Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko hyödyntänyt korona-ajan jollain projektilla? Millä?

Vierailija
12.01.2022 |

Tuli tuosta "2 vuotta koronaa - mitä sinulta on jäänyt tekemättä?" - ketjusta mieleen, että mites päin vastoin, mitä olette saaneet aikaiseksi? Jotain mitä ette tavallisessa arjessa olisi tehneet?

Itse olen
- ollut yli vuoden juomatta alkoholia (en ole lopettanut, ei vain ole tullut käytyä missään..)
- lopettanut polttamisen
- opiskellut huomattavasti tavallista nopeampaa tahtia

Polttamisen lopettamisesta olen todella iloinen, nyt jo 1,5v polttamatta. Muuten tämä on kyllä laiha lohtu, mutta onneksi elämä on joltain osin edes edennyt.

Mites teillä?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan vauvabuumissa mukana ja ensimmäinen (+ainokainen!) tulossa, maaliskuussa laskettu aika. 😅

Vierailija
2/27 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opetellut neulomaan. Aina olen inhonnut tekstiilikässää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskellut.

Vähän oman alani vierestä, ihan vaan mielenkiinnosta olen suorittanut muutamia etäkursseja yliopistoissa.

Vierailija
4/27 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Myynyt, lahjoittanut ja kierrättänyt valtavan määrän ylimääräistä tavaraa.

Remontoinut kuopuksen huoneen, pyykkihuoneen ja tuunannut ja kohennellut sekä kodim että mökin.

Siivonnut mökillä myös leikkimökin (täynnä edellisen omistajan roinaa) ja ulkovajat.

Kunnostanut kaikki ulkokalusteet kotona ja mökillä, maalannut perintökalusteet.

Siivonnut ja järjestänyt kaikki kaapit ja lipastot kotona ja mökillä.

Laittanut pihoja kotona ja mökillä.

En muista ees kaikkea.

Vierailija
5/27 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pään pehmentäminen ryyppäämällä -projekti on ihan onnistunut

Vierailija
6/27 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin työpaikkaa ja tein kokonaan etätyösopimuksen ja käyn pääkonttorilla vain tarvittaessa. Pitkä aikainen haave auton myynnistä toteutui.

Vierailija
7/27 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järjestänyt kotitoimiston sellaiseksi, että nyt on kaikki omalla paikallaan, arkistoituna järkevästi ja kaikki turhat heitetty pois. Asioiden hoitaminen on nyt varsin nopeaa ja saan näin enemmän vapaa-aikaa. En voi sanoa konmarittaneeni, mutta olen kaappienkin sisällön järjestänyt ja tehnyt sinne inventaarioita. Opiskellut uutta kieltä, parantanut sosiaalisia verkostoja, aloittanut sijoittamisen, aktivoitunut yhteiskunnallisesti ja saanut asioita aikaankin sillä sektorilla. Olen myös karsitanut ystäväpiiristäni kaikki ns. piittaamattomat ihmiset.  Korona-aika on ollut ihanaa ja jos tässä ei olisi kyse pandemiasta, niin soisin tämän  rajoitetun elämän jatkuvan vielä ainakin viisi vuotta.

Vierailija
8/27 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vihdoin ehtinyt neuloa muutakin kuin villasukkia.

Lisäksi olen treenannut ruotsinkielen taitoni oikeinkin hyväksi.

Ja mikä mukavinta, jaksan vihdoin juosta 5-10 kilometrin lenkkejä sekä olen laihtunut reilut 20 kiloa.

Silti olen aivan vtunkypsä koko pandemiaan.

Vierailija
9/27 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAIN JA SAIN HUUTOKAUPPA TUKEA ENNAKKO TAPAUS KUN ON. KOHTA HAEN TOISTA 100000E TUKEA. JÄRJESTÄN JOTAIN KOSMEETTISTA ANNAN KRÄÄSÄÄ ILMAISEKSI.

Vierailija
10/27 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniongelmaiset vela-akat keksii tänne asioita 😄

Vierailija
11/27 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin tutkinnon, sain vakituisen työpaikan muutin ensimmäistä kertaa asumaan yksin. Olen kolmikymppinen.

Vierailija
12/27 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut 12 kiloa. Olemme remontoineet mökillä lähes kaiken, ulkokatot ja sisällä kaikenkaista. Kotona sisäremppaa. Huonekalujen maalausta ja tuunausta. Konmarittamista. Leipomista.

Vierailija
13/27 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa pesin kylppärin kaakelit.

Vierailija
14/27 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siivonnut koko asunnon.

Vierailija
15/27 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetellut uuden kielen.

Tehnyt sukututkimuksen omasta ja mieheni suvusta.

Tehnyt keittiöremontin.

Sisustanut työhuoneen kotiin ja mökille.

Seuraavaksi alan opettelemaan valokuvausta.

Korona-aika on ihanaa. En aio palata enää työpaikalle vaan jatkan etäilyä korona-ajan jälkeenkin. Ensimmäistä kertaa aikuisiässä kroppa ei ole koko ajan jatkuvassa stressissä, vaan voin hyvin ja painon pudotuskin onnistuu. Osa-aikaeläkkeen ikärajaa on vajaa 8 vuotta. Sitten jään kokonaan pois työelämästä.

Vierailija
16/27 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä kuten ennen koronaakin ja vapaalla vituttaa se seuraava työvuoro, ei oo mikään muuttunu, valitettavasti, menis edes konkkaan tää paska, lopettaakaa ne koronatuet

Vierailija
17/27 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetellut uuden kielen.

Tehnyt keittiöremontin.

Korona-aika on ihanaa. En aio palata enää työpaikalle vaan jatkan etäilyä korona-ajan jälkeenkin. Ensimmäistä kertaa aikuisiässä kroppa ei ole koko ajan jatkuvassa stressissä, vaan voin hyvin ja painon pudotuskin onnistuu. Osa-aikaeläkkeen ikärajaa on vajaa 8 vuotta. Sitten jään kokonaan pois työelämästä.

Ai siitä niinku vaan 1,5 vuodessa ”opettelin uuden kielen”. Just joo.

Vierailija
18/27 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetellut uuden kielen.

Tehnyt keittiöremontin.

Sinähän et päätä sitä jatketaanko etäilyä vai ei, vaan työnantaja.

Vierailija
19/27 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en yhtään ymmärrä, miksi noita edellisiä vastauksia on alapeukutettu? Ymmärtääkö jotkut sanan "projekti" jotenkin väärin?

Eikö laihdutus, raitistuminen, uuden opiskelu, remontointi,  yms. ole projekteja? 

Millä te selitätte alapeukutuksenne? 

t: Ohikulkija

Vierailija
20/27 |
12.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukut siksi ettå nämä on keksittyjä tyyliin Opiskelin tutkinnon. Toisaalta en yhtään ihmettele että joku mummo neuloo nyt muutakin kuin niitä kamalia villasukkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän