Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhelinmyyjä iski luurin korvaan!

Vierailija
07.05.2015 |

Itse sanoin asiallisesti useaan kertaan etten nyt tilaa mitään. Huh, mitä käytöstä soittaa minulle ja kun en osta/tilaa niin iskeä luuri korvaan :D Ymmärrän toki ettei työ varmasti ole maailman miellyttävin mutta ainakin on työtä. Ei noin voi firman nimissä kohdella ihmisiä... Pitäisikö laittaa maili perään, että jotain tapakoulutusta niille myyjille :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita vaan, niin ehkä tuokin raukka saa potkut, eikä tule karenssia.

Vierailija
2/4 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko isokin vahinko, olisitko oikeasti halunnut ostaa häneltä jotakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 12:48"]Tuliko isokin vahinko, olisitko oikeasti halunnut ostaa häneltä jotakin?
[/quote]

Oletko kuullut sellaisesta kuin asiakaspalvelu? Myyjä itse soittaa asiakkaan puhelimeen. Luulis nyt että siinä vaiheessa löytyis vähän käytöstapoja. Mutta että lyödään vielä luuri korvaan :D mä ainakin laittaisin valituksen menemään!

Vierailija
4/4 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi taannoin sama, joku nuori mies kauppasi Meidän perhe -lehteä, ja ehdin sanoa vain, että rahatilanteen vuoksi olen ajatellut että... Kun tämä alkoi huutamaan "Joooo, heippa, ", yritin (ystävällisesti ) saada sanottua lauseeni loppuun, myyjä vaan huusi HEIPPA HEIPPA HEIPPA ja löi luurin korvaan.. Jäi kyllä aika tyrmistynyt olo. Olen aina ollut lehtimyyjille ystävällinen (tilannut heiltä myös paljon lehtiä), ja yleensä he ovat myös. Tuosta tuli niin ärsyyntynyt olo, että teki mieli valittaa tyypistä.