Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen laukkuliike on Helsingin LUXBAG?

Vierailija
07.05.2015 |

Oletteko käyneet? Kannattaako käydä? Aika moni suomalainen on vissiin sieltä esim Célinen laukkunsa ostanut, mutta harmittaa kun niiden nettisivu on visuaalisesti hieno ja silti mitään sisältöä ei ole! Merkit on lueteltu ja pari hassua kuvaa liikkeestä, joiden perusteella näyttää siltä että siellä on vain muutama tuote hyllyssä eikä muuta, pitääkö paikkansa?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso niiden Facebook-sivut. Hyvää palvelua.

Vierailija
2/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:03"]

Katso niiden Facebook-sivut. Hyvää palvelua.

[/quote]

Minulla ei ole Facebookia, pääseekö sinne sivulle ilman tunnareita tai jotain tykkäämisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää pääsevän, olisit voinut itsekin kokeilla!

Vierailija
4/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana liike. Äärimmäisen hyvä palvelu. Yllättävän suuri valikoima suomalaiseksi pikkuliikkeeksi, kaikki ei ole esillä mutta myyjä kyllä ystävällisesti kaivaa aarteita laatikoista. Kannattaa käydä!

Vierailija
5/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa siellä puhutaan siis vain englantia? Kaikki facebookin tuote-esittelyt ja otsikotkin on englanniksi ja kysymykset englanniksi.

Helsingin Vuittonillakin puhutaan nykyään ilmeisesti lähinnä vain venäjää, myyjä ei osannut suomea joten jouduin vaihtaa englannin kieleen muttei silti ymmärtänyt mitä pikkulaukkua olin hakemassa vaikka se oli heidän omalla nettisivullaan samana päivänä kun hintaa vielä tarkistin, muttei hän osannut hakea sieltäkään vaikka neuvoin ja sanoi ettei sellaista ole olemassa. Outoa.

Vierailija
6/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:10"]

Ahaa siellä puhutaan siis vain englantia? Kaikki facebookin tuote-esittelyt ja otsikotkin on englanniksi ja kysymykset englanniksi.

Helsingin Vuittonillakin puhutaan nykyään ilmeisesti lähinnä vain venäjää, myyjä ei osannut suomea joten jouduin vaihtaa englannin kieleen muttei silti ymmärtänyt mitä pikkulaukkua olin hakemassa vaikka se oli heidän omalla nettisivullaan samana päivänä kun hintaa vielä tarkistin, muttei hän osannut hakea sieltäkään vaikka neuvoin ja sanoi ettei sellaista ole olemassa. Outoa.

[/quote]

Ihan on kuule suomenkieliset omistajat. Ovat välillä siellä itsekin tiskin takana. Englanninkieli palvelee molempia kotimaisia kieliä samoinkuin turisteja joita Helsingissä riittää. Puhu suomeksi vaan :D

Vierailija
7/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää hyvää olen liikkeestä kuullut. Toisin kuin vaikka Della Margasta.

Kyllä varmasti Luxbagissa puhuvat suomea.

Vierailija
8/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 14:15"]

Ihan on kuule suomenkieliset omistajat. Ovat välillä siellä itsekin tiskin takana. Englanninkieli palvelee molempia kotimaisia kieliä samoinkuin turisteja joita Helsingissä riittää. Puhu suomeksi vaan :D

[/quote]

Ai se on suomalainen liike ja puhutaan suomea, onpa mukavaa :) Kiitos että oikaisit netin perusteella saamani väärinkäsityksen. Menen käymään siellä huomenna kaverini kanssa, toivottavasti löydämme jotain kivaa kesäksi.

Vierailija
9/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eikö se ollut niin että noillahan ei ollut tuotteissa mitään ihmeellisiä "suomilisiä" vaan ne oli samat kuin muualla eu:ssa?

Vierailija
10/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Della Margasta todella hyviä kokemuksia. 

Vierailija
11/11 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 15:18"]

Minulla on Della Margasta todella hyviä kokemuksia. 

[/quote]

Siellä myyjä puhui venäjää jollekin kun tultiin sisään, niin käännyttiin saman tien ovesta ulos.

Minä vien rahani mieluummin suomalaisiin liikkeisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi