Onko teilläkin olemassa jokin lohturuoka?
Mulla se on kaurapuuro. Päälle sokerikanelisekotusta. Tänäänki meni 2 lautasellista iltapalaksi, menkat tulossa ja muutenki vittumainen päivä.. Onko muilla samanlaisia lohturuokia? :D
Kommentit (25)
Mansikka- ja/ tai suklaajäätelöä banaaniviipaleilla ja suklaakastikkeella. Auttaa jokaiseen vaivaan ja mielipahaan.
Varmaan sitruunapasta, siis spagettia sitruunakermakastikkeessa. Myös kinuskikastike pelkiltään. Näitä herkkuja nautin todella harvoin.
Kaikki rasvainen ja mausteinen; pizzat, hampurilaiset, texmex, pekonipasta, juustopasta, ketsuppipasta, tonnikalapasta..
Noilla voisin elää..Nam.
Nuudelit, sekaan fetaa, Pirkan chilitonnikalaa ja he-ma-pa. Aloittajan mainitsema kaurapuuro kanelilla ja sokerilla toimii myös, mutta vaatii ehdottomasti myös voisilmän!
Spagettia ja ruskeaa jauhelihakastiketta, tarjotaan ketsupin kanssa.
Lihapullat ja muusi! Pizza, kanapiirakka, uunivoikkarit.. Ja äidin tai mummon tekemä ruoka! Niitä vaan saa todella harvoin enää.
Jos olen masentunut, ahdistunut tai muuten pahalla päällä, en pysty syömään mitään. Ei ole siis lohturuokaa. Kahvia pystyn kyllä juomaan, ehkä se on sitten se lohtu mulle.
Maksalaatikko pannulla paistettuna ja Turun sinapilla kuorrutettuna tai ranskanleipä paksulla voikerroksella ja monella juustoviipaleella. Juomiseksi kylmää maitoa. Toimii! :)
No eih. Syön lähinnä saadakseni energiaa.
Teetä ja joku hyvä voileipä reilulla päällisellä. Kaiken kruunaa jos löytyy pala tummaa suklaata.
Joskus pelkkä teekupillinen voi parantaa mieltä ja virkistää. :)
Köyhät ritarit,hillol ja kermavaahdol :)
Mulle käy melkein kaikki. Suklaasta puuroon. Useimmin ehkä tulee ostettua Rainbown täytesuklaalevy + jotain suolaista tai Lidlin "Ben&Jerrys" -jäätelötörppö.
Kunnon LÄSKIsoossi ja pekoni paistettunna ja kalapuikkoo kyytipojaks ja pari olutta huikuun..
Ehdottomasti maitoon tehty kaurapuuro voisilmällä. sen voimalla olen päässyt yli mm. yksinäisistä jouluista kaukana kotoa. puuron teen, kun on haikea, surullinen tai flunssainen olo <3
Olisipa minunkin lohturuoka puuro.. Mutta ei. Kaikki paneroidut. Kalapuikot, kananugetit, mozzarellatikut ymym. Onneksi ei kovin usein tarvitse turvautua lohturuokiin :D