Naapurin yölliset suihkuhetket
Yläkertaan muutti joku aika sitten uusi naapuri, joka tietääkseni on työtön ja päivät kotona. Silti jostain syystä tää tyyppi on ottanut tavakseen ruveta suihkuhommiin keskellä yötä. Viime yönä kuunyelin veden lorinaa kolmesta n.puoli neljään.
Ajattelinkin huomenna herätä hyvissä ajoin ennen kuutta imuroimaan ja pyykkäämään, kun tässä talossa ei tunnu "elämisen äänet" haittaavan.
Kommentit (44)
Voit aloittaa ihan mielellään kuudelta koska minä olen menossanukkumaan vasta ennen työvuoroni alkua eli siinä 12-13 aikoihin. Ihanaa jos et silloin mekasta kuten tähän asti.
Nuorelle naiselle lahjaksi laite , joka korvaa pitkän suihkussa olon.
Vierailija kirjoitti:
Ainoastaan Suomessa ei saisi käydä yöllä suihkussa.
Tämäpä tässä. Kun kävin Saksassa ensimmäisen kerran ystäväni luona kysyin, onko OK käydä suihkussa, kun kello on jo 22:30? Saksalainen ystävä tuijotti silmät suurina, että hyvä luoja, totta kai on! Kaikilla tässä talossa on erilaiset elämä- ja työrytmit, ei täällä kytätä milloin joku on suihkussa, kokkaa tai on hereillä.
Oleellisin asia aloituksessasi on TIETÄÄKSENI! yötyötä tehneenä minun on helppo päätellä miksi joku menee yöllä tuohon aikaan suihkuun.Likaista työtä illasta alkaen.
Kun sinä kellistyt vuoteellesi hän aloittaa työn.
Voisi olla esim. Jakeluautonkuljettaja, siivooja, tehdastyöläinen, diileri, poliisi, hoitaja, nuorisotyössä tms.
Hyvin ohut on päätelmä että päivällä kotona on vain työttömät.