Punapää, onko sinua syrjitty?
Kommentit (19)
Päiväkodissa aikoinaan eräs romani lapsi kutsui mua porkkanapääksi. Sen jälkeen kukaan ei ole syrjinyt tai haukkunut. Hiukseni saavat valtavasti kehuja. Pitkät, punaiset, kiiltävät, paksut hiukset.
Minua on syrjitty koska olen kauniimpi, sirompi ja koulutetumpi kuin muut naiset.
Vierailija kirjoitti:
Minua on syrjitty koska olen kauniimpi, sirompi ja koulutetumpi kuin muut naiset.
Näistä ei koskaan tiedä, onko kommentoija tosissaan.
Minua on syrjitty yhdys sana-virheiden johdosta.
Ja jotkut ei osaa uida -> syrjitään altaassa
Naamakirjaa syrjitään koska se imuroi dataa
Vierailija kirjoitti:
Sinua on syrjitty vain siksi, että yrität asettaa muut naiset alapuolellesi.
Vierailija kirjoitti:
Ja jotkut ei osaa uida -> syrjitään altaassa
Syrjitään vain siksi että yrittää asettaa muut alapuolelleen.
Vierailija kirjoitti:
Maantiedon takia on syrjitty.
Syrjitään vain siksi että kuvittelet osaavasi maantietoa enemmän/asuvasi paremmassa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Minua on syrjitty yhdys sana-virheiden johdosta.
Syrjitään vain siksi että yrität asettaa osaavammat alapuolellesi.
Syrjitty ei.. Lapsena kiusattu todella paljon.
On syrjitty. Kouludiscossa ei haettu tanssimaan. Tunnen olleeni silmätikku. Myöhemmin opiston opettaja kutsui minua värivammaiseksi.
Sellainen on Briteissä yleisempää kuin meillä.
Olisi ollut helpompaa, jos olisi lapsena ollut toisen väriset hiukset. Minkäs sitä tekee. Voihan aina värjätä, mutta ei ole sama asia.
Myöhemmin punainen tukka on ollut naisilla kateuden aihe ja miehiltä olen saanut ihailua.
Ei varsinaisesti, pari ikävää kommenttia joskus ala asteella. Perheessä ja suvussa muitakin punapäitä niin pidin väriä ihan neutraalina juttuna. Nykyään hiukset haalistuneet niin olen lähes blondi. Siihen liittyen ennakkoluuloja on ollut itse asiassa enemmän.
Tytär on punahiuksinen. Ei ole ainakaan koskaan kertonut, että olisi kiusattu tai syrjitty.
South park pilasi jonkun elämän :D