Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä taisin ihastua tällä viikolla

Vierailija
30.04.2015 |

Kerrotaan ihan ensin että olen varattu ja tämä toinenkin osapuoli on.
Olin koulutuksessa vieraalla paikkakunnalla useamman päivän. Porukka oli mielettömän hyvä ja koulutus oli myös sen takia mukava. Huomasin että minulla ja tällä yhdellä miehellä on samanlainen huumorintaju ja heitettiin läppää keskenään aika paljon. Lopulta alettiin viihtyä enimmäkseen kahdestaan ja vitsitkin menivät ronskimmiksi. Puhuttiin mm kuinka hän tulisi minun hotellille yöksi. Käytiin koulutusporukalla muutamilla ja illan päätteeksi heitin että jos tämä mies sitten lähtisi mukaani ja sieltä tuli sitten myöntävä vastaus. Oltiin puhuttu aiemmin että tämä meidän ehdottelu on ihan vitsailua kun ollaan molemmat kerran varattujakin joten ihan viatonta ajan tappoa vain mutta nyt se näytti kääntyneen päälaelleen.
En miestä mukaani kuitenkaan ottanut vaikka puhe oli että oltaisiin vain nukuttu yhdessä. Koulutus loppui ja molemmat palasi omille paikkakunnilleen, tuskin nähdään enää ikinä. Pakko sanoa että harmittaa etten häntä viereeni ottanut.
Anteeksi jos on pitkä ja epäselvä viesti, pakko päästä purkamaan ajatuksia..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä olen kuitenkin jo useita vuosia ollut ihan onnellisesti parisuhteessa enkä ole edes katsellut muita miehiä, mutta tämä mies kolahti ja kovaa, vieläkin olen aivan sekaisin miten joku voi aiheuttaa tuollaisen tunnemyllerryksen.
Ap

Vierailija
2/7 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei osaa sanoa mitään? Onko tällänen normaalia pitkissä suhteissa? Tää on ihan kauhean raastavaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo sen, että kun mies tarpeeksi kolkuttaa aitanoveen, niin nainen avaa...

Vierailija
4/7 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:57"]Kertoo sen, että kun mies tarpeeksi kolkuttaa aitanoveen, niin nainen avaa...
[/quote]
No mieshän ei tullut yöksi ja se olin minä joka ehdotti että täysin metsään meni.
Ap

Vierailija
5/7 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:57"]Kertoo sen, että kun mies tarpeeksi kolkuttaa aitanoveen, niin nainen avaa... [/quote] No mieshän ei tullut yöksi ja se olin minä joka ehdotti että täysin metsään meni. Ap

[/quote]

Luit sitten sanasta sanaan. No selvennetään: Mies sai käytöksellään sinut horjumaan moraalistasi ja jos olisi jatkanut vielä vähän olisitte päätyneet sänkyyn. Nyt aika loppui kesken.

4

Vierailija
6/7 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 16:01"]

[quote author="Vierailija" time="30.04.2015 klo 15:57"]Kertoo sen, että kun mies tarpeeksi kolkuttaa aitanoveen, niin nainen avaa... [/quote] No mieshän ei tullut yöksi ja se olin minä joka ehdotti että täysin metsään meni. Ap

[/quote]

Luit sitten sanasta sanaan. No selvennetään: Mies sai käytöksellään sinut horjumaan moraalistasi ja jos olisi jatkanut vielä vähän olisitte päätyneet sänkyyn. Nyt aika loppui kesken.

4
[/quote]
Ei vaan minä yritin miestä ja saada hänet luokseni, hän ei tehnyt elettäkään siihen, peesasi vain mitä minä sanoin. Sori kato kun nainenkin osaa tänä päivänä ottaa ohjat.

Vierailija
7/7 |
30.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika nopeaa toimintaa, kieltämättä...Oliko ehkä lievällä humalatilalla osuutta asiaan?