Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en saa naispuoleisia kavereita?

Vierailija
07.05.2015 |

Mun ongelmaksi on muodostunut se, että tutustun ja kaveeraan helpommin miesten kuin naisten kanssa. Haluaisin kyllä saada naisiakin kavereikseni, mutta tunnen olevani monen kanssa ihan eri aaltopituudella. Minulla on kyllä muutamia naispuoleisia kavereita, mutta nämä naiset ehkä eroavat hieman keskivertonaistyypistä. Olen myös huomannut muutamien miespuolisten kavereideni suhteen, että heillä on muitakin intressejä minua kohtaan kuin kaveruus. Itse olen naimisissa. Voinko tietämättäni viestittää näille miespuolisille kavereilleni, että voisin olla kiinnostunut tms? Vai miten tää homma yleensä menee? Olen muesvoittoisella alalla ja monesti työtilanteissa olen ainut nainen..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naispuolisia! Ap

Vierailija
2/3 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen jos suomessa nainen puhuu tai edes vilkaisee miestä (varattu tai sinkki)kohti,mies luulee ei tä nainen on kiinnostunut.Sille nyt ei maha mitään.Ei kannata hymyillä tai nauraa miehille niin silloin eivät aina luule tommoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Mutta onko edes olemassa miehiä, jotka oikeasti haluaa olla kavereita naisten kanssa? Oon vasta viime aikoina huomannut, miten paljon sukupuoli ihmisille merkitsee. Ärsyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme