Kinuskikakun koristelu kermalla, vinkkejä?
Antakaa hyviä vinkkejä kun teen äitienpäiväksi kinuski-kermakakun, että miten saan siitä nätin näköisen niin ettei kermat ja kinuskit valu ympäri kakkua. :D
Tällä kertaa annan ainakin kinuskin jähmettyä kunnolla kylmässä (tein sen jo tänään valmiiksi) ja kuohukerman sijaan käytän vispikermaa tällä kertaa. Ajattelin jotain simppeliä pursotusta kermakoristeluksi. Miten saa parhaiten sen kerman pursotettua ilman ettei vain sotke ympäriinsä? Olen muutaman kerran koittanut pursottaa sellaisella kankaisella pursottimella mutta aina se kerma tursuaa sieltä täyttöpäästä pihalle ja lähinnä sotkee. :/
Hyvät vinkit olisivat tervetulleita! :)
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:29"]
Okei no selvästi tunnet rajasi joten älä ala liikaa kikkailemaan. :D Kinuskikissalla on hyviä malleja ja ohjeita. Tsiigaa sieltä! Itse en ole vielä kertaakaan hänen ohjeillaan mokannut.
[/quote]
Kiitos vinkistä! Sieltä sitten luin tarkemmin ohjetta, niin nyt tuli nätti kakku. :) Ensi kerralla saatan jopa uskaltaa kikkailla enemmänkin sen pursotuksen kanssa kun nyt oli niin onnistunut kokemus!
Ihanaa kevättä sinulle. :)
Ap
Mies voi koristella if u know what I mean.
Oot vaan laittanu pursottimen liian täyteen...
[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 20:45"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:29"]
Okei no selvästi tunnet rajasi joten älä ala liikaa kikkailemaan. :D Kinuskikissalla on hyviä malleja ja ohjeita. Tsiigaa sieltä! Itse en ole vielä kertaakaan hänen ohjeillaan mokannut.
[/quote]
Kiitos vinkistä! Sieltä sitten luin tarkemmin ohjetta, niin nyt tuli nätti kakku. :) Ensi kerralla saatan jopa uskaltaa kikkailla enemmänkin sen pursotuksen kanssa kun nyt oli niin onnistunut kokemus!
Ihanaa kevättä sinulle. :)
Ap
[/quote]
Oi että kiva että osasin edea vähän auttaa! :) Hyvää kevättä sinullekkin!