Nyt sitten porukkaa alkaa jäädä itse keksityille koronalomille.
Kun saa omalla ilmoituksella jäädä saikulle niin kuinkahan moni sairastaa nyt "Koronaa" tulevina viikkoina mukavasti kotona lekotellen.
Kommentit (10)
Oireeton long covid ja sairaseläke.
Olen aina ajatellut, että jos ihminen haluaa teeskennellä sairasta lomaillakseen, hän on loman tarpeessa. Rauhoitutaan nyt ja ollaan lopultakin ystävällisiä toisillemme. Ei ajatella aina pahaa.
No sitten kun iskeekin oikeasti se korona on varsin ikävää olla töissä
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ajatellut, että jos ihminen haluaa teeskennellä sairasta lomaillakseen, hän on loman tarpeessa. Rauhoitutaan nyt ja ollaan lopultakin ystävällisiä toisillemme. Ei ajatella aina pahaa.
Ooooooh
Minä meinaan ainakin ottaa saikkua.
Maanantai aamuna krapula ja vapina eiku siis kurkku kipee taitaa olla korona, köh köh 🤧🤒
Vierailija kirjoitti:
Meeksää mun puolesta yöhön? En jaksa.
Voihan työnantaja aina vaatia esim lääkärintodistuksen ja testauksen asiasta jos useemmin rupee toistumaan. Toki nyt helppo aika jäädä jos on omailmoitus käytänteet
Vierailija kirjoitti:
Ihana olet! ❤️😄
Rupeskin tuntuu että oiretta pukkaa 🤥