Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mieheni sanoi tänään minulle...

Vierailija
19.09.2006 |

että kun hän meni aikoinaan kotiin exänsä luo, hänestä tuntui että tuli kotiin. Näin ei kuulema tunnu kun tulee meidän kotiin!!!

Kyselin sitten syytä miksi koti, jossa on kolme lasta ja vaimo (ollut viimeiset 10 vuotta) ei tunnu kodilta niin hän vastasi, että koti ei ole tarpeeksi siisti ja meni tietokonepöydän alle ja pyyhkäisi sieltä. Taisi kuitenkin ottaa päähän kun ei sitä pölyä sieltä löytynytkään!

Hän on aina sanonut, että nainen tekee kodin. Eli minä en tee kotia. Kiva tietää näin monen avioliittovuoden jälkeen. Mitä helvettiä sitten roikkuu nurkissa, tietää kyllä missä ovi on, enkä jää kaipaamaan!

HITTO kun ... jätän sanomatta!

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassahan tuo mies minusta tuon kertomasi perusteella on. Ei millään pahalla.

Vierailija
2/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoisin kyllä että jos koti on muualla, pitää sinne sitten mennä!

jotain rajaa miehen sanomisilla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano tämä miehellesi!

Vierailija
4/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä hakee eron syytä.

Jos on likaista niin siivotkoon sanon minä!

Miehessäsi on asunut koko ajan sovinistisika joka nyt nostaa päätään. Sillä on varmaan joku uusi kierroksessa, sillä vaikuttaa siltä että hänen pitää hakea pettämisen syytä sinusta. Eihän omassa itsessä mitään vikaa voi olla.

Ok, voi olla että toista naista ei vielä ole, mutta tuollainen äijänkuvatus on puhuttelun tarpeessa.

Vierailija
5/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli nyt viimeinen pisara.

En nalkuta, en seuraa hänen menojaan yms. Täällä minä olen kotona häntä varten (lapset vielä pieniä), mutta kun ei kelpaa niin ei kelpaa. Etsiköön semmoisen mikä kelpaa.

Jäisitkö sinä kaipaamaan miestä joka aina vain valittaa ja moittii sinua jokaisesta asiasta. Esimerkkinä vaikka se, että nukuin todella huonosti viime yönä, noin 3 tuntia yhteensä. Lapset valvotti. Yritin sitten aamulla pysyä tolpillani ja siivoilla tms. vain saadakseni kuulla, että olen laiska enkä tee mitään! Kyllä siinä hermot menee.

Ukko käy töissä, mutta kotona ei tee mitään. Makaa vaan sohvalla ja katsoo telkkaa ja antaa käskyjä. Ei auta kotitöissä mitenkään ja minä taas raadan kuin piika. Nyt on tosin helpompaa kun en ole töissä, arvaa mitä se oli silloin kun olin töissä!!!

Vierailija
6/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa ääliöltä!!!

Vierailija
7/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulosta rakkausliitolta tuo teidän touhu...

Vierailija
8/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänet enkä yhtään ihmettele.

Sovinistisika hän kyllä on. Elämä pyörii täysin oman napansa ympärillä.

Vierailija
9/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa se hakee. On kyllästynyt lapsiperhe-elämään, mutta yrittää olla sen verran miestä ettei perhettään jätä. Se katsos ei näytä ulospäin hyvältä. Joten hän on ottanut ärsytystaktiikan käyttöön. Vetää sun pinnan niin tiukalle että sinä otat ja lähdet. Se onkin sitten jo ulospäin ihan hyvä. Kamala akka otti ja lähti. Nyyh nyyh, olen tällainen hylätty raukka.

6

Vierailija
10/10 |
19.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaipaa enää tässä välissä ohjeita siitä, miten vittuillaan vielä vittumaisemmin? Olisikohan tässä nyt joku liennytyksen paikka?

Joku ongelmahan tuolla oikeasti on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän