Nainen vilkuilee muttei tervehdi
Töissä huomaa sivusilmällä kun nainen vilkuilee muttei koskaan tervehdi. Haluaako joku spekuloida mikä voi olla syynä tähän?
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:42"]
Minä (nainen) olen tottunut tervehtimään kaikkia ketkä käytävillä töissä tulee vastaan. Useimmat tervehtivät takaisin, mutta osa (muutamat miehet) katsovat suoraa kohti ilmekään värähtämättä, eivätkä sano mitään. Aikani näitä "patsaita" yksipuoleisesti tervehdittyäni, olen luovuttanut. Tuntuu tyhmältä moikkailla, kun ilmiselvästi joillekin olen pelkkää ilmaa. Ja kyllä! Saatan vilkuilla uteliaana näitä tyyppejä, mutta vain siksi koska pidän heitä outoina. Uudelleen en enää ala tervehtiä, mutta jos itse alkavat, vastaan toki :)
[/quote]
Se muuten vaikuttaa jännästi ilmapiiriin töissä, että onko siellä käytäntönä moikkailla kaikkia vastaantulijoita vaikkei tuntisikaan. Jos kaikki moikkaa, niin ilmapiiri on paljon rennompi ja kivempi, jos taas ei niin on sellaista ihmeellistä kyräilyä, ja sit pitää aina miettiä että no kuuluuko tuota moikata vai ei. Sit ihmiset alkaa jopa vältellä tiettyjä tyyppejä tai tietyistä paikoista kulkemista ihan vaan siksi, ettei tulisi noita kiusallisia tilanteita :D Ja noi jotka ei moikkaa takaisin, vaikuttavat ylimielisiltä ja itselle tulee olo että on jotenkin alemman tason työntekijä töissä. Itse siis todellakin myös moikkaan kaikkia töissä ja asiakkaan luonakin käydessäni moikkaan vastaantulevia tuntemattomia, vaikken ole edes siellä töissä!
Pyydä naista treffeille. Suora toiminta on oikea lähestymistapa ongelmaan.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:52"]
[/quote]
En varmasti pyydä jos olen niin susiruma että nainen ahdistuu jo läsnäolostani.
No kysy treffeille. Turhaan sä täällä meiltä kyselet kun ei tiedetä sinua eikä naista. Mutta itse ainakin olen ujo ja haluan miehen tekevän aloitteen. Äläkä ota niin vakavasti näitä kommentteja.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:10"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:52"]
[/quote]
En varmasti pyydä jos olen niin susiruma että nainen ahdistuu jo läsnäolostani.
[/quote]
Ei susirumia vilkuilla vaan silloin ihaillaan seinäpaneeleita.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:25"]
Onko nainen työkaverisi?
[/quote]
Samalla osastolla muttei tehdä varsinaista työtä yhdessä.
Exsää haluakkaan kun niinku pitää kiinni pitempäänkin niistä tiukoista pakaroistani siis? voi :(
Itseasiassa sillä naisella on aika hyvä kroppa että saatan ehkä lähestyäkin. Mutta mietin silti tuollaista käytöstä.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:25"]
Onko nainen työkaverisi?
[/quote]
Samalla osastolla muttei tehdä varsinaista työtä yhdessä.
[/quote]
Onko nainen siivooja?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:31"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:25"] Onko nainen työkaverisi? [/quote] Samalla osastolla muttei tehdä varsinaista työtä yhdessä. [/quote] Onko nainen siivooja?
[/quote]
Ei. Muuten ymmärtäisin sillä siivoojat ei aina välitä tervehtiä.
Itse en tervehdi silloin jos toinen on sen verran kaukana että normaalilla äänellä sanottu "moi" ei kuuluisi. En oikein osaa nyökkäillä tervehdykseksi ja tuntuisi tyhmältä vain artikuloida tervehdys tai vilkutella kättä yms. Saatan silti katsella tai jopa katsoa silmiin
Näetkö naista usein? Kokeeko hän sinut tutuksi? Oletko jutellut /tehnyt tuttavuutta? Hänhän voi olla epävarma pitäisikö tervehtiä vai ei.
Ensi kerran kun näette, mene puhumaan hänelle henkilökohtaisesti. Sitten ei voi olla enää tervehtimättä :>
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:23"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:22"]
No tervehdi sinä sitä reippaasti ja katso mitä tapahtuu?
[/quote]
On testattu. Tervehtii takaisin vaivautuneen tai ahdistuneen näköisenä eikä senkään jälkeen tervehdi oma-aloitteisesti.
[/quote]
Sitten anna olla.
Oli mikä oli niin tätä tarvitse spekuloida, ryhdy spekuloimaan jotakuta muuta!
Odottaa, että sinä tervehdit ensiksi, koska pelkää vaikuttavansa yli-innokkaalta ja pelkää sinun kiusaantuvan hänen innokkaasta käytöksestään. Siksi on välillä vähän kylmähkö, vaikka ei oikeasti tarkoita olla kylmä, vaan haluaisi olla toisenlainen.
Minä (nainen) olen tottunut tervehtimään kaikkia ketkä käytävillä töissä tulee vastaan. Useimmat tervehtivät takaisin, mutta osa (muutamat miehet) katsovat suoraa kohti ilmekään värähtämättä, eivätkä sano mitään. Aikani näitä "patsaita" yksipuoleisesti tervehdittyäni, olen luovuttanut. Tuntuu tyhmältä moikkailla, kun ilmiselvästi joillekin olen pelkkää ilmaa. Ja kyllä! Saatan vilkuilla uteliaana näitä tyyppejä, mutta vain siksi koska pidän heitä outoina. Uudelleen en enää ala tervehtiä, mutta jos itse alkavat, vastaan toki :)