä =)
[quote author="Vierailija" time="01.05.2015 klo 23:05"]
Punainen snöre hiuksiksi. Ja on Prismassa, mun mielestä ässässäkin on jopa. Niistä paksuista XXL panda lakuista vai mitä lie (lakupötköpatukka) vois saada helpommin kädet ja jalat, ohuemmasta lakupötköstä leikkaat silmät ja napit.
[/quote] Kiitos =)
Up, jos jollain olis vinkkejä eikä mun tarttis tuntikaupalla metsästää karkkeja huomenna =D