Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun heitän puhtaan paidan sängylle odottamaan päälle laittamista niin n. sekunnin päästä kissa pötköttää tyytyväisenä sen päällä

Vierailija
12.01.2022 |

Mä en kyllä koskaan opi

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaset vaatteet on ällöttäviä.

Vierailija
2/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Ja se, kun kaikista maailman (okei asunnon) paikoista kissa makoilee just sen esineen päällä jota just sillä hetkellä tarvit.

Sit ku sitä yrittää liu'uttaa sen alta ni ei millään suostu nousemaan siitä. Tassu käy ja kynnet on esillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin kissa tulkitsee, että palvelija laittoi hänelle uuden puhtaan makuualustan sängylle. Älä heitä puhdasta paitaa sängylle, vaan laita se ripustimeen kaapinoveen tms. paikkaan roikkumaan. Problem solved.

Vierailija
4/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja se, kun kaikista maailman (okei asunnon) paikoista kissa makoilee just sen esineen päällä jota just sillä hetkellä tarvit.

Sit ku sitä yrittää liu'uttaa sen alta ni ei millään suostu nousemaan siitä. Tassu käy ja kynnet on esillä.

Kissallani oli tapana makoilla lehden päälle jos satuin lattialla lukemaan , heti tuli lehden päälle .

Vierailija
5/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota paita kaapista vasta kun olet laittamassa sitä päälle. Ja anna kissalle tarpeeksi huomiota muuten.

Vierailija
6/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin tuttua!

Ja siitä paidasta olen hetki sitten ottanut kaikki karvat pois teippirullalla... arggh!

Vierailija
7/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks mulla ei ole kissaa. Eikä tule. Raskaita luontokappaleita.

Vierailija
8/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia kissat ovat. Mahdollisimman pienellä vaivalla mahdollisimman suuri haitta toiselle. :)

Vierailija
9/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se menee. Ja jos heittää kuivurista puhtaat pyykit sängylle viikkaamista varten niin salamana on kissa paikalla kaivamassa itselleen koloa lämpöisistä vaatteista.

Vierailija
10/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiputtelee karvojen ohella hakamadon kappaleita siihen ja keittiön pöydälle, missä annat sen olla. Yök.

Vierailija
11/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ovi jonka päälle voit heittää hetkeksi paian. Kissa tuskin hyppää oven päälle.

Vierailija
12/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen. Me olemme vanhemman kissani kanssa keskustelleet tästä asiasta. Kissa on sitä mieltä, että minun on syytä lakata pukeutumasta hänen peteihinsä. Mitä tuohon sitten oikein voi sanoa - minulla on vaatekaappi täynnä kissanpetejä.

Vierailija
13/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

iha älytöntä kirjoitti:

Osta ovi jonka päälle voit heittää hetkeksi paian. Kissa tuskin hyppää oven päälle.

Sinulla ei taida olla kissaa, jos luulet, että ne eivät hypi ovien päälle.

Vierailija
14/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo on niin kattia. Mulla on kaksi kattiasuinkaveria ja niitä kiinnostaa suunnattomasti joka ikinen riepu mikä lojuu eri paikassa kuin ennen. Siihen heti mentävä ja yleensä omia karvojansa putsaamaan ja enimpiä kirppuja turkista kuopsuttamaan.

Entäs nämä ovet sitten. Jos makkarini ovi on joskus kiinni vaikka puoli päivää ja sitten taas auki, niin sinnehän on heti tungettava katsomaan että mikä juttu tää nyt oli. Erityisesti sänkyyn tungetaan, peiton alle tai päälle, vaikka jalkopäähän olen laittanut erityisesti maton niitä varten. Kattien aivoissa olis mun mielestä paljon tutkittavaa.

Vierailija
15/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvaksi tulee kisun lelut, kun rapiseva sanomalehtipallo langan päässä kiinnostaa.

Vierailija
16/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita jonkin lähellä olevan tason reunalle tai kulmalle jokin pieni esine. kissa ei voi vastustaa kiusausta

Vierailija
17/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kissan silmissä se paita muodostaa alueen, jossa on selkeät rajat. Kun kissa menee sen päälle makaamaan, se samalla ilmaisee, että tässä on minun alueeni ja se on nyt varattu minulle. Jos tuo alue vielä tuoksuu oman lauman tuoksulle/omalle ihmiselle, niin vielä parempi. Samoin usea kissa menee makaamaan matkalaukkuun, kun sen on juuri avannut tarkoituksena pakata sinne tavaroita/purkaa tavarat. 

meillä kissa tulee joka aamu istumaan keittiön pöydälle sanomalehden päälle. Sekin on kissan silmissä alue.

Vierailija
18/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et roikuta paitaa henkarissa? Vaikka vaatekaapin ovenkahvassa.

Vierailija
19/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel You! Mun kaikki vaatteet on nuhruisia, kun niissä on koirankarvoja. Koirani on sileäkarvainen, ja siis pudottaa karvansa itse. Sitä ei tartte trimmatakaan. Meillä on huusholli aina täynnä niitä karvoja. Imurointi auttaa tunnin. Parasta on kun ottaa puhtaan kattilan kaapista, ja siitäkin löytyy karva.

Vierailija
20/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanottu, että ainoa kissankarvaton paikka kissataloudessa on rikkomaton kananmuna. Ja kun rikot sen siihenkin leijuu heti kissankarva...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän