Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pettänyt/pettävä mies käyttäytyy?

Vierailija
08.05.2015 |

Kokemuksia petetyiltä kiitos! Olen kerran antanut anteeksi miehelleni pettämisen ja toista kertaa en sitä tule anteeksi antamaan. Luottaminen aika vaikeaa ja nyt vain mietin onko mies mahdollisesti pettänyt toistamiseen.. Mitään sen kummempia merkkejä ei ole, että näin olisi käynyt, mutta aloin vain miettimään asiaa, että olisiko mahdollisesti jotain sellaista mistä sen vois käytöksessä huomata..

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:52"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:39"]Onneks meillä pidetään puhelinta 'äänellisellä'. Selataankin välillä nettiä ristiin toistemme luureilta :) Meillä on niin ihana ja rakastava suhde että uskoisin huomaavani kyllä heti muutoksen.
[/quote]

Oletko kuullut kakkospuhelimista ja prepaid-liittymistä? :D
[/quote]
Huvittavia tälläiset. Heti kun joku tulee ja kertoo ettei tarvi miestä epäillä, ollaan avoimia jne niin sieltä joku petetty tulee "no kyllä pettää, aivan varmasti pettää senkin sinisilmäiset hölmöt" katsos kun ei kaikki petä vaikka sua on petetty. :) -ohis

Vierailija
2/37 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:52"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:39"]Onneks meillä pidetään puhelinta 'äänellisellä'. Selataankin välillä nettiä ristiin toistemme luureilta :) Meillä on niin ihana ja rakastava suhde että uskoisin huomaavani kyllä heti muutoksen.
[/quote]

Oletko kuullut kakkospuhelimista ja prepaid-liittymistä? :D
[/quote]

Juu olen kuullut. En vain tajua missä mies voisi sellaista piilotella. Eikä kiinnostakkaan arvuutella kun ei ole kyllä tarvetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkospuhelin= Puhelin, jota säilytetään kakkosessa. Soveltuu lähinnä paskanpuhumiseen.

Vierailija
4/37 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies raivosi joka asiasta mulle ja lapsille ja muutenkin oli täysin sietämätön.

Vierailija
5/37 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti. Ei mitään käytöstapoja jos pettää!

Vierailija
6/37 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies rupesi yhtäkkiä näkemään kaikkea mahdollista vikaa minussa ja meidän suhteessa, oli etäinen ja vihainen. Halusi erota, mutta ei "osannut" sanoa muuta syytä kuin että mä olen hänelle väärä ja meidän suhde on niin huono. Ei viihtynyt kotona, nukkui huonosti, äksyili. Yritti ilmeisesti saada minut lähtemään huonolla käytöksellään, ettei olisi itse joutunut tunnustamaan tekemäänsä ja jättämään perhettään.

Vierailija
7/37 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, olenko tietämättäni pettäjä :( olen kovin ailahteleva työstressin vuoksi, yritän olla kiihkeä söngyssä ja saada ajatukset pois töistä ja yrittää, että muija olisi tyytyväinen, otan puhelimen usein mukaan paskalle, kun selaan samalla nettiä (päälle jäänyt tapa!!!!), pidän usein puhelinta äänettömällä iltaisin, kun kaverit pommittaa viesteillä ja puheluilla, mutta en vaan jaksa arkisin sitä, kun pitää valmistautua siihen stressaavaan työpäivään!

Vierailija
8/37 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

26 lisää vielä: myöskään aina en jaksa edes seksiä harrastaa väsymyksen vuoksi!

Vierailija
9/37 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:44"]

Suuttuu silmittömästi kun luet sen tekstareita

[/quote]

Miksi pitäisi lukea toisen tekstareita?  wut?

Vierailija
10/37 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tavallista ystävällisempi lapsille, tekee enemmän kotitöitä. Huono omatunto suorastaan paistaa naamasta. Mies ei tiedä mun tietävän.

Vierailija
11/37 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:21"]

Alkaa treenaamaan ja ostamaan uusia vaatteita, kiinnitttää huomiota myös alusvaatteisiin. Ailahteleva. T. Mies

[/quote]

Itse tein noita jo ennen sivusuhdetta. Oikeastaan selkein ero itselläni oli se, etten enää jaksanut tehdä seksialoitteita tyrmättäväksi.

Vierailija
12/37 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:44"]

Suuttuu silmittömästi kun luet sen tekstareita

[/quote]

Miksi pitäisi lukea toisen tekstareita?  wut?
[/quote]

Ei pidä mutta jos kosketkin miehen puhelimeen ja se rupee huutamaan jo siitä niin silloin ei asiat ole hyvin...

Vierailija
13/37 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:56"]

Apua, olenko tietämättäni pettäjä :( olen kovin ailahteleva työstressin vuoksi, yritän olla kiihkeä söngyssä ja saada ajatukset pois töistä ja yrittää, että muija olisi tyytyväinen, otan puhelimen usein mukaan paskalle, kun selaan samalla nettiä (päälle jäänyt tapa!!!!), pidän usein puhelinta äänettömällä iltaisin, kun kaverit pommittaa viesteillä ja puheluilla, mutta en vaan jaksa arkisin sitä, kun pitää valmistautua siihen stressaavaan työpäivään!

[/quote]

ämmien hörinöitä.

Vierailija
14/37 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttää syytöntä pettämisestä.

Vierailija
15/37 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:44"]Suuttuu silmittömästi kun luet sen tekstareita
[/quote]

Vaikka en petäkään miestäni, niin suutun minäkin silmittömsti jos mun viestejä mennää lukemaan ilman lupaa!
Mun viestien sisällöt kavereideni kanssa EI kuulu miehelleni saati muillekaan!

Vierailija
16/37 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:50"]

Kakkospuhelin= Puhelin, jota säilytetään kakkosessa. Soveltuu lähinnä paskanpuhumiseen.

[/quote]

Itselläni tuota kutsutaan duunipuhelimeksi, jota säilytetään pääasiassa duunissa ja jos se on kotona, niin sen vinkunoihin ei hypätä.

Vierailija
17/37 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:44"]Suuttuu silmittömästi kun luet sen tekstareita
[/quote]

Vaikka en petäkään miestäni, niin suutun minäkin silmittömsti jos mun viestejä mennää lukemaan ilman lupaa!
[/quote]

No nykyisessä suhteessa sekin on ok. Monesti pyydän miestäni vastaamaan kaverilleni jos laittaa viestiä silloin kun vaikka tiskaan.

Vierailija
18/37 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:04"]Syyttää syytöntä pettämisestä.
[/quote]

Myös hyvin epävarma ja todella mustis ihminen voi tehdä tuota, vaikka ei itse petäkkään.

Vierailija
19/37 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:44"]Suuttuu silmittömästi kun luet sen tekstareita
[/quote]

[/quote]

No nykyisessä suhteessa sekin on ok. Monesti pyydän miestäni vastaamaan kaverilleni jos laittaa viestiä silloin kun vaikka tiskaan.
[/quote]

Mä todella harvoin pyydän miestäni laitteleen viestiä mun kavereilleni. Kyllä se oon mä joka niille viestit laittelee ja näin. Joskus saatan pistää kyl puheluun vastaamaan, mut seki on vain silloin jos ollaan autolla liikenteessä ja mä ajan.

Vierailija
20/37 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. vähä väliähän täällä on niitä keskusteluja kuinka mies on taas pettäny joten kokemuksia kiitos !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän