Miksi mies uskoo vielä monen vuodenkin jälkeen että olisin hänestä kiinnostunut?
Vaikka olen kaikin tavoin vältellyt enkä pidä yhteyttä.
Kommentit (13)
Ystävällinen, suora ja selkeä selkokielinen viestintä toimii myös tässä.
Kyllä miehelle useammin kerran kerroin että tämä on tässä. Kielsi vain kaiken eikä uskonut. Siksi piti estää puhelimessa. Ap
Mun exä ei ole uskonut vieläkään, jo yli 30 vuotta kun jätin sen pettäjän. Uskotteli aina vaan että takisin tulen..vielä kun menin naimisiin lähetteli viestejä ja uhkailikin. Iso mulkku,kaikin tavoin kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mun exä ei ole uskonut vieläkään, jo yli 30 vuotta kun jätin sen pettäjän. Uskotteli aina vaan että takisin tulen..vielä kun menin naimisiin lähetteli viestejä ja uhkailikin. Iso mulkku,kaikin tavoin kyllä.
Isolla ja rahalla saa.
Niin,entäs toisinpäin kun nainen/ puoliso on kupannut miehensä rahat " hanojen " mennessä kiinni, varmaakin " ukko kullan " jälkeen olis kytöä.
Kyllä se limeisesti vaan on, että vanha suola
janottaa. Tekis joskus itsenikin mieli vielä
tavata vanhojea heiloja , mut minkäs teet
kun se tuntuu niin sopimattomalta. Voi
harmi !
Kun on kerran eroon päässyt, se riittää.
Niin ja olihan joskus joku laulukin : Vanha
rakkaus ei ruostu . Varmaan löytis vielä
Youtubesta . Muistaisko vielä joku ?
Kaunis lauluhan tuo oli ja tunnetta täynnä
Kannattaa jutella aviomiehen kanssa. Se odottaa vieläkin seksiä vaikka kuinka välttelet!
Taitaa olla vaan sun omaa fantasiaasi. Naisia riittää eikä ketään kiinnosta säätää kauan.
Hän elättelee toiveita. Jos et ole kiinnostunut, niin ehkä voit sen ilmaista hänelle jollakin ystävällisellä tavalla.