Mitä ajattelisitte siitä, jos kumppaninne alkaisi seuraamaan random-tyyppiä igssä?
Ja siis tällaisia vastakkaisen sukupuolen edustajan seuraamisia tulisi usempi lyhyenajan sisään? (Tiedät etteivät voi olla työkavereita tai muita tuttuja)
Kommentit (82)
No siinähän seuraa. Ei se mua kiinnosta. Mun mies seuraa niin miehiä kuin naisiakin. Jotkut on kuuluisia, jotkut ihan tavallisia tyyppejä.
Mun 27-vuotias ex-mies (syntynyt vuonna 1994 alkoi seuraamaan igssä 02-syntyneitä tyttöjä) Vaikka 02-syntyneet ovatkin täysi-ikäisiä, he ovat sitä juuri ja juuri!! Hyi helkutti. Meinasin oksentaa. Jätin miehen siksi.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että pettää. Valitettavasti. Minua on petetty ja se on jättänyt luottamukseen ison aukon. Olen käsitellyt asiaa mutta jos vastaava tilanne tulisi, mitä muutakaan voisi ajatella? Ehkä kysyisin suoraan kuitenkin mieheltäni että keitä nuo tyypit on. Mutta tulisin vähän mustasukkaiseksi. Myönnettäkööt.
No sitten on kyllä hemmetin tyh mä mies jos alkaa jotain random pa noaan tai salasuhdettaan seuraan IGssä :D Toi olisi mulle pahempi loukkaus kun pettäminen itsessään.
Ajattelisin että pitääkö hän mua ihan idioottina.
Vierailija kirjoitti:
No siinähän seuraa. Ei se mua kiinnosta. Mun mies seuraa niin miehiä kuin naisiakin. Jotkut on kuuluisia, jotkut ihan tavallisia tyyppejä.
Julkkisten seuraaminen on ihan eri asia. Se että alkaa seuraamaan parisuhteessa ollessa random vastakkaisen sukupuolen edustajia, on ikäänkuin viesti seurattavalle että ”kiinnostaa”.
Et taida tuntea somekoodia.
No mun mies ei edes ole igssä (ja hyvä vaan), mutta jos olisi, tuskin katselisin säännöllisesti ketä hän seuraa.
Voi voi naiset… Annatteko miestenne oikeasti tehdä mitä huvittaa siellä somessa?
Ja ei muka yhtään kiinnosta ketä seurailee ja kenen kanssa kenties alkaa siellä jutella?
Minä olen nuori nainen ja saan päivittäin viestejä ja seuraamispyyntöjä varatuilta miehiltä. Osa flirttaileekin viesteissä samantien. Ei kannata uskoa sokeasti parasta siitä kullannupustanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Julkkisten seuraaminen on ihan eri asia. Se että alkaa seuraamaan parisuhteessa ollessa random vastakkaisen sukupuolen edustajia, on ikäänkuin viesti seurattavalle että ”kiinnostaa”.
Oho aijaa. :D Mäkin seuraan paria suomalaista (hetero)miestä joilla on hieno tyyli. Ja paria joilla on muuten vaan hienoja kuvia. Onko tää ny heille sitten viesti että mua kiinnostaa? heillä on siis seuraajia n. 400-1000 eli mistään kuuluisista ei ole kyse. Jotkut seuraa mua takas, jotkut ei.
Vastakkaisen sukupuolen edustaja voi myös kiinnostaa muullakin tavalla kun vain seksuaalisella tavalla.
Täällähän on jatkuvasti keskusteluita siitä että miehet ja naiset voivat olla vaan kavereita ja niissä kommenteissa on aina sata yläpeukkua. Nytkö asia ei olekaan niin....?
No se IG:n koko idea on seurata random tyyppejä. Facebookit ja muut "kavereihin" tai johonkin suljettuun ihmisryhmään perustuvat alustat on ihan erikseen.
Vierailija kirjoitti:
Voi voi naiset… Annatteko miestenne oikeasti tehdä mitä huvittaa siellä somessa?
Ja ei muka yhtään kiinnosta ketä seurailee ja kenen kanssa kenties alkaa siellä jutella?Minä olen nuori nainen ja saan päivittäin viestejä ja seuraamispyyntöjä varatuilta miehiltä. Osa flirttaileekin viesteissä samantien. Ei kannata uskoa sokeasti parasta siitä kullannupustanne.
Tiedän, mäkin saan semmosia viestejä. Silti mua ei liiemmin kiinnosta mitä mies tekee siellä.
Pettää jos pettää, ei mun kyttääminen sitä estä.
Jos niitä random tyyppejä on useampi niin en ihmetteli, mutta jos vaan yksi niin kyllähän se voi jotain tarkoittaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämmöistä mitään somekoodia ole olemassakaan, katselepa ihmisten profiileja, jotkut seuraa tuhansia ihmisiä. Jos tämmöinen koodi olisi, olisin ilmeisesti kertonut eilen sekä eräälle personal trainerille ja eräälle kivannäköisiä savitöitä tekevälle, että "kiinnostaa" :D
En edes ottaisi kumppanikseni miestä joka olisi ig:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät ettei mies ole siellä? Se ei riitä perusteluksi että on sanonut ettei ole.
Moni on siellä salaa. Tai salaisella profiililla. Monella on myös salainen profiili sen kumppanin tiedossa olevan lisäksi...
Mistä edes tietäisin, että hän on ig:ssä ja ketä seuraa?
Ajattelisin että onpa idiootti kun tuhlaa aikaansa johonkin instaan. Mitähän ajattelin kun tuollaisen valitsin, taidan olla vähän tyhmä itsekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ei muka yhtään kiinnosta ketä seurailee ja kenen kanssa kenties alkaa siellä jutella?Minä olen nuori nainen ja saan päivittäin viestejä ja seuraamispyyntöjä varatuilta miehiltä. Osa flirttaileekin viesteissä samantien. Ei kannata uskoa sokeasti parasta siitä kullannupustanne.
Tiedän, mäkin saan semmosia viestejä. Silti mua ei liiemmin kiinnosta mitä mies tekee siellä.
Pettää jos pettää, ei mun kyttääminen sitä estä.
Kyttääminen saattaa jopa ajaa pettämään, tyyliin "tehdään nyt sitten se, kun koko ajan siitä syytät"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät ettei mies ole siellä? Se ei riitä perusteluksi että on sanonut ettei ole.
Moni on siellä salaa. Tai salaisella profiililla. Monella on myös salainen profiili sen kumppanin tiedossa olevan lisäksi...
Luottaisin miehen sanaan. Yleensä ihmisestä aika hyvin huomaa, jos on jotain salailtavaa, eikä tällaiseen ihmiseen alun alkaenkaan kehity luottamusta. Jos paljastuisi että on onnistunut valehtelemaan, se on moro sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että pettää. Valitettavasti. Minua on petetty ja se on jättänyt luottamukseen ison aukon. Olen käsitellyt asiaa mutta jos vastaava tilanne tulisi, mitä muutakaan voisi ajatella? Ehkä kysyisin suoraan kuitenkin mieheltäni että keitä nuo tyypit on. Mutta tulisin vähän mustasukkaiseksi. Myönnettäkööt.
No sitten on kyllä hemmetin tyh mä mies jos alkaa jotain random pa noaan tai salasuhdettaan seuraan IGssä :D Toi olisi mulle pahempi loukkaus kun pettäminen itsessään.
Ajattelisin että pitääkö hän mua ihan idioottina.
Mun ex piti mua idioottina ja alkoi seuraamaan panoaan instagramissa. Mutta kyl se itse pettäminen oli pahempi asia kuin se :D
Vierailija kirjoitti:
Mun 27-vuotias ex-mies (syntynyt vuonna 1994 alkoi seuraamaan igssä 02-syntyneitä tyttöjä) Vaikka 02-syntyneet ovatkin täysi-ikäisiä, he ovat sitä juuri ja juuri!! Hyi helkutti. Meinasin oksentaa. Jätin miehen siksi.
Jep. Minun lähes nelikymppinen (nyt jo ex) seuraili noin 20v nuorempia. Miehellä oli kouluikäisiä lapsiakin. Alkoi ällöttämään koko tyyppi.