Mistä löytäisi jonkun sanomaan mun miehelle, että se on vätys?
Mun sanojani se ei nimittäin usko. Pariterapiaan ei lähde. Ja olen aika vakuuttunut siitä, että se on erittäin paljon vätyksempi kuin muut miehet.
Kommentit (14)
Näytä tää sille: voi vitun vätys nyt ala hoitaa hommas!!
No selitä mitä tekee ja mitä ei, niin selvitellään onko vätys vai ei. Voit sitten näyttää miehellesi tämän keskustelun. -mies
Elkää vitsailko, olen ihan tosissani. Joskus toivon, että mulla olisi anoppi, joka laittaa poikansa ruotuun. Ei se nyt voi mennä niin, että minun pitää yksin koko perhe pyörittää ja miehellä ei ole mitään velvollisuuksia. Viistoista vuotta tässä on jo väännetty, eikä mikään muutu. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:54"]No selitä mitä tekee ja mitä ei, niin selvitellään onko vätys vai ei. Voit sitten näyttää miehellesi tämän keskustelun. -mies
[/quote]
No se käy töissä 8,5 h päivässä. Sitten se syö, pieree ja pelaa.
Minä teen kaiken muun. Meillä on kaksi lasta, minäkin käyn kokopäivätöissä ja opiskelen. Riittääkö tämä perusteluiksi? Ap
No jos sä et saa sitä sille sanottua, niin sitten teitä on kaksi...
Sano sille että nyt on sun vuoro ja matki sitä muutama viikko millainen vätys on ollut.
Pistä se äijä tähän hollille, niin mä voin puhua sille asiaa...
- Kuulehan nyt vätys. Koita jo ryhdistäytyä. Tuollaista nössö-jantteria ei kukaan itseään kunnioittava nainen jaksa katsella. On todella noloa, että aikuista miestä joutuu raahaamaan perässä kuin kivirekeä. Koita nyt helevetissä löytää edes jonkilainen selkäranka sieltä veltosta olemuksestasi ja ala käyttäyä kuin mies, tai sinut laitetaan hyvin äkkiä kierrätykseen. Olet häpeäksi koko miessukukunnalle.
Tuliko tämä nyt selväksi, vai pitääkö tämä toistaa? Kirjoita tämä viesti muistiin, niin voit lukea sen aina tarvittaessa. Ryhdistäydy vätys ja huomioi vaimoasi!!!!
Niin!
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:53"]Jari Karjalainen vai mikä se mainosääni on? Sen kun hommaat sanomaan, niin menee varmasti perille!
[/quote]
Mies, olet vätys. Poistu välittömästi sohvalta.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:58"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:54"]No selitä mitä tekee ja mitä ei, niin selvitellään onko vätys vai ei. Voit sitten näyttää miehellesi tämän keskustelun. -mies
[/quote]
No se käy töissä 8,5 h päivässä. Sitten se syö, pieree ja pelaa.
Minä teen kaiken muun. Meillä on kaksi lasta, minäkin käyn kokopäivätöissä ja opiskelen. Riittääkö tämä perusteluiksi? Ap
[/quote]
Nonni. Miehesi on vätys. -mies
Mä voin tulla sanomaan. Missä te asutte?
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 22:04"]
Mä voin tulla sanomaan. Missä te asutte?
[/quote]
Tuun mukaan jutskaileen, mhinin mennään?
Tee sille vätykselle jääkaapin oveen tehtävälista. Jos se laiskaperse ei osallistu, eikä suoriudu tehtävistään, niin laita ukko ulkoruokintaan. Pakkaa sen kamat ja sano sille, että muuttaa äitinsä luokse lopullisesti velttoilemaan. Sun on pakko vetää rajat vätykselle.
Kahlitse se vätys koirankoppiin viikoksi. Opiipahan olemaan, s*tana!.
Jari Karjalainen vai mikä se mainosääni on? Sen kun hommaat sanomaan, niin menee varmasti perille!