Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ajattelin irtisanoutua ensi viikolla, saanko käyttää kulttuuri/liiikuntasetelit?

Vierailija
12.01.2022 |

Vai joudunko maksamaan ne takaisin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ne ovat jollain edenred-tyyppisellä kortilla, niin taitavat napata ne pois, ainakin jonkun ajan kuluttua. Eli osta vaikka museokorttikausia pikapuoliin. Jos et muuta keksi.

Vierailija
2/12 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä oot ne johonkin jo käyttänyt, ei ota pois. Itse kuluttaisin ne johonkin ennen irtisanomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli työsuhteen päätyttyä Edenrediltä maili että nyt on 30 päivää aikaa käyttää virike-etu. Sen jälkeenhän en pääse niihin enää käsiksi ja rahat, jos jotain jää, palautetaan työnantajalle.

Vierailija
4/12 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei edetessä kortilta pysty ottamaan mitään pois

Minä tilaan joka kn meidän työntekijöiden edut.

Toki ne voi ottaa pois palkasta ne jotka ei sulle kuulu. Mutta jos kuuluu ne on sun omaisuutta

Vierailija
5/12 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niiden myöntämisperuste on työsuhteen kesto, esim saa smartum -seteleitä ostaa tietyn määrän sen mukaan, miten monta kuukautta on ollut töissä per vuosi, niin joutuu maksamaan takaisin. Ota työnantajaltasi selvää.

Vierailija
6/12 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, mä kyllä käytin noita smartum-seteleitä elokuvalipun maksuun sen jälkeen kun työsuhde josta noita seteleitä mulle käteen työnnettiin oli päättynyt. Elokuvateatteri ei ihmetellyt eikä perästä päin kuulunut muutenkaan mitään. No, ei se hyöty siitä setelistä kyllä suuri ollut.

Vierailija
7/12 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin saat. Kannattaa nyt toki vaikka ostaa museokortti, Finnkinon sarjalippu tai kuntosalikortti tms kun työsuhde vielä on, jos epäilet että ne lakkaa olemasta voimassa. Ainakaan e-passi ei lakkaa

Vierailija
8/12 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, mä kyllä käytin noita smartum-seteleitä elokuvalipun maksuun sen jälkeen kun työsuhde josta noita seteleitä mulle käteen työnnettiin oli päättynyt. Elokuvateatteri ei ihmetellyt eikä perästä päin kuulunut muutenkaan mitään. No, ei se hyöty siitä setelistä kyllä suuri ollut.

Kaiken kaikkiaan niitä seteleitä taidettiin työntää mun käteen, sijaisena olin, viisi kappaletta. Kaikki tuli käytettyä työsuhteen päättymisen jälkeen.

Vierailija
9/12 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setelit on kerralla maksettava etuus ja ”bonus” ja ne saa käyttää milloin haluaa. Kun ne on annettu työntekijälle ne on työntekijän. Ei niitä kukaan valvo milloin ne käyttää vaan ne on annettu siinä määräajassa käytettäväksi kuin ne on voimassa

Vierailija
10/12 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki työnantaja voi lakkauttaa kortin

Mutta meillä ei oikein voi ottaa pois kun me maksetaan lounasedusta itse

Vierailija
11/12 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että setelit ja tuo sähköinen kortti toimivat ainakin käytännössä hieman eri tavoin.

Vierailija
12/12 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaikka joku konserttilippu jollekin tulevan kesän keikalle tai festareille.