Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

A-L Härkönen: Olin vuoden ilman suihkua

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisitte lukenut ajatuksella tietäisitte jutun liittyvän tuotantoon jossa on mukana.

Vierailija
2/20 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis hän asui asunnossa missä ei ollut suihkua, mutta kävi jossain teatterikoululla suihkussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän ollut. Asui vuoden opiskelija-asunnosa, jossa ei ollut omaa suihkua. Olipa turhaakin turhempi juttu taas, A-L.

Vierailija
4/20 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kylpyamme.

Vierailija
5/20 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhannet saman ikäiset ovat lapsena maaseudulla tai maaseutukirkonkylissä asuneet taloissa, joissa ei ole vesijohtoja lainkaan. 

Vierailija
6/20 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo A-L kuitenkin melkoinen MILF :)

Vierailija
7/20 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:22"]

No eihän ollut. Asui vuoden opiskelija-asunnosa, jossa ei ollut omaa suihkua. Olipa turhaakin turhempi juttu taas, A-L.

[/quote]

Luuletko tosiaan, että Härkönen on itse ottanut yhteyttä toimitukseen, pyytänyt päästä haastateltavaksi ja kertonut tämän asian ykkösuutisenaan? Ei, voin sanoa että lehdestä on soitettu, pyydetty haastattelua, ja kaivettu tämä uutisen kärjeksi nostettu asia jostain sivulauseesta.

terv. Toimittaja

Vierailija
8/20 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:39"]

[/quote]

Luuletko tosiaan, että Härkönen on itse ottanut yhteyttä toimitukseen, pyytänyt päästä haastateltavaksi ja kertonut tämän asian ykkösuutisenaan? Ei, voin sanoa että lehdestä on soitettu, pyydetty haastattelua, ja kaivettu tämä uutisen kärjeksi nostettu asia jostain sivulauseesta.

terv. Toimittaja

[/quote]

Nuori typerä toimittaja ei tajua, että Anna-Leenan ikäisillä ihmisillä on suihkuttomassa tai vesijohdottomassa talossa asumisesta kokemusta vaikka kuinka monella. Sellainen minulla tuli mieleen, naiivi toimittaja. Ei tuo asia ole lehtijutun arvoinen. 

Vierailija
9/20 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:39"]

[/quote]

terv. Toimittaja

[/quote]

Ei, minä lähinnä luulen, että A-L itse linkittää tänne itseään koskevia juttuja. Ja se on aina ollut jotenkin kauhean noloa. On kylläkin ollut pitkään hiljaa, ei sen puoleen.

Tiedän kyllä miten eri tavoilla lehtujuttuja tehdään ja kuinka yhdestä ainosta lausesta tehdään aukeaman kokoinen juttu. On ollut kyseenalainen kunnia olla tällaisen jutun aiheena. Tiedän myös miten perusteellisesti tehdään useamman aukeaman juttu johonkin kuvalehteen, kuvineen kaikkineen. Siitäkin on omaa kokemusta.

Vierailija
10/20 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissis-toimittaja, voi myötähäpeä. A-L tiedoksi et ens kerralla puhu IS/IL toimittajalle vain jostain juoruista ja meikeistä.

Vierailija
11/20 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kumpuaa joillakin tällainen tarve olla tasaisin välein julkisuudessa? Aihe voi olla mikä hyvänsä vuosien takaa tähän päivään, kaikki käy! Vai onko nää sellaisia, että henkilö antaa jutun jollekin lehdelle ja toinen toimittaja nostaa sieltä jotain juttuja oman lehtensä (IS/IL) jutuiksi ilman, että kys. hlöä edes jututetaan asiasta.

Vierailija
12/20 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä suihkua tarvitse jos huuhtelee alapäänsä spermalla puhtaaksi.

Vierailija
13/20 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä asuin ylä-asteelle asti semmoisessa tölkissä että juoksevaa vettä oli vain pihanperällä saunassa. Ja sauna lämmitettiin vain lauantaisin. Eikä ollut sisävessaakaan. Yöllä pissin ämpäriin ettei tarvinnut lähteä huussiin.

Vierailija
14/20 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tölkissä vaan tölkissä.

Vierailija
15/20 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu tölkissä. Ei pitäisi kirjoittaa kännissä.

Vierailija
16/20 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun tölkki tunkee joka paikkaan! TÖLLISSÄ!

Vierailija
17/20 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kännissä ja aamulla pitäisi mennä töihin. Voi voi.

Vierailija
18/20 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:36"]

Onhan tuo A-L kuitenkin melkoinen MILF :)

[/quote]

Okei. Ja miten tuo liittyy nyt keskusteltavana olevaan aiheeseen?

Vierailija
19/20 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 17:56"]

Minä asuin ylä-asteelle asti semmoisessa tölkissä että juoksevaa vettä oli vain pihanperällä saunassa. Ja sauna lämmitettiin vain lauantaisin. Eikä ollut sisävessaakaan. Yöllä pissin ämpäriin ettei tarvinnut lähteä huussiin.

[/quote]

et kuitenkaan siihen tölkkiin pissinyt? :DD

Vierailija
20/20 |
06.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on nyt tehty Härkösestä härkänen.