Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GoFatGo-dieetti, mitä ihmettä?!

Vierailija
06.05.2015 |

Olen aloittanut Jutan gofatgo-dieetin, ja minusta nuo ruokamäärät on ihan älyttömiä! Onko ne määrät oikeasti noin isot vai onkohan mulla keittiövaaka rikki?:D jos ne oikeesti on tommosia, nii kertokaa toki kokemuksia, laihtuuko tolla ruokamäärällä?! Ei todellakaan tunnu dieetiltä..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljonko niissä ruoissa on kaloreita?

Vierailija
2/16 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks paljon kaloreita ja ruokaa -> aineenvaihdunta käyntiin

Sitten vähennetään hiilareita ja kaloreita ja laihdutaan. Sitten boostataan taas aineenvaihduntaa hiilareilla ja paino lähtee taas rajummin laskuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim. Päivällisellä 40g pastaa/riisiä tai 170g perunaa +100g nautaa/kanaa/kalaa +200g vihanneksia. Tuosta tuli ihan jäätävän kokoinen annos! Lounaalla sama, mut hiilarit pois. Aamupalalla puuroo ja raejuustoo, iltapalalla ja välipalaks rahkaa +marjoja/marjakeittoa. Ap

Vierailija
4/16 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja paljonko siinä jäätävän kokoisessa annoksessa on kaloreita? Ei nyt jumalauta sentään.

Vierailija
5/16 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, muistelisin, että noi tiedot on "salassapidettäviä"?

Vierailija
6/16 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaloreita tulee joku 1200-1300 päivässä eli aika vähän. Tossa on se että ensin tekee tiukkaa vetää noi kaikki ruuat, mutta sitten kun aineenvaihdunta lähtee käyntiin ja kroppa tottuu, niin onkin koko ajan nälkä. 

Vierailija
7/16 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:28"]

Hmm, muistelisin, että noi tiedot on "salassapidettäviä"?

[/quote]

Ei ole. Gofatgo on ilmainen ja ohjeet löytää ihan googlaamalla.

Vierailija
8/16 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaa kalorimäärää en nyt osaa sanoa, mut esim.keitinpottuja 170g + kanafile 100g ja siihe 200g juuresraastetta=jumalaton annos. Itestä ainaki tuntuu, mutta niinku joku tuossa sanoki, ehkä se on tää alku ja tää ruokarytmi (5ateriaa/pvä..vähän on totuttelu kun itellä ollut ruokarytmi ihan hukassa) kun tuntuu että tuota ruokaa täytyy tosissaan syyä.

Vierailija
9/16 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:22"]esim. Päivällisellä 40g pastaa/riisiä tai 170g perunaa +100g nautaa/kanaa/kalaa +200g vihanneksia. Tuosta tuli ihan jäätävän kokoinen annos! Lounaalla sama, mut hiilarit pois. Aamupalalla puuroo ja raejuustoo, iltapalalla ja välipalaks rahkaa +marjoja/marjakeittoa. Ap
[/quote]
Ja mikäköhän tässä nyt on alapeukuttamisen arvosta?:D tuo on se Jutan dieetti, ei minun oma keksimä :D

Vierailija
10/16 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toimii.vähän ajan päästä huomaat että nälkä koko aika ja kroppa rupee kiristymään.kokemusta on.

Vierailija
11/16 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toi ei ole toiminut. Aina nälkä, turvottaa ja vatsa kuralla. Liikaa proteiinia, en voi käyttää aspartaamia, rasvaa ei tuossa ole käytännössä lainkaan, eikä viljatuotteetkaan oikein sovi mulle.

Vierailija
12/16 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuossa touhussa ole järjen hiventäkään. Väkisin pitää tunkea ruokaa naamaan, vaikka ei jaksaisi, siksi kun kuningatar Jutan ohjeet niin sanoo. Just :D Mä taidan pysytellä ihan tässä omassa dieetissäni, vähemmän ruokaa ja hyvä olo. Toimii :)

Vierailija
13/16 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oothan muistanu punnita nimenomaan raakapainot/kuivapainot kaikista ruoista?

Vierailija
14/16 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 21:42"]

Mulla toi ei ole toiminut. Aina nälkä, turvottaa ja vatsa kuralla. Liikaa proteiinia, en voi käyttää aspartaamia, rasvaa ei tuossa ole käytännössä lainkaan, eikä viljatuotteetkaan oikein sovi mulle.

[/quote]

Mulle tuli ummetus. Yleensä en käytä juurikaan maitotuotteita ja kasviksia menee enemmän.

Vierailija
15/16 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii!

Vierailija
16/16 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Ihmettä siis. Ainoa keino laihtua on syödä vähemmän kuin kuluttaa.