Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laitat kuvan kalasta sos.mediaan: joku kommentoi: Mä en tykkää kalasta

Vierailija
12.01.2022 |

Mä,Mä ja mä. Itsellenihän kala on ostettu ja itse sen myös syön. Ei vääliä tykkääkö joku muu

Ostin tietokoneen---->Mäkin tarvitsisin

So wat, itselleni ostin.

Jotenkin niin tylsää, mämä ja vielä kerran mää, mää

Kävin Mkkärissä_--Mä en oo käyny varmaan vuoteen

No minä kävin

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi viestittelet jos et halua kommenttia?

en halua mää mää mää kommentteja

Itsekin olet ihan samanlainen "sä et haluu"

Vierailija
22/26 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi viestittelet jos et halua kommenttia?

en halua mää mää mää kommentteja

Itsekin olet ihan samanlainen "sä et haluu"

No en omiin päivityksiin toisten narinaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista reaktiota sitten odotat? Kehuja ja ihailua? Jotain ilmeisesti kun laitat kuvia someen. 

"Kalasi näyttää herrrrkulliselta!"

"Oletpa upean tietokoneen ostanut!"

"Olitpa viisas ja rohkea kun kävit Mäkkärissä!"

Ehkä vika ei olekaan kommentoijissa vaan sinun tylsissä päivityksissä. 

Tiedätkö, että jos aihe ei sinua kiinnosta, sinun ei ole pakko kommentoida mitään. Mutta kyllä se aika kusipäisestä luonteesta kertoo, jos kokee tarpeelliseksi aina kommentoida, miten "MINÄ en kyllä tykkää kalasta", "MINÄ en kyllä ostaisi tuollaista tietokonetta", "MINÄkin kyllä niin tarvitsisin lomaa". Jos et itse tajua, miten itsekeskeistä ja vastenmielistä tuollainen on, on ehkä hyvä, että joku sen sinulle vauva-palstalla kertoo, ennen kuin ihmettelet täällä, miksi kukaan kaveri ei enää koemmentoi sinulle mitään ja on estänyt sinut somessa, eikä halua tavata.

Mutta et vastannut itse kysymykseen: millaisia kommentteja oikeasti odotat ja toivot johonkin kalakuvaan tai tietokonekuvaan?

Ehkä kommentoijat yrittävätkin päinvastoin olla kohteliaita ja saada keskustelua aikaan myös umpitylsiin päivityksiin ja kuviin.

Vierailija
24/26 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestä ja omista jutuista kuvien jakaminen laajalle joukolle sekä pelkän myönteisen ja myötäilevän palautteen odottaminen kaikkeen ei ole sitten yhtään Mä? Ai niin sori ei se tosiaan olekaan, sillä se on MÄ, MÄ ja MÄ, ei pelkkä Mä. Että kehtaavatkin "aikuiset" ihmiset valittaa, kun kaikki ei pelkästään kehu ja hehkuta, vaan sanovat mielipiteensä julkituotuun asiaan. Tuokin oli täysin asiallinen kommentti, pelkkä toteamus, mutta onhan se toki kauheaa, kun kaikki eivät vain kehu tai suorastaan ylistä, koska MÄ.

Vierailija
25/26 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laitat ylipäätänsä sos. mediaan mitään, jos et halua kommentteja?

Vierailija
26/26 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä voi loukkaantua siitä, että joku kertoo oman mielipiteensä johonkin julkituotuun asiaan?! Jos odottaa pelkkää ihailua, ei pidä laittaa juttujaan julkisuuteen. Emme ole onneksi autoritäärinen valtio, jossa saa vain kehua ja ihailla kaikkea. Mielipiteen ilmaiseminen ei ole k*sipäisyyttä, vaan normaali tapa olla ja elää. Ilkeys on sitten eri asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi