Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ymmärrä mitä väliä sillä on olenko laiha vai lihava, jos olen paskatöissä

Vierailija
11.01.2022 |

Kertokaa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
2/27 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä nimenomaan on väliä. Olen itse huomannut. Deittipalstoilla nimittäin arvostetaan sitä, että vaikka olisitkin köyhä ja huonopalkkaisessa hommassa, niin jos kuitenkin pidät hyvää huolta kunnostasi ja olet siis komee/kaunis, niin voit saada anteeksi tuon, että et ole työssä menestyjä, mutta moni voi kiinnostua sinusta ulkönäkösi takia ja kenties haluaa jopa tukea sinua taloudellisesti, koska on niin ihastunut sinuun ja neuvoo sitten sinua vaikka sijoittamisessa yms.

Vierailija
4/27 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä nimenomaan on väliä. Olen itse huomannut. Deittipalstoilla nimittäin arvostetaan sitä, että vaikka olisitkin köyhä ja huonopalkkaisessa hommassa, niin jos kuitenkin pidät hyvää huolta kunnostasi ja olet siis komee/kaunis, niin voit saada anteeksi tuon, että et ole työssä menestyjä, mutta moni voi kiinnostua sinusta ulkönäkösi takia ja kenties haluaa jopa tukea sinua taloudellisesti, koska on niin ihastunut sinuun ja neuvoo sitten sinua vaikka sijoittamisessa yms.

Miksi olisin jollain deittipalstalla? Ei minulla ole aikaa mihinkään ylimääräiseen, olen paskatöissä.

Vierailija
5/27 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta työsi, mutta jos meillä olisi seksiä, jäisi seksimättä jos olet lihava.

Mahtaa olla suurikin menetys... :D Sun kanssa jäisi seksit seksimättä ihan muutenkin.

Ap 

Vierailija
6/27 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on kivaa, kun saa kehuja hyvinhoidetusta kropastaan. Eli kannattaa olla sixpack kunnossa.

Kiusaamista siitäkin saa. Olen paskatöissä.

Ap

Vierailija
7/27 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisin jollain deittipalstalla? Ei minulla ole aikaa mihinkään ylimääräiseen, olen paskatöissä.

Jotta löytäisit jonkun, joka auttaa elämäsi paremmalle mallille. Yrität nyt vain löytää tekosyitä, että saisit mässäillä roskaruoalla ja jäätelöllä yms.

Miksi kuvittelet, että mässäilisin? Olen hyvässä kunnossa, mutta en ymmärrä mitä väliä sillä on.

Ap

Vierailija
8/27 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on kivaa, kun saa kehuja hyvinhoidetusta kropastaan. Eli kannattaa olla sixpack kunnossa.

Ap

Minä oon saanut vain kehuja. Enkä edes ole pitkä, mutta saan anteeksi tämän alle 170 cm olevan lyhyyteni, kun sixpack on kunnossa.

Pituus ei ole mikään arvostettu ominaisuus naisessa, joten totta kai olet saanut kehuja lyyhydestäsi. 

Vierailija
9/27 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekosyitä riittää.

Vierailija
10/27 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on mielestäsi paskatyötä?

Vierailija
11/27 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekosyitä riittää.

Jos olisin lihava niin en antaisi mitään tekosyitä. Tykkäisin vain syödä ja vihaisin liikuntaa, mutta mitä väliä sillä olisi? Kumpikaan ei paranna elämää mihinkään suuntaan. 

Ap

Vierailija
12/27 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutako soffalle makaamaan ja tratilla voisulaa kitusiin.

Vierailija
13/27 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minä oon saanut vain kehuja. Enkä edes ole pitkä, mutta saan anteeksi tämän alle 170 cm olevan lyhyyteni, kun sixpack on kunnossa.

Pituus ei ole mikään arvostettu ominaisuus naisessa, joten totta kai olet saanut kehuja lyyhydestäsi. 

En ole saanut varsinaisesti kehuja lyhyydestä. Enemmän siitä, että kun on timmi kroppa :D 

Vierailija
14/27 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on mielestäsi paskatyötä?

Minun tekemäni työ. 

Ap

Vierailija
15/27 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin, että koska olen umpikujatyössä ja muutenkin köyhä, aion ainakin laihduttaa normaalipainoiseksi, jotta saisin edes vähän arvostusta elämässä. Nyt on jo lähtenyt 25kg, valitettavasti vielä on 15-20kg matkaa. Mutta olen tavoitteessani vuoden päästä. Saa sitten nähdä.

Vierailija
16/27 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekosyitä riittää.

Jos olisin lihava niin en antaisi mitään tekosyitä. Tykkäisin vain syödä ja vihaisin liikuntaa, mutta mitä väliä sillä olisi? Kumpikaan ei paranna elämää mihinkään suuntaan. 

Ap

Miksi sitten kyselet täällä, jos millään ei ole mitään väliä? Sinun kannattais kyllä kokeilla deittipalstoja, koska  niistä löytyy paljon myös kivaa jutteluseuraa.

Vierailija
17/27 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ajattelin, että koska olen umpikujatyössä ja muutenkin köyhä, aion ainakin laihduttaa normaalipainoiseksi, jotta saisin edes vähän arvostusta elämässä. Nyt on jo lähtenyt 25kg, valitettavasti vielä on 15-20kg matkaa. Mutta olen tavoitteessani vuoden päästä. Saa sitten nähdä.

Hieno juttu. Annan kokemuksesta vinkin: kaikkein tärkeintä on huolehtia, että saa tarpeeksi nukuttua, koska se vaikuttaa mielialaan ja ihan kaikkeen. Jos ei saa tarpeeksi unta, niin mikään muukaan ei suju. Ja tästä tosiaan on itselläni vuosien kokemusta. Vaihdoin aikaisen aamun herätyksen hommat paremmin itselleni sopiviin työaikoihin.

Vierailija
18/27 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekosyitä riittää.

Ap

Miksi sitten kyselet täällä, jos millään ei ole mitään väliä? Sinun kannattais kyllä kokeilla deittipalstoja, koska  niistä löytyy paljon myös kivaa jutteluseuraa.

Minä en mitään deittiä halua elämääni. Minulla ei ensinnäkään ole aikaa enkä jaksaisi kuunnella mitään haukkumisia paskatyöstäni. Olen paskatyössä, joten minulla ei ole oikeutta elämään.

Ap

Vierailija
19/27 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tulen sitten tänne kertomaan empiirisistä tutkimuksistani asian tiimoilta.

Vierailija
20/27 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hieno juttu. Annan kokemuksesta vinkin: kaikkein tärkeintä on huolehtia, että saa tarpeeksi nukuttua, koska se vaikuttaa mielialaan ja ihan kaikkeen. Jos ei saa tarpeeksi unta, niin mikään muukaan ei suju. Ja tästä tosiaan on itselläni vuosien kokemusta. Vaihdoin aikaisen aamun herätyksen hommat paremmin itselleni sopiviin työaikoihin.

Riittävä unen määrä on nimenomaan se tärkein juttu. Kaikki muu hoituu miltei itsestään, kun on tarpeeksi nukkunut : ) Siis ihan oikeasti. Joskus yksinkertaisimmat asiat vain on niitä kaikkein vaikeimmin hoksattavia....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi