Mietitkö koskaan, että esim. kauppajonossa sun takana seisovalla miehellä
on housuissa löysä pippeli? Miettikää nyt, löysä penis roikkuu siinä puolen metrin päässä sun pepusta!! Tai esim. bussissa kun viereesi istuu mies. Silläkin reisien väliin puristuneena reppana pippeli.
Mielenkiintoista ajatella, yleensähän tälläisiin asioihin ei kiinnitetä huomiota.
Kommentit (35)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:51"]
Mä mietin monesti noin yleisesti, kuinka epämiellyttävältä täytyy tuntua roikkuva pippeli jalkaa vasten. Varsinkin kesäkuumalla. Minua kun ärsyttää hameen alla toisiinsa osuvat reidetkin. Mies-raukat :)
[/quote]No miesten reidet eivät hankaudu yhteen kuten naisilla jossakin määrin tapahtuu, vaan pysyvät erillään. Miehelle ei ole luonnollista seisoa jalat yhdessä johtuen erilaisesta lantiosta. Eikä se pippeli taida ikinä kovin korostetusti jalkaa vasten roikkua, koska sehän on alushousuissa ja sen pitäisi olla paljon pitempi kuin normaalisti, että se osuisi jalkaan normaalitilanteessa. Kivespussi voi kyllä 'liimautua' sisäreisiä vasten, jos on lämmintä ja hikoilee. Miehestä voi olla miellyttävää korjata kivespussin asentoa siten, että se roikkuu 'irrallisena' osana edessä eikä kosketa reisiä.
-Mies 29v + 1v-
Minä siirtelen kassejani jatkuvasti alushousuissa. Saatan tehdä sitä myös takanasi kassajonossa...
M39
Ajattelen enemmänkin ihmisten elämäntarinoita, tai ajatuksia juuri sillä hetkellä.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:55"]Olen päiväkodissa töissä ja päivittäisessä vaipanvaihdossa näkee niin paljon pippeleitä, ettei siinä ole mielestäni mitään ihmeellistä.
[/quote]Ööö eikä tuo ole vähän eria asia, kuin aikuisten ukkojen munat?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 15:18"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:55"]Olen päiväkodissa töissä ja päivittäisessä vaipanvaihdossa näkee niin paljon pippeleitä, ettei siinä ole mielestäni mitään ihmeellistä. [/quote]Ööö eikä tuo ole vähän eria asia, kuin aikuisten ukkojen munat?
[/quote]
Toki, mutta en ajattele jotain satunnaista äijää mitenkään eroottisessa mielessä. Pippelillään pissaavat, eivät töki minua. Tietysti jos olen miehestä kiinnostunut, alkaa myös se kalu kiinnostaa.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:43"]
Ja sama jatkui sitten paluumatkalla. Esim.kun teinilauma tuli vastaan, ajattelin "girls and their vaginas" tms. sellaisella viattomalla ja naiivilla sisäisellä äänellä.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Teen ihan samaa! Ajattelin esim tänään kun vaunuilin ja vastaan tuli teinityttöjä, minun ääneni on omassa mielessäni tosin sellainen matala, luontodokumentti-tyylinen, osittain jopa muriseva ääni. Ajattelin mielessäni että "mmm, teen girls with tight peach-looking asses and tiny pink pussies". Joskus puhun mielessäni härskejäkin juttuja.
T:mies 30+1v
Mä mietin usein ihmisten peräreikiä kun katseeni osuu jonkun takapuoleen. Mietin sitä, että onkohan tuo pesemätön vai pesty perse. Todennäköisesti pesemätön jos kyseessä on av-mamma. Niin paljon niistä pesemättömistä perseistä täällä on saanut lukea.
Ainahan naisella on kikkeli mielessä.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:51"]
Olen seisonut ap:n takana kassajonossa ja edessäni oleva näky on aiheuttanut kyllä sen, että muna on todellakin lerpallaan.... Onneksi usein eteen sattuu herkumpia peppuja
[/quote]
Oletko legendaarinen jömppis-Jokke?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 15:13"]
Minä siirtelen kassejani jatkuvasti alushousuissa. Saatan tehdä sitä myös takanasi kassajonossa... M39
[/quote]
Huomattu on.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 15:33"]Mä mietin usein ihmisten peräreikiä kun katseeni osuu jonkun takapuoleen. Mietin sitä, että onkohan tuo pesemätön vai pesty perse. Todennäköisesti pesemätön jos kyseessä on av-mamma. Niin paljon niistä pesemättömistä perseistä täällä on saanut lukea.
[/quote]
Olen tehnyt tätä lapsesta asti. Tää saa mut voimaan pahoin. En kylläkään mieti että onko perse pesty vai pesemätön, vaan mietin että miltä tuon ja tuon ja tuon pyllyreikä näyttää ja miltä se ihminen näyttää kun se kakkantaa.
En voi katsoa erään tunnetun amerikkalaisen näyttelijän elokuvia enää, sillä näin kerran tarkan unen hänestä kakkantamassa.ja ja paljon lähikuvia.
Tämä rajoittaa vähän jo sosiaalista elämääni.
Ei, olen normaali ja terve pääkopastani eikä minulla täten ole pakkoajatuksia.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 15:31"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:43"] Ja sama jatkui sitten paluumatkalla. Esim.kun teinilauma tuli vastaan, ajattelin "girls and their vaginas" tms. sellaisella viattomalla ja naiivilla sisäisellä äänellä. -Mies 29v + 1v- [/quote] Teen ihan samaa! Ajattelin esim tänään kun vaunuilin ja vastaan tuli teinityttöjä, minun ääneni on omassa mielessäni tosin sellainen matala, luontodokumentti-tyylinen, osittain jopa muriseva ääni. Ajattelin mielessäni että "mmm, teen girls with tight peach-looking asses and tiny pink pussies". Joskus puhun mielessäni härskejäkin juttuja. T:mies 30+1v
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:34"]
Oot sairas
[/quote]
Noh, älä ole tosikko.
Parempaa ajateltavaa näin kesän kynnyksellä. Naisten jäätelön syönnin katselu. Siinä voi miettiä noinkohan tuo nuolee munaakin?