Suostuisiko miehesi vasektomiaan, jos lapsilukunne olisi täynnä?
Kaverini ei millään uskonut, että meillä tehtiin näin. Koki sen jotenkin miehelle kauheampana operaationa, vaikka riskittömämpi ja helpompihan se miehelle on. Sanoi ettei oma miehensä suostuisi koskaan.
Kommentit (29)
On menossa, kunhan täyttää sen 30.
Puolisoista se steriloi itsensä, joka ei lapsia ehdottomasti enää halua. Ei ketään voi edellyttää puuttumaan kehoonsa.
Miksi ei suostuisi? Mä olen kärsinyt synnytykset, joten mies voi vähän nähdä vaivaa. Lapsiluku kun on varmasti täynnä, niin sitten se tehdään.
Mies ei suostunut, joten kävin itse laitattamassa piuhat kiinni.
Olisi takulla suostunut. Halusin kuitenkin sterin nimenomaan itselleni, koska oma lapsilukuni oli ehdottomasti täynnä. En halunnut ottaa sitä riskiä, että tulisi esim.ero ja uusi vauvakuume rakastumisen huumassa. Essure on naiselle tosi helppo ja riskitön toimenpide.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:05"]
Mieheni suostui heti esikoisen syntymän jälkeen. Olimme sopineet näin.
[/quote]
Eli onko esikoinen nyt sitten myös kuopus ;)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:58"]
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 20:05"]
Mieheni suostui heti esikoisen syntymän jälkeen. Olimme sopineet näin.
[/quote]
Eli onko esikoinen nyt sitten myös kuopus ;)
[/quote]
Molempia, toistaiseksi. Adoptio saattaa viedä kuopus-tittelin.
Ei suostunut, jos ero tulisi saattaisi haluta lapsia vielä uuden naisen kanssa... Ukko silloin 45 v :( kaksi melkein aikuista lasta. Tää mies ei vaan tajua millainen pönttö se välillä on, ja mitä vaikutusta sillä on parisuhteeseen ja tunteisiinin häntä kohtaan.
En tiedä miten siedän tätä... vaikka on periaatteessa kiva mies niin pohjimmiltaan itsekäs.