Miten aikuinen nainen pukeutuu rokkibändin keikalle?
Tsiisus, menin liput buukkaamaan ja h-hetki lähestyy, mieheni kanssa keikalle menossa mutta mitäs päälle? Olenko ihan väärässä jos en mitään krumeluureja laita, mutta mitäs? Todnäk mustat tiukat housut ja joko nahkaiset mustat kiilakorkokevätkengät (vai tennarit..) mutta entäs yläosa?
Kommentit (14)
Ei ole bändipaitoja. Enkä tiedä seksikkäästäkään..
ap
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:40"]
Joku paita ja iso koru.
Hauskaa keikkaa!
[/quote]Tähän lisäisin ehkä vielä farkut...
Pillifarkkujen kanssa vaikka musta t-paita. Ei se tarvi sen kummempaa olla.
Dingohuivi reiteen ja käsivarteen mieluiten neon väreissä ja ottalle aidot kans.
Joku paita ja iso koru.
Hauskaa keikkaa!
Aikuinen nainen voi pukeutua keikalle ihan miten tykkää:)
Käyn paljon keikoilla, olen 54 v, ja pukeudun niinkuin aina muulloinkin:)
Mikä bändi? :) ei kai sinne mitään erikoista tarvi olla! Jotain kevyttä ettei tule liian kuuma :)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:40"]
Aikuinen nainen voi pukeutua keikalle ihan miten tykkää:) Käyn paljon keikoilla, olen 54 v, ja pukeudun niinkuin aina muulloinkin:)
[/quote]
Samoin. Olen 55-v. enkä kyllä yhtään mieti, mitä nimenomaan keikalle pitäisi laittaa. Ihan normaalisti pukeudun.
Joo, en olekaan mikään muodin perässä sillä tavalla roikkuja että pukisin vain sitä päälleni vaan pääpaino siinä mistä itse tykkään ja mikä mielstäni minulle sopii. Mutta silti välillä iskee pikkupaniikin poikanen, kun ei kovin usein ns baanalla heilu ;) ikää 37v joten en ihan mummo tai tätihalateissakaan halua liikkua.
Ap
No tietenkin Andiatan silkkinen kotelomekko boleron kera, jalkaan Höglin korkkarit, kaulaan Marja Kurjen silkkihuivi, ranteeseen Tillanderin koru. Kampaajalla ensin raidoitus tai kevyt värihuuhtelu sekä tyylikäs banaaninuttura :D
Bändipaidan tietenkin. Tummat nahkahousut tai farkut ja korkkarit.
No mulla oli esim. viimeksi pillifarkut ja musta-valkoraidallinen paita enkä mielestäni mitenkään erottunut muusta rokkikansasta. - 5
Olen 37 v ja itse pukeudun keikoille mustiin nyörihousuihin ja bändipaitaan. Ja vieressä saattaa olla tyyppi jolla on vaaleat farkut ja flanellipaitis
Jos et halua erottua joukosta suuntaan tai toiseen kuten hieman käsitin, laita noi housut ja jotain tummaa yläosaan, ei mitään juhlavaa mutta "saa" olla seksikästä. Krumeluurit ei ole tyypillistä rokkikeikoilla, paitsi glamrock-bändien esiintyjien päällä ;)