Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi alkoi itkemään kun sanoin ettemme hanki lapsia

Vierailija
08.05.2015 |

Miehellä kuitenkin kolme lasta edellisestä liitosta, ja he riittävät meille molemmille. Eilen juttelin anopin kanssa ja hän tiedusteli kovasti koska on jälkikasvua tulossa. Totesin vain että tuskin hankitaan. Ja siis anoppi alkoi itkeä! Ei halunnut kertoa miksi itkee.

Mitä luulette, onko helpottunut vai pettynyt? 

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itki ilosta.

Vierailija
2/17 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullinen puolestasi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain tunteet tuli pintaan. Ei tarkoittanut mitään pahaa.

M

Vierailija
4/17 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oli pettynyt, hänellä on siihen oikeus. Anna hänen surra surunsa, se menee kyllä ohi. Onneksi hänellä on jo ainakin kolme lastenlasta. 

Vierailija
5/17 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että on pettynyt. Omalle lapselle toivoo parasta, ja ehkä anoppisi mielestä sinä olet paras nainen hänen pojalle. Ehkä hän haluaisi nähdä lapsenne? Tai ehkä hänen poika on puhunut hänelle että haluaisi kanssasi lapsen, ja sinä taas et halua. Tai ehkä on surullinen kun et pääse kokemaan äidinrakkautta.  

On myös sellainen mahdollisuus että anoppisi itki kunnioituksesta sinua kohtaan - kasvatat toisen naisen lapsia omanasi, rakastat heitä etkä tarvitse muuta. Etkö ole silloin paras mahdollinen äitipuoli?

En voi tietää, mutta kun ilosta itketään niin kyllä sen huomaa selkeästi. Jos ei halunnut sanoa miksi itki, ja itki kunnolla niin oli varmasti surullinen.

Vierailija
6/17 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin surettaa veljeni puolesta, kun viimein löysi unelmiensa naisen ja oikein kukoistaa hänen kanssaan. Hänen ex on mukava ihminen, heillä yhteisiä lapsia mut eivät sopineet yhteen ja ylipäätään päätyivät yhteen teineinä koska heillä kävi vahinko. 

Nyt sit veli ei saa kokea vanhemmuutta rakastamansa naisen kanssa, ei pääse näkemään heidän yhteistä lasta koska nainen ei halua lapsia. Veljelle taas vanhemmuus tärkeää, osa identiteettiä. 

Vierailija
7/17 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:40"]Mua ainakin surettaa veljeni puolesta, kun viimein löysi unelmiensa naisen ja oikein kukoistaa hänen kanssaan. Hänen ex on mukava ihminen, heillä yhteisiä lapsia mut eivät sopineet yhteen ja ylipäätään päätyivät yhteen teineinä koska heillä kävi vahinko. 

Nyt sit veli ei saa kokea vanhemmuutta rakastamansa naisen kanssa, ei pääse näkemään heidän yhteistä lasta koska nainen ei halua lapsia. Veljelle taas vanhemmuus tärkeää, osa identiteettiä. 
[/quote]

Jotkut naiset ovat tyhmiä.

Vierailija
8/17 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:41"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:40"]Mua ainakin surettaa veljeni puolesta, kun viimein löysi unelmiensa naisen ja oikein kukoistaa hänen kanssaan. Hänen ex on mukava ihminen, heillä yhteisiä lapsia mut eivät sopineet yhteen ja ylipäätään päätyivät yhteen teineinä koska heillä kävi vahinko.  Nyt sit veli ei saa kokea vanhemmuutta rakastamansa naisen kanssa, ei pääse näkemään heidän yhteistä lasta koska nainen ei halua lapsia. Veljelle taas vanhemmuus tärkeää, osa identiteettiä.  [/quote] Jotkut naiset ovat tyhmiä.

[/quote]

Kehen viittaat tällä?

Vierailija
9/17 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:41"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:40"]Mua ainakin surettaa veljeni puolesta, kun viimein löysi unelmiensa naisen ja oikein kukoistaa hänen kanssaan. Hänen ex on mukava ihminen, heillä yhteisiä lapsia mut eivät sopineet yhteen ja ylipäätään päätyivät yhteen teineinä koska heillä kävi vahinko. 

[/quote]

[/quote] ne on niitä kovaäänisiä veloja

Vierailija
10/17 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:44"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:41"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:40"]Mua ainakin surettaa veljeni puolesta, kun viimein löysi unelmiensa naisen ja oikein kukoistaa hänen kanssaan. Hänen ex on mukava ihminen, heillä yhteisiä lapsia mut eivät sopineet yhteen ja ylipäätään päätyivät yhteen teineinä koska heillä kävi vahinko.  Nyt sit veli ei saa kokea vanhemmuutta rakastamansa naisen kanssa, ei pääse näkemään heidän yhteistä lasta koska nainen ei halua lapsia. Veljelle taas vanhemmuus tärkeää, osa identiteettiä.  [/quote] Jotkut naiset ovat tyhmiä. [/quote] ne on niitä kovaäänisiä veloja

[/quote]

Ei kaikki lapsettomat naiset ole kovaäänisiä veloja! Toiset ei ehkä voi saada lasta, toiset taas ovat oikeasti sopimattomia äideiksi. Minusta se osoittaa kypsyyttä että pystyy tunnistamaan sen itsestään. Minä ainakin tunnen monta äidiksi sopimatonta naista ja isäksi sopimatonta miestä. Kaikkia yhdistää vaikeus asettaa lapsen etu oman edun edelle. Jos nainen on mennyt yhteen eronneen miehen kanssa, luulisi että moni mies olisi vain tyyyväinen ettei tarvitse tehdä enempää lapsia..

Vierailija
11/17 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:41"]

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:40"]Mua ainakin surettaa veljeni puolesta, kun viimein löysi unelmiensa naisen ja oikein kukoistaa hänen kanssaan. Hänen ex on mukava ihminen, heillä yhteisiä lapsia mut eivät sopineet yhteen ja ylipäätään päätyivät yhteen teineinä koska heillä kävi vahinko.  Nyt sit veli ei saa kokea vanhemmuutta rakastamansa naisen kanssa, ei pääse näkemään heidän yhteistä lasta koska nainen ei halua lapsia. Veljelle taas vanhemmuus tärkeää, osa identiteettiä.  [/quote] Jotkut naiset ovat tyhmiä.

[/quote]

Kehen viittaat tällä?
[/quote]

AV-mammoihin.

Vierailija
12/17 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista. Itse en siis halua lapsia koska haluan asettaa jo olemassaolevat lapset etusijalle. En myöskään koe olevani sitä parasta äitiainesta ainakaan tässä vaiheessa elämää. Toki tilanteet muuttuvat, mutta nyt mennään näillä. Ap

Vierailija
13/17 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä anoppi ihailee sinua kun uskallat kertoa suoraan mitä haluat. Kuulostat vahvalta naiselta.

Vierailija
14/17 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:44"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:41"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:40"]Mua ainakin surettaa veljeni puolesta, kun viimein löysi unelmiensa naisen ja oikein kukoistaa hänen kanssaan. Hänen ex on mukava ihminen, heillä yhteisiä lapsia mut eivät sopineet yhteen ja ylipäätään päätyivät yhteen teineinä koska heillä kävi vahinko. 

[/quote]

[/quote] ne on niitä kovaäänisiä veloja
[/quote]Ikävä jos sinä tunnet vain sellaisia, itsehän en aio lapsia hankkia, eikä se minusta tyhmää tee, ystävät ja perhe tietävät sen, eiköhän se ole jokaisen oma valinta.. Jos ei pidä lapsista niin eikö ole aika Tyhmää niitä hankkia? :)

Vierailija
15/17 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:35"]

Luulen että on pettynyt. Omalle lapselle toivoo parasta, ja ehkä anoppisi mielestä sinä olet paras nainen hänen pojalle. Ehkä hän haluaisi nähdä lapsenne? Tai ehkä hänen poika on puhunut hänelle että haluaisi kanssasi lapsen, ja sinä taas et halua. Tai ehkä on surullinen kun et pääse kokemaan äidinrakkautta.  

On myös sellainen mahdollisuus että anoppisi itki kunnioituksesta sinua kohtaan - kasvatat toisen naisen lapsia omanasi, rakastat heitä etkä tarvitse muuta. Etkö ole silloin paras mahdollinen äitipuoli?

En voi tietää, mutta kun ilosta itketään niin kyllä sen huomaa selkeästi. Jos ei halunnut sanoa miksi itki, ja itki kunnolla niin oli varmasti surullinen.

[/quote]

Vaikea olisi sanoa, että olen iloinen, koska miniä voisi kokea sen loukkauksena. Vaikka anoppi ei tarkoittaisi niin. Voi tosiaan johtua liikutuksesta, liittyen jotenkin siihen että rakastat jo olevia lapsia, vaikka eivät sinun vertasi.

Vierailija
16/17 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap minkä ikäinen olet? Entä miehesi lapset?

Vierailija
17/17 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko anopilla hyvä välit siihen ex-miniään? Näkeekö omasta mielestään riittävästi nykyisiä lapsenlapsia? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kaksi