Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nyt koulujen lomien jälkeen hirveästi koronatartuntoja ja karanteeneja?

Vierailija
12.01.2022 |

...kun pitäisi viikon päästä mennä pk-seudun lukioon opetuskeikalle (ei ihan pakollinen mutta toivottu). Että uskaltaako.
Voidaan pitää vähintään 2-3 metrin etäisyyksiä ja maskejakin lähes koko ajan, mutta muutaman tunnin rupeama olisi ja oppilaita yli 20.

Olen yli 50v ja on jo kolme rokotusta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi varmaan kysyä sieltä nimenomaisesta koulusta?

Vierailija
2/7 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo ole ihan tavallinen tilanne pääkaupunkiseudun opettajille, sillä eroavaisuudella, että turvavälejä ei pysty pitämään ja yläkoulussa saattaa kohdata päivän aikana lähes 150 eri oppilasta. Ja sanotaan, että ei ole mitään hätää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun lukiokainen jäi tänään pois sieltä. En tod menisi.

Vierailija
4/7 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa on bussilinjat sekaisin kuskien sairastuttua. Sen taudin saa seuraavaksi liian täysistä busseista, kun vähät ajossa olevat joutuvat ottamaan koko massan poisjääneiltä linjoilta.

Vierailija
5/7 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tartuntojen todellista määrää ei kukaan tiedä kun lieväoireisia ei enää testata ja voimakkaammillakin oireilla testijonot viikon verran.

Vierailija
6/7 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan ole uutisoitu. En ainakaan itse ole huomannut. Ehkä kouluissakin on rokotettu yli 12-vuotiaita oppilaita todella hyvin. Tosin ei taida rokotukset muuta kuin hidastaa?

Vierailija
7/7 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sen kai jossain kohtaa sairastaa ja nythän tuli ainakin pääkaupunkiseudulla ohjeistus, että karanteeniin ei aseteta, jos ei ole oireita yms. Sehän on loputon suo, jos koko ajan laitetaan karanteeniin oireettomiakin. Ja he kun palaavat kouluun/töihin, taas joku sairastuu ja muut karanteeniin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi