Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopetin ajoissa meikkivoiteiden yms käytön :)

Vierailija
07.05.2015 |

En halua vanhaa, rumaa ja ryppyistä ihoa.

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla iho meni niin huonoon kuntoon meikkivoiteista, vaikka kosteutin ihoa ja kokeilin erilaisia puhdistusaineita.. ): en usko enää saavani ihanan tasaista ja silkinpehmoista ihoa enää, mutta mielummin kärvistelen parin arven kuin vakavan aknen kanssa, joka olisi tullut, ellen olisi lopettanut.. Harmittaa, sillä meikkivoide ja puuteri saavat ihosta niin ihanan tasaisen eikä se ala kiiltämään päivän mittaan, mutta no can do. Silmiä ja kulmakarvoja kyllä korostan.
.
.
Me ollaan yksilöitä jokainen.. Miksi btw miehillä on yleensäkin paremmassa kunnossa iho, vaikkeivat he käytä peitevoiteita yms.? :o

Vierailija
2/77 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:40"]

Up

[/quote]

Down

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:46"]Minä en ole käyttänyt meikkiä ikinä :) Naamarasvoja yms kyllä sen vuoksi, mitä nro7 tuossa sanoikin, mutta en ylimääräistä meikkiä naamalla tukkimassa ihohuokosia yms.

N17
[/quote]

Siis olet 17 v joka kehuu ettei käytä meikkiä? Tuu kertoon uudelleen 15 v päästä.
[/quote]

_Mitään_ meikkiä :) Oletko nähnyt nykynuoria? Jopa osa ihan kolmosluokkalaisista/nuoremmista meikkaa. En myöskään käytä mitään hiuslakkoja, suoristinrautaa yms, vaikken mikään hippi olekkaan.

N17
[/quote]

Mikä meikittömyydessä ja hiusten laittamattomuudessa muka on niin hienoa ja
tavoiteltavaa? En käsitä. Kevyt ehostus pukee kaikkia. Hassua että joku pitää kehumisen arvoisena, ettei koskaan laita hiuksiaan tai meikkaa ollenkaan.
[/quote]Totta, jokaisen oma asia laittautuuko vai ei, mutta se että pitää selitellä valintojaan ja hakea niille "hyväksyntää" ei kieli hyvästä itsetunnosta.

Vierailija
4/77 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:42"]Mikä teitä mammoja riivaa, kun pitää soimata täällä 17-vuotiasta nuorta? Tuliko jotenkin hyvä mieli? Menitte melko henkilökohtasuuksiin, kun naureskelette toisen tyylille ja haukutte erikoisuudentavottelijaksi. Teillä ei ainakaan naururyppyjä oo, eikä varmaan muutakaan kaunista olemuksessanne. Ellette laske meikkiä kauneudeksi.
[/quote]Ei kannata tulla tänne sitten keskustelemaan jos ei pysty ottamaan kritiikkiä vastaan.

Vierailija
5/77 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö meikki oo just sitä varten että voi korostaa kauniita puoliaan? Mä inhoan sitä kun joku tulee pätemään sillä ettei meikkaa. Ei se tee sinusta sen kauniimpaa, itse pidän naista laiskana jos ei laittaudu yhtään!

Eikä tämä ole katkeraa tilitystä, voin rohkeasti olla ilman sotamaalausta mutta viihdyn paremmin kun on vähän ripsiväriä ja ihon oikut piilossa.

Ilman raikasta meikkiä ja hiusten värjäystä olisin ihan tavallisen tylsä eikä ihanat värikkäät vaatteeni sopisi siihen yhteen naamani kanssa. ;) Puhumattakaan tummaverisestä miehestäni. :P

Vierailija
6/77 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:41"]Eikö meikki oo just sitä varten että voi korostaa kauniita puoliaan? Mä inhoan sitä kun joku tulee pätemään sillä ettei meikkaa. Ei se tee sinusta sen kauniimpaa, itse pidän naista laiskana jos ei laittaudu yhtään!

Eikä tämä ole katkeraa tilitystä, voin rohkeasti olla ilman sotamaalausta mutta viihdyn paremmin kun on vähän ripsiväriä ja ihon oikut piilossa.

Ilman raikasta meikkiä ja hiusten värjäystä olisin ihan tavallisen tylsä eikä ihanat värikkäät vaatteeni sopisi siihen yhteen naamani kanssa. ;) Puhumattakaan tummaverisestä miehestäni. :P
[/quote]
Siis käytän kajaalia, eyelineria ja ripsaria :) mutta kannattaako minun käyttää meikkivoidetta vai olla ilman? T.ap

Vierailija
7/77 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua myös luullaan tosi usein paljon nuoremmaksi kuin olen (nelikymppinen). Meikannut olen elämässäni ehkä 20 kertaa yhteensä. Tiedä sitten, liittyykö meikkaamattomuuteen, että luullaan nuoremmaksi, mutta tuskin se haitaksikaan on ollut. 

Vierailija
8/77 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:31"]Mun 80-vuotiaalla isoäidillä oli vielä kuolinvuoteellaan kauniin sileä iho. Meikkejä oli käyttänyt elämänsä aikana oikein ahkerasti. Onko sulla ap jotain linkkiä tutkimukseen, että meikkivoide aiheuttaa ryppyjä?
[/quote]

Heh nauratti ajatus sinusta isoäidin kuolinvuoteella ajattelemassa "onpas mummolla sileä iho" :D

Vierailija
9/77 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:08"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:46"]Minä en ole käyttänyt meikkiä ikinä :) Naamarasvoja yms kyllä sen vuoksi, mitä nro7 tuossa sanoikin, mutta en ylimääräistä meikkiä naamalla tukkimassa ihohuokosia yms. N17 [/quote] Siis olet 17 v joka kehuu ettei käytä meikkiä? Tuu kertoon uudelleen 15 v päästä. [/quote] _Mitään_ meikkiä :) Oletko nähnyt nykynuoria? Jopa osa ihan kolmosluokkalaisista/nuoremmista meikkaa. En myöskään käytä mitään hiuslakkoja, suoristinrautaa yms, vaikken mikään hippi olekkaan. N17 [/quote] Mikä meikittömyydessä ja hiusten laittamattomuudessa muka on niin hienoa ja tavoiteltavaa? En käsitä. Kevyt ehostus pukee kaikkia. Hassua että joku pitää kehumisen arvoisena, ettei koskaan laita hiuksiaan tai meikkaa ollenkaan. [/quote]

- Meikkaamiseen ja hiusten laittamiseen on valtava ryhmäpaine, jos pystyy sitä vastustamaan niin saa siitä minusta olla ylpeä.

Meikkaamattomia painostetaan yllättävän paljon meikkaamaan, en sitten tiedä mikä siinä on kun on pakko puuttua toisten ulkonäkövalintoihin. Nimenomaan naispuoliset kaverit, yksikään mies ei ole tästä koskaan sanonut.

- Hiilijalanjälki pienenee kun ei meikkaa, koe-eläimet eivät kärsi.

- Moni kokee vapauttavaksi sen, ettei alistu meikkipakkoon, jota naisille yritetään sysätä. 

- Tuntuu hyvältä voida seistä omien päätöstensä takana vaikka av-mamman mielestä se itselle hyvältä tuntuva tapa ei ole "pukeva".

Tuossa nyt aluksi jotain ehdotuksia, vaikken tiedä mistä juuri tämä 17-vuotias koki ylpeyttä

Vierailija
10/77 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 01:51"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:41"]Eikö meikki oo just sitä varten että voi korostaa kauniita puoliaan? Mä inhoan sitä kun joku tulee pätemään sillä ettei meikkaa. Ei se tee sinusta sen kauniimpaa, itse pidän naista laiskana jos ei laittaudu yhtään! Eikä tämä ole katkeraa tilitystä, voin rohkeasti olla ilman sotamaalausta mutta viihdyn paremmin kun on vähän ripsiväriä ja ihon oikut piilossa. Ilman raikasta meikkiä ja hiusten värjäystä olisin ihan tavallisen tylsä eikä ihanat värikkäät vaatteeni sopisi siihen yhteen naamani kanssa. ;) Puhumattakaan tummaverisestä miehestäni. :P [/quote] Mä oon sitten varmaan laiska kun en koskaan meikkaa. Kun ei pysty. Silmät vuotaa ku niagara jos edes yritän.

[/quote]

Mullakin, mutta on muutakin meikkiä kuin silmämeikki. Pelkkä kulmakarvojen ehostaminen tekee ihmeitä, samoin poskipuna. Meikkipohja, varjostukset ja korostukset. Kun huulipuna on tarpeeksi näyttävä, kukaan ei edes huomaa puuttuvaa silmämeikkiä. 

Ripsien taivuttaminenkin saa ne näyttämään todella paljon näyttävämmiltä ja avaa silmät. Vedenkestävät ripsarit ovat usein ihan oikeasti niagaran kestäviä, varsinkin, kun laittaa vain yläripsiin. 

Kyllä se on tahdota kiinni, haluaako ehostaa vai ei. ;) 
[/quote]
Joo kyllä varmaan se vedenkestävä ripsari voi pysyä, mut mä en ainakaan halua että mun silmät kutisee va vuotaa, vain meikin takia. Nuorempana käytin meikkivoidetta ja puuteria, lopputuloksena sain karmean määrän finnejä. Vaikka kuinka huolella puhdistin meikit. Nykyään pelkkä kosteutus ja ei ole finnejä. Noita lähes mustia kulmakarvoja en viitsi alkaa värjäilemään millään joten menen näin. Jos mun meikkaamattomuus on jollekin ongelma niin omapahan on päänsärkynsä.

Vierailija
11/77 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 10:09"][quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:59"]

Siis ihan oikeastiko näin monella oma ulkonäkö ja epävarmuus omasta naamasta menee eläinten oikeuksien ja luonnon edelle? Öh.....

[/quote]

Öh... Kuule luonnonkosmetiikan ja eläimillä testaamattomien meikkien ja kosmetiikan valikoimat ovat laajemmat kuin koskaan historiassa. 

Ja vaikea uskoa yhdenkään naisen elämän olevan niin hektistä ettei 5 min pikameikkiin olisi joka aamu aikaa. 
[/quote]
Mulla ei ainakaan sitä aikaa olisi. Siinä kun kello soi 3.30 aamuvuoroon, ei muuten kiinnosta nousta sekuntiakaan ennen kun on pakko. Ja meikki ei kuulu niihin pakkoihin joiden takia unta vähentäisin.

Vierailija
12/77 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:15"]Oon nyt 34 ja mua luullaan yleensä n. 20-vuotiaaksi, ryppyjä ei oo vielä yhtään.
[/quote]
Kai sä ymmärrät että tuo on jo loukkaus eikä kohteliaisuus jos 34-vuotiasta sanotaan parikymppisen näköiseksi?
[/quote]
Mä mietin ihan samaa. Minä olen 30 ja näen niin punaista kun luullaan jopa alle 20-vuotiaaksi. En todellakaan ota sitä kohteliaisuutena. Ja sitten tämä "ei sulla voi lapsia olla, oot ihan kakaran näköinen itsekkin" eikö ne tajua kuinka törkeää ja loukkaavaa tuollainen on? Ja tätä samaa kun kuuntelee vuodesta toiseen ei ole ihme että haistatan vitut portsareille kun kysyvät papereita tai kassatädille kaupassa.

Vierailija
13/77 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:41"]

Eikö meikki oo just sitä varten että voi korostaa kauniita puoliaan? Mä inhoan sitä kun joku tulee pätemään sillä ettei meikkaa. Ei se tee sinusta sen kauniimpaa, itse pidän naista laiskana jos ei laittaudu yhtään! Eikä tämä ole katkeraa tilitystä, voin rohkeasti olla ilman sotamaalausta mutta viihdyn paremmin kun on vähän ripsiväriä ja ihon oikut piilossa. Ilman raikasta meikkiä ja hiusten värjäystä olisin ihan tavallisen tylsä eikä ihanat värikkäät vaatteeni sopisi siihen yhteen naamani kanssa. ;) Puhumattakaan tummaverisestä miehestäni. :P

[/quote]

Terveisiä sinne 50-luvulle. Tänne vuoteen 2015 kuuluu hyvää. Täällä nainen voi itse valita, haluaako laittaa energiansa meikkaamiseen tai sitten kenties johonkin muuhun.

Tuo on ihan yhtä naurettavaa kuin sanoa että pitää sellaista naista tyhmänä ja ulkonäkökeskeisenä joka tuhlaa aikaa meikkaamiseen.

Vierailija
14/77 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:15"]Itse en ole käyttänyt meikkejä koskaan (tai no vain kerran viidessä vuodessa jossain isommissa juhlissa) Oon nyt 34 ja mua luullaan yleensä n. 20-vuotiaaksi, ryppyjä ei oo vielä yhtään.
[/quote]Kenellä 34-vuotiaalla on ryppyjä? Hoh Hoijaaaaaaa...

Vierailija
15/77 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:50"]Mulla iho meni niin huonoon kuntoon meikkivoiteista, vaikka kosteutin ihoa ja kokeilin erilaisia puhdistusaineita.. ): en usko enää saavani ihanan tasaista ja silkinpehmoista ihoa enää, mutta mielummin kärvistelen parin arven kuin vakavan aknen kanssa, joka olisi tullut, ellen olisi lopettanut.. Harmittaa, sillä meikkivoide ja puuteri saavat ihosta niin ihanan tasaisen eikä se ala kiiltämään päivän mittaan, mutta no can do. Silmiä ja kulmakarvoja kyllä korostan.
.
.
Me ollaan yksilöitä jokainen.. Miksi btw miehillä on yleensäkin paremmassa kunnossa iho, vaikkeivat he käytä peitevoiteita yms.? :o
[/quote]
Heidän ihonsa on paksumpi kuin naisten.

Vierailija
16/77 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 19:46"]Minä en ole käyttänyt meikkiä ikinä :) Naamarasvoja yms kyllä sen vuoksi, mitä nro7 tuossa sanoikin, mutta en ylimääräistä meikkiä naamalla tukkimassa ihohuokosia yms. N17 [/quote] Siis olet 17 v joka kehuu ettei käytä meikkiä? Tuu kertoon uudelleen 15 v päästä.

[/quote]

Tai 25v päästä:).

Itse asiaan sanoisin että kosteutus ja auringon välttäminen on se juju. Ja puhtaus tietenkin.

Vierailija
17/77 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:15"]Oon nyt 34 ja mua luullaan yleensä n. 20-vuotiaaksi, ryppyjä ei oo vielä yhtään.
[/quote]
Kai sä ymmärrät että tuo on jo loukkaus eikä kohteliaisuus jos 34-vuotiasta sanotaan parikymppisen näköiseksi?
[/quote]
Mä mietin ihan samaa. Minä olen 30 ja näen niin punaista kun luullaan jopa alle 20-vuotiaaksi. En todellakaan ota sitä kohteliaisuutena. Ja sitten tämä "ei sulla voi lapsia olla, oot ihan kakaran näköinen itsekkin" eikö ne tajua kuinka törkeää ja loukkaavaa tuollainen on? Ja tätä samaa kun kuuntelee vuodesta toiseen ei ole ihme että haistatan vitut portsareille kun kysyvät papereita tai kassatädille kaupassa.
[/quote]
Ahistaa ja loukkaa juu ihan varmasti... Mutta eipä hätää, muutama vuosi enää niin kukaan ei edes vilkaisemaan sua päin.

Vierailija
18/77 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö meikki oo just sitä varten että voi korostaa kauniita puoliaan? Mä inhoan sitä kun joku tulee pätemään sillä ettei meikkaa. Ei se tee sinusta sen kauniimpaa, itse pidän naista laiskana jos ei laittaudu yhtään! Eikä tämä ole katkeraa tilitystä, voin rohkeasti olla ilman sotamaalausta mutta viihdyn paremmin kun on vähän ripsiväriä ja ihon oikut piilossa. Ilman raikasta meikkiä ja hiusten värjäystä olisin ihan tavallisen tylsä eikä ihanat värikkäät vaatteeni sopisi siihen yhteen naamani kanssa. ;) Puhumattakaan tummaverisestä miehestäni. :P

[/quote]

Voihan se tarkoittaa että on sen verran kaunis ettei tarvitse värjäillä ihokarvojaan eikä ole ihon oikkuja mitä piilotella? 

Ihme juttu että inhoat sitä kun pädetään meikkaamattomuudella, mutta itse pädet aika vahvasti meikkaamisellasi. 

Vierailija
19/77 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en käytä meikkivoidetta. Punkuttamalla saa kivan punan poskiin, olutta kittaamalla nuorekasta pyöreyttä ja rasvaisen ruuan syöminen takaa kosteutuksen sisältäpäin. 

Vierailija
20/77 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Joo ja eläimet joilla ne on testattu ja  luonto johon ne meikit päätyvät, kiittävät varmasti myös näitä ahkeria naisia jotka pakkeloivat kilvan itseään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä