Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä mulla on ? : (

Vierailija
30.04.2015 |

Mulla on oikean kiveksen pinnassa patti noin 5mm pitkä ja 2mm leveä ja noin 1-2mm korkea pitkulainen patti. Ei ole kiveksen sisällä vaan pinnalla ei kuitenkaan ihossa. On kovahko eikä muljua mutta tuntuu kuitenkin enemmän joltain nystyrältä kiveksessä kuin patilta. Oon vasta 15v. Pelkään että mulla on syöpä tai että kuolen :' (. En millään jaksa ottaa koko vappua että pääsen lääkärin. Paljon parempi olisi jos jostain saisin tietää että ei ole vakava ja voisin unohtaa asian. :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo kuule vakavalta vaikuta :). Kives syövän patit tuntuvat kiveksen sisällä.

Vierailija
2/6 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi taas samasta asiasta aloitus? Menet joko vapun jälkeen ter.keskukseen tai saman tien yksityiselle. Kaikki ylimääräiset patit tulee tutkia, on ne sitten missä tahansa.
Kukaan ei voi sinua tutkimatta diagnosoida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla sairauskuluvakuutus? Jos on niin mene yksityiselle ultraan. Lääkärin kautta toki. Tai toki asia hoituu ilman vakuutustakin. Tulee vain kalliimmaksi.

Vierailija
4/6 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se nyt ole vaan joku ärtynyt talirauhanen. Ole huoleti ja käy näyttämässä kouluterkalle maanantaina.

Vierailija
5/6 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kehtaa

Vierailija
6/6 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:56"]En mä kehtaa
[/quote]

Oletko ap.? Jos olet niin mietihän nyt asia uusiksi. Lääkäri tekee työtään.