FemiNistin öiset fantsuliinit
Unelma ois, että mies tyydyttäisi minut kaikin mahdollisin tavoin, mutta se itse jäisi ilman mitään. Eli siis kaikin muin tavoin, mutta ei yhdyntää tai mitään missä se itse saisi nautintoa. Antaisin tietenkin olettaa, että sitten kun se on hoidellut mut niin teen saman hänelle, mutta sitten vaan lopettaisinkin leikin julmasti kesken ja potkaisisin ukon ilman housuja pihalle. Kattoisin ikkunasta perään ja nauraisin paskasesti sille. :)))))))
Kommentit (10)
Siinä sitä olisi miehen hävytöntä hyväksikäyttöä
Mulle on kyllä monet miehet tehneet saman toisinpäin, niin ihan kostona houkuttaa minuakin! :D
Olisiko mahdollista että olet tehnyt väärän valinnan sänkyseuran valintaan.
Kyllä miehen pitää hoitaa nainen tyytyväiseksi tavalla tai toisella ja mieluummin ennemmin kuin itse saa tyydytyksen
ei kai tossa fantasiana ole mitään pahaa. Kyllähän miehetkin täällä aika aika yksipuolisista hyväksikäyttöfantasioista kirjoittelee. Tosielämä on sitten eri asia.
Itse en saa kiksejä hunosta kohtelusta kumminkaan päin.
m38
Mekoisen moni koittaa toteuttaa sen fantasiansa, valitettavasti. Joku voi kyllä jo saada sen oman mielihyvänsä saadessaan tuottaa naiselle sen mielihyvän ja nähdä sekä kuulla naisen nautinnon
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 08:58"]
Mekoisen moni koittaa toteuttaa sen fantasiansa, valitettavasti. Joku voi kyllä jo saada sen oman mielihyvänsä saadessaan tuottaa naiselle sen mielihyvän ja nähdä sekä kuulla naisen nautinnon
[/quote]
kyllä ihmisillä on valtavasti fantasioita, joilla ei ole mitään tekemistö todellisuuden kanssa tai ihmisillä ei ole pienintäkään aikomusta toteuttaa niitä.
Onneksi olen saanut toteuttaa muutamia fantasioitani.
Olenko ihan kamala akka? :(( -ap