Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina kun heitän puhtaan paidan sängylle odottamaan päälle laittamista niin n. sekunnin päästä kissa pötköttää tyytyväisenä sen päällä

Vierailija
12.01.2022 |

Mä en kyllä koskaan opi

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja läppärin näyttö. Useamman kerran olen joutunut selittämään, että en lähettänyt sitä keskeneräistä viestiä, vaan Misseni. Huoh!

Vierailija
22/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kissalle oma t-paita sängylle, mihin voi halutessaan matkoilla, jos se kerran niin tykkää siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja läppärin näyttö. Useamman kerran olen joutunut selittämään, että en lähettänyt sitä keskeneräistä viestiä, vaan Misseni. Huoh!

Mun kissa oli eilen tallentanut kirjoittamansa esseen koneelleni, asentanut siihen jonkin uuden ohjelman ja lisännyt pari kirjanmerkkiä. Tämä sillä välin, kun keitin kahvia.

Vierailija
24/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan,kun vaihdoin puhtaat lakanat, kaksi kissaa oli odottamassa puhtaisiin pääsyä (vaihdan kerran viikossa).  Sitten aloin pitää makkarin ovea kiinni. Paha mieli kissojen puolesta, mutta karvaiset lakanat ovat kauhistus.

Laitoin sitten kissoille oman, puhtaan lakanan:) Kovasti olivat tyytyväisiä.

Vierailija
25/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kissa rakastaa pskaisten sukkien päällä makaamista. Ei haittaa mua, ja kissakin sukkahikimyrkyistä huolimatta hengissä.

Vierailija
26/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se kissan haju jota ei pestyissä ole siksi se haluaa  niiden päälle mennä.

Vierailija
27/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kissoistamme, narttu, oli hulluna mieheni feromoneihin. Kun hän kotiin tultuaan riisui paitansa, kissa syöksyi siihen kellimään, eikä luopunut paidasta uin vasta pitkän ajan kuluttua.

Vierailija
28/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi kissoistamme, narttu, oli hulluna mieheni feromoneihin. Kun hän kotiin tultuaan riisui paitansa, kissa syöksyi siihen kellimään, eikä luopunut paidasta uin vasta pitkän ajan kuluttua.

lol.. meidän kissa vietti iltapäivisn jotain 10 minuuttia haistellen mieheni kenkiä, tunki päätään kenkään sisään ja ulos ja aina ulosvetäessä nähtiin miten kissa oikein haistelee niitä tuoksuja. Yritettiin joskus nostaa kissa sieltä pois, mutta heti kun pääsi sylistä pois, palasi eteiseen ja kengänhaistelupuuhiin. Puolisen vuotta se sitä jatkoi, kunnes oli työ suoritettu. Oltiin vaan sen ajan, että "ei siinä mitään... huvinsa kullakin..."

Vierailija
29/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissan voi pitää häkissä, ei tule mitään ongelmaa paitojen kanssa. Tämä on minun kotini ja jos kissa ei toimi vaatimusten mukaisesti, niin häkki on hyvä ratkaisu. Eikä mikään pieni kuljetushäkki vaan esim. 1x2x1,5m tila.

Vierailija
30/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja se, kun kaikista maailman (okei asunnon) paikoista kissa makoilee just sen esineen päällä jota just sillä hetkellä tarvit.

Sit ku sitä yrittää liu'uttaa sen alta ni ei millään suostu nousemaan siitä. Tassu käy ja kynnet on esillä.

Kissallani oli tapana makoilla lehden päälle jos satuin lattialla lukemaan , heti tuli lehden päälle .

Mä lopetin lehden tilaamisen, koska sillä sekunnilla kun lehti avattiin pöydälle sen päällä makasi kaksi tyytyväistä kattia.

Vierailija
31/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

iha älytöntä kirjoitti:

Osta ovi jonka päälle voit heittää hetkeksi paian. Kissa tuskin hyppää oven päälle.

Miksi ei muka hyppäisi?

Vierailija
32/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kaksi ja ota se, jonka päälle kissa ei mennyt.

Vierailija
33/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sanottu, että ainoa kissankarvaton paikka kissataloudessa on rikkomaton kananmuna. Ja kun rikot sen siihenkin leijuu heti kissankarva...

Ainakin voirarioiden kanssa käy noin. Vaikka siellä ei pitäisi olla kissankarvoja, niin kyllä siellä on kun rasian avaat.

Vierailija
34/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa viedä se elukka piikille.

Vierailija
35/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissat on hienoja eläimiä.

Vierailija
36/36 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ja se, kun kaikista maailman (okei asunnon) paikoista kissa makoilee just sen esineen päällä jota just sillä hetkellä tarvit.

Sit ku sitä yrittää liu'uttaa sen alta ni ei millään suostu nousemaan siitä. Tassu käy ja kynnet on esillä.

Kissallani oli tapana makoilla lehden päälle jos satuin lattialla lukemaan , heti tuli lehden päälle .

Mä lopetin lehden tilaamisen, koska sillä sekunnilla kun lehti avattiin pöydälle sen päällä makasi kaksi tyytyväistä kattia.

Sivistymätön palvelija = parempi palvelija. Parempi vaan ku ei tiiä liikaa oikeuksistaan. Helpompi manipuloida.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä