Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset kuolaavat babyface japanilaismiesten perään?

Vierailija
07.05.2015 |

En ole koskaan ymmärtänyt tätä.. Aasialaismiehet näyttävät ihan lapsilta kasvonpiirteiltään... Sitten siihen vielä joku ylipitkä teinireuhka päähän niin huhhuh...

Ja turha kotkottaa mitään japanilaisnaisista. Miehille on luontaista valita mahdollisimman nuoren ja hedelmällisen näköinen naaras. Japanilaisnaiset ovat ihania ja hyväkäytöksisiä. Eri asia koska naisilla ei ole fysiologista tarvetta jahdata nuoria miehiä.

Joku nainen nyt selventää ennen kuin menetän uskoni naissukupuoleen.

T. Mies 35

Kommentit (115)

Vierailija
1/115 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni nipponihan musertuu suomalaisen amazonin alle.

Vierailija
2/115 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 20:49"]

Pieni nipponihan musertuu suomalaisen amazonin alle.

[/quote]

no en nyt tiiä onko se 180cm niin pieni 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/115 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olet näin päätellyt aapee? Aasialaiset miehet ei ole kovin suosittua puolisoehdokasta naisille. Naiset tykkäävät muutenkin enemmän miehekkäistä kun lapsen näköisistä. Mistä siis keksit tuon?

Vierailija
4/115 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 21:07"]

Mistä olet näin päätellyt aapee? Aasialaiset miehet ei ole kovin suosittua puolisoehdokasta naisille. Naiset tykkäävät muutenkin enemmän miehekkäistä kun lapsen näköisistä. Mistä siis keksit tuon?

[/quote]

Tässäkin ketjussa ylistetään japanilaisia ihan innolla..

Vierailija
5/115 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo pienet munat... :D Kokeiltu on!

Vierailija
6/115 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei japanilaismiehet ole pieniä, missään mielessä. Sekoittaakohan osa porukasta japanilaiset kiinalaisiin/thaikkuihin?

Vierailija
7/115 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.05.2015 klo 09:59"]

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 15:37"]

Aloittaja. Lue tekstisi. Mieti sitten miksi suomalainen mies ei ehkä pahemmin innosta.

[/quote] Ai koska aloittaja on jokin suomalaisen miehuuden lähettiläs eikä yksilö?

[/quote]

Niin no yleistäähän se apkin aika rutkasti niin samalla mitalla takaisin

Vierailija
8/115 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tätä Japanihysteriaa, ei se ole mikään paratiisisaari. Oletteko koskaan kuulleet siitä miten moni nuori syrjäytyy sosiaalisen painostuksen alaisena? Yhteiskunta kohtelee sinua kuin paskakasaa jos et ole kaunis, menestynyt, sosiaalinen ja mallikappale. 

Erehdy joskus ottamaan tatuointi, niin kukaan ei huoli sinua töihin tai kouluun. Googlettakaa vaikka enemmän Hikikomori -ilmiöstä. Japanissa on MILJOONIA nuoria ihmisiä, joita ei tulla enää koskaan hyväksymään yhteiskuntaan ja heidät siivotaan kirjaimellisesti maton alle.

http://www.tofugu.com/2014/06/18/all-about-hikkikomori-japans-missing-million/

Vierailija
9/115 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japsimiehet söpöjä, fiksuja ja hyvätapaisia.Ihania.

Vierailija
10/115 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vitussa kukaan japanilainen haluaisi olla suomalaisen naisen kanssa, kun heillä on maailman kauneimmat naiset? :D Ihan oikeasti naiset

Vierailija
11/115 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa japanilaisista ei pidä suomalaisia (tai pohjoismaisia ihmisiä) kovin viehättävinä. Kyllä, puhun nyt kummastakin sukupuolesta.

Vierailija
12/115 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri asia koska naisilla ei ole fysiologista tarvetta jahdata nuoria miehiä.

Ööö, mitenkä niin? Mulla ainakin on.

Vierailija
13/115 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaiset kai pitävät etelä-eurooppalaisia viehättävämpinä. Pohjoismaiset ihmiset ovat enemmän Afrikkalaisten, etelä-eurooppalaisten ja yleisesti tummien kansallisuuksien suosiossa.

Vierailija
14/115 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:38"]Eri asia koska naisilla ei ole fysiologista tarvetta jahdata nuoria miehiä.

Ööö, mitenkä niin? Mulla ainakin on.
[/quote]
Sama juttu. Kuka nyt vanhan miehen haluais?

Vierailija
15/115 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 22:24"]

Miksi vitussa kukaan japanilainen haluaisi olla suomalaisen naisen kanssa, kun heillä on maailman kauneimmat naiset? :D Ihan oikeasti naiset

[/quote]

http://fc03.deviantart.net/fs71/i/2012/121/4/7/japanese_students_by_hanakiri-d4y5o8l.jpg

tässä niitä normaaleja japanilaisia niiden meikki ja mallimainosten luoman sumun takaa

Vierailija
16/115 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol

Vierailija
17/115 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten totta etteivät japanilaismiehet juurikaan perusta länsimaalaisen näköisistä naisista. Oleskelin joskus useamman kuukauden japanissa, eikä kukaan miespuolinen lähestynyt minua kertaakaan. :D

Olen 161 cm pitkä ja siro, hiuksetkin olivat tuolloin tummanruskeat. Kävin usein baareissa ja muissa illanviettopaikoissa, mutta huomiota sain paikallisten puolesta lähinnä naissukupuolelta. Olin heidän mielestään niin "söpö" ja eksoottisen näköinen, kyselivät kovasti suomalaisesta kulttuurista ja tavoistamme. Tunsin oloni noiden nais/tyttöporukoiden maskotiksi. :D 

Miehet kiersivät kaukaa ja katsoivat omituisesti. 

Pukeuduin yleensä ihan paikallisen muodin mukaan, koska ostin vaatteeni Japanista. Tytöt opettelivat innoissaan suomalaisia fraaseja yms. 

Tai no, eräs pitkälle yli kolmekymppinen humaltunut herrasmies kysyi, että mistä päin olen kun puhun niin hauskan kuuloista kieltä. 

Olinkohan tuolloin 20- tai 21-vuotias.

Vierailija
18/115 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla hipsterimisuilla ainakin on sellainen "muoti" että on aasialaisia poikaystäviä. Laihoja rimpuloita hipsterit ovatkin, sopivat varmasti hyvin yhteen

Vierailija
19/115 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut raiskasi japanilainen mies niin itse en pahemmin enää niiden perää kuolaa :) tai varmaan kuolaisin mutten vain pysty fyysisesti.

Vierailija
20/115 |
08.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 23:21"]

Tuo on muuten totta etteivät japanilaismiehet juurikaan perusta länsimaalaisen näköisistä naisista. Oleskelin joskus useamman kuukauden japanissa, eikä kukaan miespuolinen lähestynyt minua kertaakaan. :D

Olen 161 cm pitkä ja siro, hiuksetkin olivat tuolloin tummanruskeat. Kävin usein baareissa ja muissa illanviettopaikoissa, mutta huomiota sain paikallisten puolesta lähinnä naissukupuolelta. Olin heidän mielestään niin "söpö" ja eksoottisen näköinen, kyselivät kovasti suomalaisesta kulttuurista ja tavoistamme. Tunsin oloni noiden nais/tyttöporukoiden maskotiksi. :D 

Miehet kiersivät kaukaa ja katsoivat omituisesti. 

Pukeuduin yleensä ihan paikallisen muodin mukaan, koska ostin vaatteeni Japanista. Tytöt opettelivat innoissaan suomalaisia fraaseja yms. 

Tai no, eräs pitkälle yli kolmekymppinen humaltunut herrasmies kysyi, että mistä päin olen kun puhun niin hauskan kuuloista kieltä. 

Olinkohan tuolloin 20- tai 21-vuotias.

[/quote]

Ihan normaali ilmiö. Ovat kyllä tavattoman kiinnostuneita, ihan aikuisten oikeasti, mutta nuoret Japanilaismiehet ovat ihan tajuttoman ujoja. Eivät uskalla lähestyä, koska pelkäävät että eivät puhu tarpeeksi hyvää englantia/et ymmärrä heidän japaniaan/torjut heidät koska et pidä japanilaisista miehistä.

Naiset ovat itsevarmempia lähestymään ulkomaalaisia. Ihan samalla tavalla ne pojat olisi halunnut sun seuraan tulla, mutta kun ei uskalla. :) Sitten jos lähestyt itse, niin juoksevat punastellen karkuun. 

Vanhemmat miehet taas eivät uskalla lähestyä nuoren näköistä naista, koska pelkäävät että pidät heitä jonain hyväksikäyttäjänä. Tai muuten vaan "hentaina"