Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suostuisiko miehesi vasektomiaan, jos lapsilukunne olisi täynnä?

Vierailija
06.05.2015 |

Kaverini ei millään uskonut, että meillä tehtiin näin. Koki sen jotenkin miehelle kauheampana operaationa, vaikka riskittömämpi ja helpompihan se miehelle on. Sanoi ettei oma miehensä suostuisi koskaan.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suostuisi. Kokee sen olevan isku miehisyydelle. :D

Vierailija
2/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suostunut. Minut steriloitiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuin! elämäni paras ratkaisu. Kersoja ei tule vaikka vaimon mieli sattuisikin muuttumaan :D

T: steriloitu mies

Vierailija
4/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostui jo, vuoden tarvitsi miettimisaikaa 

Vierailija
5/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostui ja operaatio tehtiin pari viikkoa sitten. Kohta päästään nauttimaan tuloksesta ;)Mies totesi, että kun minä olen joutunut kärsimään raskaudet ja synnytykset, hän voi kärsiä sitten puolestaan tässä asiassa.

Vierailija
6/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotti itse ja varasi ajan työterveyslääkärille lähetteen saamiseksi. Pääsi toimenpiteeseen melko nopeasti. Tästä jo useampi vuosi.

Vierailija
7/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi suostunut, mutta lääkäri ehdotti kuitenkin sitä tehtäväksi minulle, koska essure on helpompi kuin miehen vasektomia. Sen lisäksi kunnallisella puolella jono miehille oli yli vuoden kun taas itse pääsin alle 4kk.ssa. Mutta todellakin olisi suostunut, meidän kaveripiirissä on monta miestä, joille se on tehty.

Vierailija
8/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni suostui heti esikoisen syntymän jälkeen. Olimme sopineet näin.

Vierailija
9/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuu. On itse ehdottanut asiaa.

Vierailija
10/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin uhoaisi vastaan niin kuin aina kaikesta ja sitten menisi kuitenkin säyseänä lampaana. Varmaan ei halua vaikuttaa liian tahdottomalta, kun joka asiaan aina ensin tuo reaktio, vaikka minäkin tiedän, että lopulta tekee kuten ehdotan.

Vierailija
11/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostui. Tai jos tarkkoja ollaan niin ehdotti sitä itse.

Vierailija
12/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin ja vastasi suorilta "miksei". Fiksu mies :)

Vierailija
13/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omasta aloitteestaan hakeutui toimenpiteeseen. Eihän se miehisyyteen vaikuta millään tavalla.

Vierailija
14/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostui ilman mitään suurempia suostutteluja. Koki itselleen tehtynä helpommaksi koko parisuhteelle. Mulla oli takana useita erilaisia tulehduksia joista iso osa jonkun tutkimuksen jälkeen ja mieskin ajatteli että jos mulle tehdään steri, niin saletisti tulee jotain vaivaa siitäkin.

Vierailija
15/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies itse ehdotti sitä, mutta ei sit ollut tarvetta. Minulla on hormonihäiriöitä, ja olisin tarvinnut jokatapauksessa hormonikorvaushoitoa, vaikka ehkäisyn tarvetta ei olisi ollut. Hormonikierukka hoiti homman.

Vierailija
16/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suostu sitten millään. Kierukkaa siis.

Vierailija
17/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuu. Ollaan menossa yhdessä parin viikon päästä keskustelemaan lääkärin kanssa tästä asiasta. Päätös vasektomiasta on jo tehty.

Vierailija
18/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisi, ollaan asiasta jo keskusteltu, vaikkei lapsiluku vielä ole edes täynnä :)

Vierailija
19/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi jo mennyt, mutta minä olen vielä epäröinyt.

Vierailija
20/29 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suostuisi, mutta kuitenkin se tuntui olevan hänelle jotekin aikamoinen "kajoaminen miehisyyteen". Naurahti itsekin vähän häpeillen, että tietää ajatuksen olevan hölmö, mutta vähän se vaivaa.

Olin joka tapauksessa itse menossa vatsan alueen leikkaukseen, niin päätin samalla teetättää itselleni sterilisaation. Ikääkin oli jo 42. Sanoin myös miehelle, että minun hedelmällisyyteni on muutenkin jo loppusuoralla enkä lapsia enää saa.  Jos kävisi niin että itse kuolisin, hänellä olisi periaatteessa mahdollisuus perustaa vielä perhekin uuden kumppanin kanssa.