Onko Susanna Laine täydellinen nainen?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:48"]
Eli tukka lyhyeksi, joku räväkkä väri ja leikkaus. Vähemmän meikkiä, huulipuna riittää. Olisko näin? Tadaa - AV-mamma!
[/quote]
Ei vaan Googlen kuvahaku kertoi että nainen on hyvinkin suomalaisen värinen luonnostaan. Platinablondi pitkillä kiharilla hiuksilla ja ikää yli 30 vee. Pukeutuu rimpsuihin ja rämpsyihin, kiiltäviin esiintymisasuihin, kulutetut farkut ja musta nahkatakki, aika usein liian lyhyt mekko. Käy mielessä että mistä Seinäjoelta ne sen vaatteet sille lähetetään. Jos sillä olisi isompirintavarustus niin menesi S.Penttilä II:sta.
Mikäs siinä jos itse viihtyy.
Mielessäni stailaisin sen aavistuksen tummemmaksi ja lisäkkeet pois. Klassisempaa tyyliä. Aikuismaisempaa. Joku ulkomainen komistus viereen puku päällä ja särmikös urheiluauto alle. Ei mikään renttu tai jääkiekkoilija vierelle. Menolippu keski-eurooppaan.
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:48"]
Eli tukka lyhyeksi, joku räväkkä väri ja leikkaus. Vähemmän meikkiä, huulipuna riittää. Olisko näin? Tadaa - AV-mamma!
[/quote]
Ei vaan Googlen kuvahaku kertoi että nainen on hyvinkin suomalaisen värinen luonnostaan. Platinablondi pitkillä kiharilla hiuksilla ja ikää yli 30 vee. Pukeutuu rimpsuihin ja rämpsyihin, kiiltäviin esiintymisasuihin, kulutetut farkut ja musta nahkatakki, aika usein liian lyhyt mekko. Käy mielessä että mistä Seinäjoelta ne sen vaatteet sille lähetetään. Jos sillä olisi isompirintavarustus niin menesi S.Penttilä II:sta.
Mikäs siinä jos itse viihtyy.
Mielessäni stailaisin sen aavistuksen tummemmaksi ja lisäkkeet pois. Klassisempaa tyyliä. Aikuismaisempaa. Joku ulkomainen komistus viereen puku päällä ja särmikös urheiluauto alle. Ei mikään renttu tai jääkiekkoilija vierelle. Menolippu keski-eurooppaan.
[/quote]
Platinablondihan se on?
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 11:45"][quote author="Vierailija" time="07.05.2015 klo 10:48"] Eli tukka lyhyeksi, joku räväkkä väri ja leikkaus. Vähemmän meikkiä, huulipuna riittää. Olisko näin? Tadaa - AV-mamma! [/quote] Ei vaan Googlen kuvahaku kertoi että nainen on hyvinkin suomalaisen värinen luonnostaan. Platinablondi pitkillä kiharilla hiuksilla ja ikää yli 30 vee. Pukeutuu rimpsuihin ja rämpsyihin, kiiltäviin esiintymisasuihin, kulutetut farkut ja musta nahkatakki, aika usein liian lyhyt mekko. Käy mielessä että mistä Seinäjoelta ne sen vaatteet sille lähetetään. Jos sillä olisi isompirintavarustus niin menesi S.Penttilä II:sta. Mikäs siinä jos itse viihtyy. Mielessäni stailaisin sen aavistuksen tummemmaksi ja lisäkkeet pois. Klassisempaa tyyliä. Aikuismaisempaa. Joku ulkomainen komistus viereen puku päällä ja särmikös urheiluauto alle. Ei mikään renttu tai jääkiekkoilija vierelle. Menolippu keski-eurooppaan. [/quote] Platinablondihan se on?
[/quote]
Katso se missikuva missä on kruunattu perintöprinsessaksi. Tummempi tyvi ja keltaisempi väri.
Nätti on, mutta pituus 160cm. Mulle täydellinen nainen ulkonäkönsä puolesta on 20cm pidempi.
Teennäinen ja ulkoiseen itseensä keskittyvä, eipä juurikaan keskustelutaitoa/ tietoa.
Eikös juontajat stailaa aina joku? Meikit, tukka, vaatteet ym? Ei välttämättä itse voi vaikuttaa lookiin. Olis nätimpi luonnollisemmassa boho-tyylissä. Miksi pitää olla aina niin pyntätty? Mä tykkään hänestä juontajana, symppiksen oloinen ja aito.